ja en ruzies spreken ze niet uit, toprelatie en een goede start voor de toekomstquote:Op donderdag 10 december 2015 16:50 schreef Cir het volgende:
Nikole ..we hebben straks al anderhalf jaar samengewoond
..tegen Ramoon..
kwam er te laat in
snel kijken!quote:Op donderdag 10 december 2015 16:56 schreef houdjemond het volgende:
Emil bij achter gesloten deuren op net5 voor de liefhebbers.
gaat em niet worden , ze rent niet hard genoegquote:Op donderdag 10 december 2015 16:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja en ruzies spreken ze niet uit, toprelatie en een goede start voor de toekomst
quote:Op donderdag 10 december 2015 16:25 schreef beequeen het volgende:
De kip Madras hoeft maar 20 minuten te pruttelen maar Waaif laat het lekker lang staan, het moet indikken.
Jammie, ingedikte kip.
Zal wel een lekker papje worden..quote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef Cir het volgende:
Nikole heeft geen tijd meer om platen e maken
en ze heeft ook geen bloem
niet erg aldus Row ,...leest cous cous recept voor
fly awayyyyyquote:Op donderdag 10 december 2015 17:10 schreef rowan634 het volgende:
iedereen druk bezig om er voor te zorgen dat de King zich thuis voelt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie Cap.quote:
Volgens mij gaat iedereen met zijn handen eten, ze hebben geen bestek genoeg. Zittend op de grond.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:33 schreef Cir het volgende:
De Koning pakt met blote tengels ff een hap rijst
..gewoonomdathetkan
meer zout , aldus de Koning
En daar moeten 30 man zitten?quote:
Iva vreet wel vaker uit de pan, ze missen iemand als Nicoline die kon tenminste echt boos op hem worden.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat iedereen met zijn handen eten, ze hebben geen bestek genoeg.
Echt......
Gabri haar arm.quote:
Kost dit ook nog wat voor de gasten?quote:Op donderdag 10 december 2015 17:39 schreef Urb het volgende:
Iva vreet wel vaker uit de pan, ze missen iemand als Nicoline die kon tenminste echt boos op hem worden.![]()
Maar een Cees word er dan weer wel op aangekeken
waarschijnlijk omdat die ook de hele dag door smikkelt van zn eigen snot en oorsmeerquote:Op donderdag 10 december 2015 17:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Iva vreet wel vaker uit de pan, ze missen iemand als Nicoline die kon tenminste echt boos op hem worden.![]()
Maar een Cees word er dan weer wel op aangekeken
volgens mij nietquote:Op donderdag 10 december 2015 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kost dit ook nog wat voor de gasten?
[ afbeelding ]
Dat mag ik hopen zeg. Plofkip die 2 uur heeft staan pruttelen en rijst.quote:
lekker overdone kippetjequote:Op donderdag 10 december 2015 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zeg. Plofkip die 2 uur heeft staan pruttelen en rijst.
Smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |