quote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Afgrijselijk dat mensen dit over andere mensen kunnen rappen zeg. Respect is weer ver te zoeken.
Hou je bek eehh vieze eend, In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmelquote:Op donderdag 10 december 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn gutschmenslich hart brak door deze harde woorden. Waarom ageer je niet gewoon voor wereldvrede?
amenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmel
Wtf did I just read?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke thnx ik ga zo op haar fappen
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknaldquote:
Ik woon in Limburg. Daar lopen we 30 jaar achter.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hou je bek eehh vieze eend, In nederland is het normaal om door een man in je kont geboord te worden aah zwemmel
AIVD ingelicht.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknald
was vergeten dat ik aan je vroeg ''wil je aub fallout 4 spoilers posten?''quote:Op donderdag 10 december 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb net dat hele tyfusvliegtuig van de brotherhood of steel uit de lucht geknald
moet je het maar meer spelenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was vergeten dat ik aan je vroeg ''wil je aub fallout 4 spoilers posten?''
wel raar hoofdquote:
bevalt het?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een paar uur yakuza 4 gespeeld vieze drol
gaat niet gebeuren, merendeel van die spellen bestaat uit cutscenesquote:Op donderdag 10 december 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
cutscenes mogen wel 90% korter
deed eerst nog de samenvattingen van Yakuza 1 t/m 3 kijken, duurde ook driekwartier ofzo. kon beter een film kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, merendeel van die spellen bestaat uit cutscenes
sorry hoorquote:
Je hebt iig smaakquote:Op donderdag 10 december 2015 23:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was niet srs
Maar zou het wel hebben gedaan als ik een man was
nja het is ook een beetje een interactieve film. Kan me bij die games ook echt goed voorstellen dat sommigen het aids vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed eerst nog de samenvattingen van Yakuza 1 t/m 3 kijken, duurde ook driekwartier ofzo. kon beter een film kijken
dacht dat het dress up hostess simulator wasquote:Op donderdag 10 december 2015 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is ook een beetje een interactieve film. Kan me bij die games ook echt goed voorstellen dat sommigen het aids vinden.
dat ook jaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat het dress up hostess simulator was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |