Nee, maar wel meer koffie dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Stijn ooit al een druppeltje alcohol hebben gedronken?
1-2.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
MAAR WIJ SPEELDEN NIET GELIJK TEGEN EXCELSIOR! HA! DAAR HEB JE NIET VAN TERUG HE?!?!?!?
Nee, tegen Molde.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
MAAR WIJ SPEELDEN NIET GELIJK TEGEN EXCELSIOR! HA! DAAR HEB JE NIET VAN TERUG HE?!?!?!?
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tenzij je Radler valideert als alcohol.
Zoete witte wijn is toch wel een twijfelgeval.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er is niks mis met witte wijn.
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Radler is alcohol. Tenzij alcoholvrije radler.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, blijven zuipen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedronken, maar ik vond er niks aan.
Heb je het wel een beetje gezellig met je studiegenoten?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij oordeelt wel heel snel, zeg. Moet ik een feitenrelaas houden?
Hartstikke gezellig zelfs.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je het wel een beetje gezellig met je studiegenoten?
Wel een puik snorretjequote:Op donderdag 10 december 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft Biggie Smalls doodgeschoten. Wat een clown.
dit is misschien een tikje off-topic.
I for one ga dan dronken DM's sturen. Lachen man.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Stijn je bent nu al zo'n leuke, gezellige jongen, stel je voor hoe leuk je bent met alcohol op? Dat kan je ons niet laten missen.
Nee, ik voer hier een grote act op. Ik acteer op het niveau wat Daniel Craig nog niet kan halen.quote:
Ik ga heel hard praten en word een kleptomaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
I for one ga dan dronken DM's sturen. Lachen man.
Hoe kun je nou op Fok! zitten als je bezopen bent. Dan gaat er toch wat fout.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
I for one ga dan dronken DM's sturen. Lachen man.
FOK! staat tussen m'n bladwijzers op mobiel.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op Fok! zitten als je bezopen bent. Dan gaat er toch wat fout.
Zolderkamer+krat bier. Kom je een heel eindquote:Op donderdag 10 december 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Autisme.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |