Die laatste zeker niet, die eerste 2 kan ik me nog voorstellen. (al vind ik zelf Space Oddity ook licht overgewaardeerd hoewel een erg goed liedje) Ik zou zelf eerder denken aan Changes of Starman, of misschien Sound and Vision of Five Years als grootste concurrenten. En toch ook Heroes, inderdaad, die plaat zit gewoon zo goed in elkaar. Hoorde ik laatst ook al op 3 meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heroes, Space oddity, Ziggy Stardust?
Prettig.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuurlijk ongewassen Bronson en voor een meerprijs kom ik hem showen.
Het zou mijn top 5 zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste zeker niet, die eerste 2 kan ik me nog voorstellen. (al vind ik zelf Space Oddity ook licht overgewaardeerd hoewel een erg goed liedje) Ik zou zelf eerder denken aan Changes of Starman, of misschien Sound and Vision of Five Years als grootste concurrenten. En toch ook Heroes, inderdaad, die plaat zit gewoon zo goed in elkaar. Hoorde ik laatst ook al op 3 meen ik me te herinneren.
Ik zie maar 4 liedjes.quote:
nouja toch 3 dezelfden als ik dus. Denk dat Heroes mijn top 5 wel haalt.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
Heroes
Life on Mars
Space Oddity
Starman
Ziggy Stardust
Dat moet een topshow zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tuurlijk ongewassen Bronson en voor een meerprijs kom ik hem showen.
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerdquote:
Dat.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerd
Idd. Zowel het troll- als het hapgehalte ligt vrij hoog daar.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand hoe het nu echt zit en wordt er vooral lekker gespeculeerd
Song vh jaar boeit mij meerquote:Op vrijdag 11 december 2015 07:42 schreef Bronson het volgende:
Vandaag de ontknoping van de top 1000 van radio Veronica op.
Dat is toch pas einde van de middag?quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Song vh jaar boeit mij meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |