Die meid op filmpje loopt als iemand die soort amfetamine op heeft. dat knalt over alcohol heen. tijdelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het effect van drugs (en medicatie trouwens ook) ook overschatten, elke persoon reageert er anders op. Het kan ook dat bepaalde stoffen op haar een veel minder sterk effect hebben dan op het gros van de rest.
Om 2 uur in de nacht?quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ze is 16 icm dat alcoholverbod. Maar blijkbaar hadden zij en haar vriendinnen wel kanalen om toch aan alcohol te komen, gezien het voordrinken van die avond.
[..]
Het lijkt mij wel een optie.
[..]
Dit snap ik echt wel.
[..]
Het kan allemaal, maar deze info voegt verder niet veel toe.
Het zegt gewoon dat je ook uren later gewoon een vrij hoog 0/00 kan hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ze is 16 icm dat alcoholverbod. Maar blijkbaar hadden zij en haar vriendinnen wel kanalen om toch aan alcohol te komen, gezien het voordrinken van die avond.
[..]
Het lijkt mij wel een optie.
[..]
Dit snap ik echt wel.
[..]
Het kan allemaal, maar deze info voegt verder niet veel toe.
Dat lijkt er wel op iddquote:Op zaterdag 12 december 2015 06:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan is een meid van 16 aardig van het padje af.
Ik niet. Maar ik kon er wel een tijd lang bijzonder goed tegen. Dat heeft ook te maken met hoeveel en goed je eet vaak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben met de fles groot gebracht dat scheelt misschien ook.
Kan. De een gaat neer van 1 Diazepam en de ander niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het effect van drugs (en medicatie trouwens ook) ook overschatten, elke persoon reageert er anders op. Het kan ook dat bepaalde stoffen op haar een veel minder sterk effect hebben dan op het gros van de rest.
Die website doet raar bij mij (4 uur toevoegen sinds het eerste glas vermindert de uitslag helemaal niet).quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie http://www.alcoholhulp.be/alcoholcalculator
0.5 kan prima.
2 glazen wijn toch met zijn vieren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan klopt die site niet idd. Ik zag het langskomen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die website doet raar bij mij (4 uur toevoegen sinds het eerste glas vermindert de uitslag helemaal niet).
Ik loop ook met een ferme tred (alsof ik haast heb), dat hoeft echt niks met drugs te maken te hebben. Sommige mensen lopen nou eenmaal zo, zeker als ze geëmotioneerd zijn (bijvoorbeeld door een slaande ruzie met je beste vriendinnen in een uitgaansgelegenheid).quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die meid op filmpje loopt als iemand die soort amfetamine op heeft. dat knalt over alcohol heen. tijdelijk.
Elk mensenlijf is weer anders.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik kon er wel een tijd lang bijzonder goed tegen. Dat heeft ook te maken met hoeveel en goed je eet vaak.
Ja?quote:
Dat zal vast wel iets meer zijn geweest. Zie het onderzoek.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2 glazen wijn toch met zijn vieren.
Maar het 0/00 in je bloed zal niet heel anders zijn dan bij een ander van bijv. zelfde gewicht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Elk mensenlijf is weer anders.
En daarom lijkt het me logisch dat hier wel naar gekeken wordtquote:Op zaterdag 12 december 2015 06:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het zegt gewoon dat je ook uren later gewoon een vrij hoog 0/00 kan hebben.
Hoe groot waren die glazen dan wel niet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2 glazen wijn toch met zijn vieren.
Bij de politie misschien wanneer de getuigen het hele verhaal vertellen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik loop ook met een ferme tred (alsof ik haast heb), dat hoeft echt niks met drugs te maken te hebben. Sommige mensen lopen nou eenmaal zo, zeker als ze geëmotioneerd zijn (bijvoorbeeld door een slaande ruzie met je beste vriendinnen in een uitgaansgelegenheid).
Is het trouwens bekend om welk bericht het ging waar de ruzie over begon?
Ik sluit het niet uit maar het lijkt mij wat vreemd dat iemand nog aan haar verkoopt. Daarnaast zal men dit vast hebben bekeken aan de hand van de tocht die ze heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet wel dat Hilversum geen bruisend internationaal bekend uitgaansleven heeft, maar dan nog zou je zoiets als dit toch niet bij voorbaat al moeten uitsluiten?
Volgens Peter R zou het om een jongen gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik loop ook met een ferme tred (alsof ik haast heb), dat hoeft echt niks met drugs te maken te hebben. Sommige mensen lopen nou eenmaal zo, zeker als ze geëmotioneerd zijn (bijvoorbeeld door een slaande ruzie met je beste vriendinnen in een uitgaansgelegenheid).
Is het trouwens bekend om welk bericht het ging waar de ruzie over begon?
Maar nog niet voor ons bekend dus?quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij de politie misschien wanneer de getuigen het hele verhaal vertellen.
Waarom niet?quote:Zou dat persoonlijk ook niet aan Peter R. uit de doeken doen.
Het ging volgens mij over drie mensen met 2 glazen wijn. Daarnaast had men zich ingedronken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat zal vast wel iets meer zijn geweest. Zie het onderzoek.
Ondanks dat moet het vandaag wel een zware dag zijn voor de familie. Ik hoop dat de 'vriendinnen' en diegene die het chat berichtje verstuurd hebben eens goed achter de oren krabben wat ze hebben aangericht.
Druivensap geeft al verhogingquote:Op zaterdag 12 december 2015 06:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het 0/00 in je bloed zal niet heel anders zijn dan bij een ander van bijv. zelfde gewicht.
Als je je fors hebt ingedronken heb je niet zoveel meer nodig. En waarom drinkt men zich vaak in? Omdat dat goedkoper is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe groot waren die glazen dan wel niet?
Waarom lijkt dit je vreemd?quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit maar het lijkt mij wat vreemd dat iemand nog aan haar verkoopt. Daarnaast zal men dit vast hebben bekeken aan de hand van de tocht die ze heeft gemaakt.
Waar hebben ze dan ingedronken? Dan hebben ze ergens iemand gehad die alcohol voor ze kochten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 06:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het ging volgens mij over drie mensen met 2 glazen wijn. Daarnaast had men zich ingedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |