abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158155124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:18 schreef Hathor het volgende:
Sommige steden in Mexico kun je ook rustig een oorlogsgebied noemen, en wie denk je wie daar de dienst uitmaken?
Appels en peren. Vergelijken met Syrië is Mexico een kinderspeelplaats.
  donderdag 10 december 2015 @ 18:20:24 #32
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158155131
Zijn wel een beetje groepen van hetzelfde kaliber. Maar wat mij betreft is alles geoorloofd tegen IS, dus laat maar lekker gaan. De hele wereld tegen IS...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158155223
Chapeau
pi_158155245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:19 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Wel een kinderspeelplaats waar sinds de start van de Mexicaanse drugsoorlogen al 111.000 slachtoffers zijn gevallen, en dat zijn cijfers uit 2013 dus die teller ligt inmiddels al weer een stuk hoger.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158155285
Vraag me af of hoe El Chapo dan IS wilt gaan aanpakken. Naar Syrië afreizen?
pi_158155313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:31 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja denkt dat ze alleen daar zitten ....
je lijkt onze minister wel die denkt dat de IS zich alleen maar in Africa bevind en nergens anders
Of Fok!kers die het verschil tussen Azië en Afrika niet kennen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158155317
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:27 schreef Infection het volgende:
Vraag me af of hoe El Chapo dan IS wilt gaan aanpakken. Naar Syrië afreizen?
Huurlingen uit het midden oosten, geld is geen enkel probleem voor die kartels.
pi_158155322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sommige steden in Mexico kun je ook rustig een oorlogsgebied noemen, en wie denk je wie daar de dienst uitmaken?
Half mexico is onderhand een oorlogsgebied en het begint een burgeroorlog te worden. Het gaat al veel verder dan drugs hele bedrijfstakken worden overgenomen en zo een beetje de rest mag beschermgeld betalen.
pi_158155335
De Mexicanen. In mijn ogen een hardcore variant van de bescheiden Spanjaarden. Het is maar goed dat ze een sterk land als de VS als buurland hebben. Zet ze naast een bananenrepubliek en het gaat helemaal los in dat buurland.
pi_158155384
Bring it on Chapo :7
pi_158155416
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Huurlingen uit het midden oosten, geld is geen enkel probleem voor die kartels.
Ben benieuwd wat hij aan kan richten. Een gevecht met IS win je niet zomaar denk ik zo.
pi_158155478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Moeten we El Chapo en alle Los Zeta's cart blanche geven om ISIS uit te roeien? Als het op onthoofden aankomt kunnen die jihadistjes nog wel wat leren van die gekke Mexicanen.
Nee, laat ze maar aan de overkant van de oceaan blijven. Dat soort kankeruitzaaiingen moet je niet willen binnenhalen.
pi_158155483
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:31 schreef Infection het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat hij aan kan richten. Een gevecht met IS win je niet zomaar denk ik zo.
Het klinkt allemaal heel leuk, maar het stikt er natuurlijk van de milities die IS sowieso al niet al te gunstig gezind zijn en bovendien nog luchtmachten en ongetwijfeld special forces van buitenlandse mogendheden. Wat grootspraak van een drugscrimineel uit Mexico gaat niet veel aan de situatie veranderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158155522
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:31 schreef Infection het volgende:

[..]

In principe hebben die kartels genoeg man en vuurkracht om een regering omver te werpen, dus een conflict met zo'n organisatie als IS zullen ze ook zeker niet uit de weg gaan. Als IS daadwerkelijk gaat lopen fucken met de inkomsten van die lui gaan ze er toch echt een probleem bij krijgen.
pi_158155539
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:25 schreef Hathor het volgende:
Op donderdag 10 december 2015 18:19 schreef Intellectueel het volgende:
Wel een kinderspeelplaats waar sinds de start van de Mexicaanse drugsoorlogen al 111.000 slachtoffers zijn gevallen, en dat zijn cijfers uit 2013 dus die teller ligt inmiddels al weer een stuk hoger.
Ook VBIEDs, zelfmoordaanslagen, luchtbombardementen, verscheidene militante facties met tienduizenden leden die met TOWs bewapend zijn, raketaanvallen, chemische oorlogsvoering etc?

Kinderspeelplaats.
pi_158155542
Die kartels hebben tenminste nog behoorlijke bands in dienst terwijl die gekke islamieten muziek doodleuk verboden hebben.
  donderdag 10 december 2015 @ 18:38:25 #47
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158155566
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
terwijl die gekke islamieten muziek doodleuk verboden hebben.
Muziek verbieden :') dat laat ook wel zien hoe fucking rijk je ziel is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158155575
Het zal wel meevallen met de Mexicaanse karteldreiging. Sure, in Mexico zijn ze übermachtig en in de Amerikaanse onderwereld zeker. Maar als ze echt een dreiging waren dan waren al lang geleden Amerikaanse commando's Mexico ingerukt om wat koppen te snellen.
pi_158155665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:38 schreef George_Zina het volgende:
Het zal wel meevallen met de Mexicaanse karteldreiging. Sure, in Mexico zijn ze übermachtig en in de Amerikaanse onderwereld zeker. Maar als ze echt een dreiging waren dan waren al lang geleden Amerikaanse commando's Mexico ingerukt om wat koppen te snellen.
Nuja opzich zijn de Zetas daarvoor opgezet, dat pakte alleen anders uit.
De kartels schijnen tegenwoordig wel behoorlijke banden met de CIA te hebben dus dan zal dat wel niet nodig meer zijn.
pi_158155686
Van 't weekend maar een extra pakkie bestellen. Ik draag graag mijn steentje bij aan de strijd tegen IS :D
pi_158155729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Simpel, door middel van een tunnel. Daar zijn die Mexicanen erg handig in.
10/10
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158155733
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nuja opzich zijn de Zetas daarvoor opgezet, dat pakte alleen anders uit.
De kartels schijnen tegenwoordig wel behoorlijke banden met de CIA te hebben dus dan zal dat wel niet nodig meer zijn.
Ja, dat soort geluiden heb ik vaker voorbij zien komen. De CIA heeft veel vaker vuile spellen gespeeld in Midden- en Zuid-Amerika inclusief het organiseren van opstanden en afzetten van regeringsleiders die de VS en haar bedrijven niet goed gezind waren.
pi_158155794
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Simpel, door middel van een tunnel. Daar zijn die Mexicanen erg handig in.
Haha, een Trans-Atlantische tunnel is de droom van menig topingenieur. Extreme engineering met de vraag of het ooit mogelijk zal zijn? Daar krijgen ze zo gezegd een stijve van alleen al bij de gedachte daarvan.
pi_158155812
Is this the real life or is it just fantasy?
Hoi
pi_158155869
Van ISIS naar WASWAS?
  donderdag 10 december 2015 @ 18:57:44 #56
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158155913
mensen die denken dat die kartelgasten militair technisch kunnen vechten. Laat staan in de woestijn tegen een verharde en ervaren factie als ISIS. :N
graag op anoniem
  donderdag 10 december 2015 @ 19:03:25 #57
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158156034
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nt-meer-dan-facebook

:P misdaad loont niet zeggen ze ... nou nou kom ik met mijn maandloon aanzetten van een 1 loon van hun :( als het geen 5 min werken is voor die lui
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_158156169
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:03 schreef RAVW het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nt-meer-dan-facebook

:P misdaad loont niet zeggen ze ... nou nou kom ik met mijn maandloon aanzetten van een 1 loon van hun :( als het geen 5 min werken is voor die lui
Ja, de meeste van die zware misdadigers moeten elke dag honderden malen achter zich om kijken? Dan hebben ze zwaar cash maar velen leven met angst. De kartelbazen laten zich door een mini-leger bewaken anders zijn ze ten dode opgeschreven door concurrerende kartels. Heerlijk leven hoor......
  donderdag 10 december 2015 @ 19:09:41 #59
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158156182
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef topdeck het volgende:
mensen die denken dat die kartelgasten militair technisch kunnen vechten. Laat staan in de woestijn tegen een verharde en ervaren factie als ISIS. :N
het verschil is wel dat een regering zich vaak aan verdragen moeten houden van mensen rechten en zo ....

denk niet dat deze beide partijen zich daar zorgen om maakt , maar ik denk wel dat die kartel gast wel wat meer in zijn mars heeft dan de IS ...

die lui gaan echt geen filmpje maken van de gevangenen of even onder water houden ...
in mexico is het leger gewoon een dagelijkse bezigheid voor die gasten dus een leger als de IS moet te doen zijn , als ze maar de tijd nemen en niet overhaast doen , even een ripdeal voorbereiden en daar gaan er weer een zooitje van de IS .. helaas die lui van de IS zijn net konijnen dus ben benieuwd of ze het wel vol gaan houden met manschappen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  donderdag 10 december 2015 @ 19:13:53 #60
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_158156307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:09 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Ja, de meeste van die zware misdadigers moeten elke dag honderden malen achter zich om kijken? Dan hebben ze zwaar cash maar velen leven met angst. De kartelbazen laten zich door een mini-leger bewaken anders zijn ze ten dode opgeschreven door concurrerende kartels. Heerlijk leven hoor......
beter 1 dag leven als een wolf dan 10 als een schaap zou ik maar zeggen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')