Waar wanneer?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo is het tijd voor Bureuau Sport Onderzoekt. Toptelevisie.
Hij kan beter een UI van Jan van Halst nemen inderdaad ja.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de nieuwe UI van Cavaliers verwarrend. Zo krijg ik het idee dat hij een vrolijke user is, maar het tegendeel is waar.
Ik ben altijd vrolijk, ik word alleen moe van onzin. Ergo jouw posts.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de nieuwe UI van Cavaliers verwarrend. Zo krijg ik het idee dat hij een vrolijke user is, maar het tegendeel is waar.
Dit slaat werkelijk waar allesquote:Op donderdag 10 december 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Gelachen.
En hopen dat Dumoulin meerijdt.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb alleen de etappe die Gilbert won gezien. Volgend jaar ben ik er wel weer bij.
Raar dat je dan op FOK! zit. Of heb je last van insomnia?quote:
Er worden ook nuttige dingen gepost op FOK! Het komt alleen opvallend weinig van jouw kant. Hoewel, als ik iets wil weten over het nationale elftal van Bahrein weet ik je te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat je dan op FOK! zit. Of heb je last van insomnia?
Ik kan je ook meedelen dat boven de woning van Davy Propper het zonnetje schijnt.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er worden ook nuttige dingen gepost op FOK! Het komt alleen opvallend weinig van jouw kant. Hoewel, als ik iets wil weten over het nationale elftal van Bahrein weet ik je te vinden.
Heb je gisteren ook zo genoten van de SIMPELE overwinningen van Porto en Olympiakos?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je ook meedelen dat boven de woning van Davy Propper het zonnetje schijnt.
quote:Op donderdag 10 december 2015 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook zo genoten van de SIMPELE overwinningen van Porto en Olympiakos?
Heb ik een simpele overwinning voor Porto voorspeld?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook zo genoten van de SIMPELE overwinningen van Porto en Olympiakos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |