SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JULLIE zijn WEERES GENAAID DOOR EEN EX FEYENOORDER HAHAHAHAHAHA
HARMEET SINGH![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Heb jij wat informatie over hoe de beleidsbepalers dit denken te gaan veranderen? Schijnt dat je vaak goed ingevoerd bentquote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
HARMEET SINGH![]()
![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zit mobiel. Als ik dan een nieuw deel open verdwijnt de OP.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Monolith was een beetje traag ja
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 10 december 2015 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Als ik dan een nieuw deel open verdwijnt de OP.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo lang jij daar van blijft genieten vinden wij het niet erg. (lees nooit geen prijzen meer op zuid)quote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
HARMEET SINGH![]()
Narf!![]()
Het is gewoon een regelrechte schande dat Ajax niet eens in de subtop van Europa niet eens mee kan doen.......schertsvertoning gewoonquote:Op donderdag 10 december 2015 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij wat informatie over hoe de beleidsbepalers dit denken te gaan veranderen? Schijnt dat je vaak goed ingevoerd bent
EEN GROTE SCHANDE...
eR IS iets structureel mis bij ajax....in de Nederlandse competitie is het allemaal ook allemaal net dat het lukt en dat met een begroting waar heel veel clubs in Europa jaloers op zouden zijn...
Ik denk dat ajax afscheid moet nemen van frank de boer....
Hij heeft AJax altijd laten falen in europA
Hij heeft goed gedaan met de titels die hij haalde maar meer was het niet.
Frank de boer is gewoon geen europese toptrainer en daarom is hij nog steeds trainer van ajax.
Ik leg de schuld niet bij de spelers, die kunnen er ook niets aan doen dat ze het ajax shirt aan hebben...het beleid faalt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Feyenoord kan niet eens winnen zonder hulp van de KNVB in de Mickey mouse competitie.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon een regelrechte schande dat Ajax niet eens in de subtop van Europa niet eens mee kan doen.......schertsvertoning gewoon
EEN GROTE SCHANDE...
eR IS iets structureel mis bij ajax....in de Nederlandse competitie is het allemaal ook allemaal net dat het lukt en dat met een begroting waar heel veel clubs in Europa jaloers op zouden zijn...
Frank de boer is gewoon geen europese toptrainer en daarom is hij nog steeds trainer van ajax.
Ik leg de schuld niet bij de spelers, die kunnen er ook niets aan doen dat ze het ajax shirt aan hebben...het beleid faalt.![]()
Wanneer speelt jouw club vanavond?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon een regelrechte schande dat Ajax niet eens in de subtop van Europa niet eens mee kan doen.......schertsvertoning gewoon
EEN GROTE SCHANDE...
Ik leg de schuld niet bij de spelers, die kunnen er ook niets aan doen dat ze het ajax shirt aan hebben...het beleid faalt.Narf!![]()
Wel sneu voor van Rhijn. Steeds maar weer rushes, maar geen bal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoord hebben we het niet over,...Feyenoord is al 100 jaar arm...quote:Op donderdag 10 december 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord kan niet eens winnen zonder hulp van de KNVB in de Mickey mouse competitie.
Ajax heeft 100 miljoen al jaren op hun rekening staan, daar kan heus wel iets beters voor op het veld staan dat zooitje...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
De andere 10 snappen ook dat hij er geen reet van kan natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 19:44 schreef Monolith het volgende:
Wel sneu voor van Rhijn. Steeds maar weer rushes, maar geen bal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Onjuiste bewering, dat laatstequote:Op donderdag 10 december 2015 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord hebben we het niet over,...Feyenoord is al 100 jaar arm...
Ajax heeft 100 miljoen al jaren op hun rekening staan, daar kan heus wel iets beters voor op het veld staan dat zooitje....Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De tweede helft Ghazi maar weer eens. Bij Fischer lijkt het ook nergens op vandaag en ook Younes is niet best.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie bij ajax spelers op het veld staan, dat heeft echt niets met de visie van ajax te maken zoals in het verleden..quote:Op donderdag 10 december 2015 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onjuiste bewering, dat laatste
Er lopen geen echte ajax spelers in dit elftal rond...ook al zijn ze zogenaamd door ajax opgeleid."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik had het over de 100mioquote:Op donderdag 10 december 2015 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie bij ajax spelers op het veld staan, dat heeft echt niets met de visie van ajax te maken zoals in het verleden..
Er lopen maar echte ajax spelers in dit elftal rond...ook al zijn ze zogenaamd door ajax opgeleid.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat het niet eens om geld gaat.....quote:
Iedere ajax supporter begrijpt wat ik bedoel...
Zo slecht eftal hoeft ajax echt niet te hebben...
Het gaat eigenlijk maar 1 of 2 spelers die het verschil moeten maken...die hebben ze niet."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Niet best. Veel te laag tempo, weinig idee hoe door het verdedigende Molde heen te breken. Dijks slechtste man van het veld en een ouderwets van Rhijntje bij de goal. Klaassen ook matig. Donny de minst slechte.![]()
Het begon best leuk, maar na een minuut of 20-25 werd het weer slappe hap.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet best. Veel te laag tempo, weinig idee hoe door het verdedigende Molde heen te breken. Dijks slechtste man van het veld en een ouderwets van Rhijntje bij de goal. Klaassen ook matig. Donny de minst slechte.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: