abonnement Unibet Coolblue
pi_158184025
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Ik ga binnenkort in ieder geval alle afleveringen van 'Hallo K3' nog eens terugkijken.
Heb je ze wel alle 39 dan? Ze zijn lang niet allemaal op DVD uitgebracht.
quote:
Zag straks nog iemand roepen dat daarin niet goed geacteerd werd, maar voor mijn gevoel werd daar juist geweldig geacteerd. Vooral door Karen en Josje. ^O^ Zaten echt veel grappige stukjes in.
Inderdaad, ze acteren fantastisch. Ook Kristel. De grap is dat ze alle drie een uitvergrote versie van hun eigen karakter spelen, en dat gaat ze heel goed af.
pi_158184118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 22:56 schreef Riparius het volgende:

[..]

Heb je wel alle 39 dan? Ze zijn lang niet allemaal op DVD uitgebracht.

Heb gelukkig alle afleveringen kunnen zien, want ze werden ook op de Nederlandse zender rtl vertoond. Maar staan helaas niet allemaal op youtube en DVD inderdaad.

quote:
Inderdaad, ze acteren fantastisch. Ook Kristel. De grap is dat ze alle drie een uitvergrote versie van hun eigen karakter spelen, en dat gaat ze heel goed af.
Inderdaad ja. Vond ik dus ook. Kristel en Karen hebben verder niet of nauwelijks acteerervaring. Dat gaan HKM ze echt niet nadoen. Jindra, Lisa en Lauren waren daar alledrie wel geschikt voor geweest, al had Jindra dan wel een beetje zelfspot moeten hebben.

Zelfspot is wel belangrijk bij Hallo K3 ;)
pi_158184250
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]

Inderdaad ja. Vond ik dus ook. Kristel en Karen hebben verder niet of nauwelijks acteerervaring. Dat gaan HKM ze echt niet nadoen. Jindra, Lisa en Lauren waren daar alledrie wel geschikt voor geweest, al had Jindra dan wel een beetje zelfspot moeten hebben.

Zelfspot is wel belangrijk bij Hallo K3 ;)
Gert vond Lauren totaal niet grappig hè, toen ze dat moeten doen bij de bootcamp.
pi_158184277
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

Gert vond Lauren totaal niet grappig hè, toen ze dat moeten doen bij de bootcamp.
Ik dacht dat dat Keoma was eerlijk gezegd? Herinner me van Kristel nog de quote: "Ik vind Keoma niet grappig" ;)
pi_158184308
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat Keoma was eerlijk gezegd? Herinner me van Kristel nog de quote: "Ik vind Keoma niet grappig" ;)
Ik weet vrij zeker dat er niks over de Lauren was gezegd. source: ik heb de bootcamp eps 4x gekeken.
pi_158184338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat er niks over de Lauren was gezegd. source: ik heb de bootcamp eps 4x gekeken.
Dacht ik ook inderdaad. Maar Toeps is doorgaans ook goed ingelicht, dus misschien tovert ze nog een mooi fragmentje naar boven :P
pi_158184519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:07 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat er niks over de Lauren was gezegd. source: ik heb de bootcamp eps 4x gekeken.
Jawel. Ze kan het ALLEMAAL volgens Gertje. :P Acteertalent of potentie is volgens mij sowieso niet voor de camera beoordeeld.
pi_158184520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:00 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Heb gelukkig alle afleveringen kunnen zien, want ze werden ook op de Nederlandse zender rtl vertoond. Maar staan helaas niet allemaal op youtube en DVD inderdaad.

[..]
Ik heb de 7 officieel uitgebrachte DVD's, maar die bevatten maar 21 afleveringen (seizoen 1 compleet en 8 afleveringen van seizoen 2).

De serie loopt nog steeds dagelijks op RTL Telekids, elke dag drie afleveringen, maar het vervelende is dat ze seizoen 2 de afgelopen tijd steeds overslaan. Heb inmiddels eigen DVD's samengesteld met alle afleveringen van seizoen 3, maar daarmee had ik seizoen 2 nog steeds niet compleet.

Maar goed, ik heb RTL hierover gemaild en er schijnt iets te zijn geweest met de rechten voor seizoen 2. Ze hebben mij overigens wel toegezegd dat seizoen 2 nog gaat worden uitgezonden. Misschien beginnen ze daar morgenochtend mee, want vanavond is net de laatste aflevering van seizoen 1 weer uitgezonden.
quote:
Inderdaad ja. Vond ik dus ook. Kristel en Karen hebben verder niet of nauwelijks acteerervaring. Dat gaan HKM ze echt niet nadoen. Jindra, Lisa en Lauren waren daar alledrie wel geschikt voor geweest, al had Jindra dan wel een beetje zelfspot moeten hebben.

Zelfspot is wel belangrijk bij Hallo K3 ;)
Ja. Maar soms blijven ze ook echt heel dicht bij zichzelf, zoals ik al eerder aangaf.
pi_158184599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:13 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik heb de 7 officieel uitgebrachte DVD's, maar die bevatten maar 21 afleveringen (seizoen 1 compleet en 8 afleveringen van seizoen 2).

De serie loopt nog steeds dagelijks op RTL Telekids, elke dag drie afleveringen, maar het vervelende is dat ze seizoen 2 de afgelopen tijd steeds overslaan. Heb inmiddels eigen DVD's samengesteld met alle afleveringen van seizoen 3, maar daarmee had ik seizoen 2 nog steeds niet compleet.

Maar goed, ik heb RTL hierover gemaild en er schijnt iets te zijn geweest met de rechten voor seizoen 2. Ze hebben mij overigens wel toegezegd dat seizoen 2 nog gaat worden uitgezonden. Misschien beginnen ze daar morgenochtend mee, want vanavond is net de laatste aflevering van seizoen 1 weer uitgezonden.

Welke afleveringen mis je nog?

quote:
Ja. Maar soms blijven ze ook echt heel dicht bij zichzelf, zoals ik al eerder aangaf.
Klopt absoluut, heel knap gedaan.
pi_158184650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat Keoma was eerlijk gezegd? Herinner me van Kristel nog de quote: "Ik vind Keoma niet grappig" ;)
Oh misschien ben ik in de war! Het was iig iemand die in een trouwjurk heel hyper moest dansen.
pi_158184689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:13 schreef showtimer het volgende:

[..]

Jawel. Ze kan het ALLEMAAL volgens Gertje. :P Acteertalent of potentie is volgens mij sowieso niet voor de camera beoordeeld.
Ohja dat zinnetje komt uit die interne juryoverleggen voor de afvalrondes. Daarvoor moet ik wat meer in me geheugen graven. Boeide me namelijk wat minder omdat de nepheid/gescriptheid van de praatjes die op tv mochten komen ervanaf spatte. Ik zal nog eens terugkijken.
pi_158184707
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh misschien ben ik in de war! Het was iig iemand die in een trouwjurk heel hyper moest dansen.
Haha ja dat was Keoma inderdaad! Leuk moment omdat Keoma zelf vond dat ze wel heel goed kon acteren ;) Maar Kristel was zoals wel vaker erg kritisch. (Ik vond Keoma zelf eigenlijk nog wel wat hebben trouwens)
pi_158184719
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh misschien ben ik in de war! Het was iig iemand die in een trouwjurk heel hyper moest dansen.
Ja dat was dus Kristel over Keoma. ;)
Die was inderdaad terecht totaal niet grappig.
pi_158184802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ja dat was dus Kristel over Keoma. ;)
Die was inderdaad terecht totaal niet grappig.
Eigenlijk jammer dat we geen beelden hebben gezien van HKM bij het acteren. Vast geen toeval, want ik kan me niet voorstellen dat die veel hebben laten zien op acteergebied.
pi_158184877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Eigenlijk jammer dat we geen beelden hebben gezien van HKM bij het acteren. Vast geen toeval, want ik kan me niet voorstellen dat die veel hebben laten zien op acteergebied.
Ja :( . Zoveel ellenlange sfeerbeelden van giechelende meisjes, maar over de daadwerkelijke trainingen gingen ze zo vluchtig heen. Zou je inderdaad bijna achterdochtig van worden.
pi_158184890
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ohja dat zinnetje komt uit die interne juryoverleggen voor de afvalrondes. Daarvoor moet ik wat meer in me geheugen graven. Boeide me namelijk wat minder omdat de nepheid/gescriptheid van de praatjes die op tv mochten komen ervanaf spatte. Ik zal nog eens terugkijken.
Daar is veel in geknipt, maar gescript/fake was het toch niet? Eerder wat gereserveerd analyseren, wat achteraf nog beter had gekund (o.a. Droopy).
pi_158184943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ja :( . Zoveel ellenlange sfeerbeelden van giechelende meisjes, maar over de daadwerkelijke trainingen gingen ze zo vluchtig heen. Zou je inderdaad bijna achterdochtig van worden.
We zagen wel een redelijk overtuigend shot van Marcel met Lauren waarbij Lauren met grote onschuldige ogen naar Marcel keek. (dat beeld moet vast nog ergens te vinden zijn) Maar daar viel verder ook niet zoveel uit af te leiden.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2015 23:28:59 ]
pi_158185068
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

We zagen wel een redelijk overtuigend shot van Marcel met Lauren waarbij Lauren met grote onschuldige ogen naar Marcel keek. (dat beeld moet vast nog ergens te vinden zijn) Maar daar viel verder ook niet zoveel uit af te leiden.
In Galaksi Park vond ik haar echt wel goed O+

klik om te spelen

klik om te spelen
pi_158185147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

In Galaksi Park vond ik haar echt wel goed O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Galaksie park, haha. Op een of andere manier doet die gozer me ontzettend denken aan de vriend van Marthe. Misschien ook weer inspiratie voor Sisi? :P
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:34:52 #295
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158185196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

In Galaksi Park vond ik haar echt wel goed O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die laatste gif mist alleen Klaasje's gezicht.
pi_158185266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:13 schreef nick333 het volgende:
Hoera! Karen Damen ook na K3 nog veel op tv: ze tekent exclusief voor VIER en VIJF

Dus niet meer in Belgium's Got Talent.
yesss, beter neemt Kristel haar plek over, dat zou ik geweldig vinden.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158185351
En ik wil een Alvaro Soler en Marthe fanfic schrijven want ik ship hun nog steeds.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:42:26 #298
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158185441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:39 schreef Poedelpoes het volgende:
En ik wil een Alvaro Soler en Marthe fanfic schrijven want ik ship hun nog steeds.
Doe het dan!
pi_158185462
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Welke afleveringen mis je nog?

[..]
Afleveringen 8, 10, 11, 12 van seizoen 2. Die heb ik inmiddels wel opgevist uit Usenet, staan op een stel homemade DVD's die iemand heeft gepost (overigens ook een ratjetoe en incompleet), maar die zijn wel van wat mindere kwaliteit dan mijn eigen digitale opnamen.
quote:
Klopt absoluut, heel knap gedaan.
Ja. En je kunt ze ook heel goed meerdere malen zien.
pi_158185597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Riparius het volgende:

[..]

Afleveringen 8, 10, 11, 12 van seizoen 2. Die heb ik inmiddels wel opgevist uit Usenet, staan op een stel homemade DVD's die iemand heeft gepost (overigens ook een ratjetoe en incompleet), maar die zijn wel van wat mindere kwaliteit dan mijn eigen digitale opnamen.

Die afleveringen heb ik inderdaad gezien via rtl, maar ik moet wel zeggen dat dat wel de minste afleveringen van allemaal zijn. Waarom zijn ze er toen eigenlijk mee gestopt in 2012?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')