abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158188915
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt het effect van drugs (en medicatie trouwens ook) ook overschatten, elke persoon reageert er anders op. Het kan ook dat bepaalde stoffen op haar een veel minder sterk effect hebben dan op het gros van de rest.
Die meid op filmpje loopt als iemand die soort amfetamine op heeft. dat knalt over alcohol heen. tijdelijk.
pi_158188916
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Owja, ze is 16 icm dat alcoholverbod. Maar blijkbaar hadden zij en haar vriendinnen wel kanalen om toch aan alcohol te komen, gezien het voordrinken van die avond.

[..]

Het lijkt mij wel een optie.

[..]

Dit snap ik echt wel.

[..]

Het kan allemaal, maar deze info voegt verder niet veel toe.
Om 2 uur in de nacht?
pi_158188917
quote:

[..]

Owja, ze is 16 icm dat alcoholverbod. Maar blijkbaar hadden zij en haar vriendinnen wel kanalen om toch aan alcohol te komen, gezien het voordrinken van die avond.

[..]

Het lijkt mij wel een optie.

[..]

Dit snap ik echt wel.

[..]

Het kan allemaal, maar deze info voegt verder niet veel toe.
Het zegt gewoon dat je ook uren later gewoon een vrij hoog 0/00 kan hebben.
pi_158188919
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:03 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dan is een meid van 16 aardig van het padje af.
Dat lijkt er wel op idd
Alleen haar ferme tred (als het zij is op dat filmpje, op dat moment had haar alcoholpromillage vrijwel maximaal moeten zijn) is in dit opzicht een beetje niet-strokend met het hebben van een slechtere motoriek.

Moet ze met zoveel alcohol op eigenlijk niet ontzettende dorst hebben gehad en/of minstens één keer ergens moeten gaan pissen?
Als ze nodig naar de wc had moeten gaan, dat zou op zich ook wel het zoekachtige wandelgedrag van Dascha kunnen verklaren :P (dus dat ze naar een plek zocht waar ze redelijk ongezien kon pissen :P ).
pi_158188921
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:04 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ben met de fles groot gebracht dat scheelt misschien ook.
Ik niet. Maar ik kon er wel een tijd lang bijzonder goed tegen. Dat heeft ook te maken met hoeveel en goed je eet vaak.
pi_158188923
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt het effect van drugs (en medicatie trouwens ook) ook overschatten, elke persoon reageert er anders op. Het kan ook dat bepaalde stoffen op haar een veel minder sterk effect hebben dan op het gros van de rest.
Kan. De een gaat neer van 1 Diazepam en de ander niet.
pi_158188924
quote:
Die website doet raar bij mij (4 uur toevoegen sinds het eerste glas vermindert de uitslag helemaal niet).
pi_158188925
quote:

[..]

2 glazen wijn toch met zijn vieren.
pi_158188927
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die website doet raar bij mij (4 uur toevoegen sinds het eerste glas vermindert de uitslag helemaal niet).
Dan klopt die site niet idd. Ik zag het langskomen.
pi_158188928
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:08 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Die meid op filmpje loopt als iemand die soort amfetamine op heeft. dat knalt over alcohol heen. tijdelijk.
Ik loop ook met een ferme tred (alsof ik haast heb), dat hoeft echt niks met drugs te maken te hebben. Sommige mensen lopen nou eenmaal zo, zeker als ze geëmotioneerd zijn (bijvoorbeeld door een slaande ruzie met je beste vriendinnen in een uitgaansgelegenheid).

Is het trouwens bekend om welk bericht het ging waar de ruzie over begon?
pi_158188929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik niet. Maar ik kon er wel een tijd lang bijzonder goed tegen. Dat heeft ook te maken met hoeveel en goed je eet vaak.
Elk mensenlijf is weer anders.
pi_158188930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Om 2 uur in de nacht?
Ja?

Ik weet wel dat Hilversum geen bruisend internationaal bekend uitgaansleven heeft, maar dan nog zou je zoiets als dit toch niet bij voorbaat al moeten uitsluiten?
pi_158188931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:11 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat zal vast wel iets meer zijn geweest. Zie het onderzoek.

Ondanks dat moet het vandaag wel een zware dag zijn voor de familie. Ik hoop dat de 'vriendinnen' en diegene die het chat berichtje verstuurd hebben eens goed achter de oren krabben wat ze hebben aangericht.
pi_158188932
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:12 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Elk mensenlijf is weer anders.
Maar het 0/00 in je bloed zal niet heel anders zijn dan bij een ander van bijv. zelfde gewicht.
pi_158188934
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het zegt gewoon dat je ook uren later gewoon een vrij hoog 0/00 kan hebben.
En daarom lijkt het me logisch dat hier wel naar gekeken wordt :)
pi_158188935
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:11 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Hoe groot waren die glazen dan wel niet? :P
pi_158188936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik loop ook met een ferme tred (alsof ik haast heb), dat hoeft echt niks met drugs te maken te hebben. Sommige mensen lopen nou eenmaal zo, zeker als ze geëmotioneerd zijn (bijvoorbeeld door een slaande ruzie met je beste vriendinnen in een uitgaansgelegenheid).

Bij de politie misschien wanneer de getuigen het hele verhaal vertellen.
Zou dat persoonlijk ook niet aan Peter R. uit de doeken doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 06:15:43 ]
pi_158188937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja?

Ik weet wel dat Hilversum geen bruisend internationaal bekend uitgaansleven heeft, maar dan nog zou je zoiets als dit toch niet bij voorbaat al moeten uitsluiten?
Ik sluit het niet uit maar het lijkt mij wat vreemd dat iemand nog aan haar verkoopt. Daarnaast zal men dit vast hebben bekeken aan de hand van de tocht die ze heeft gemaakt.
pi_158188938
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Volgens Peter R zou het om een jongen gaan.
pi_158188939
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:15 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Bij de politie misschien wanneer de getuigen het hele verhaal vertellen.
Maar nog niet voor ons bekend dus?
quote:
Zou dat persoonlijk ook niet aan Peter R. uit de doeken doen.
Waarom niet?
pi_158188940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat zal vast wel iets meer zijn geweest. Zie het onderzoek.

Ondanks dat moet het vandaag wel een zware dag zijn voor de familie. Ik hoop dat de 'vriendinnen' en diegene die het chat berichtje verstuurd hebben eens goed achter de oren krabben wat ze hebben aangericht.
Het ging volgens mij over drie mensen met 2 glazen wijn. Daarnaast had men zich ingedronken.
pi_158188941
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het 0/00 in je bloed zal niet heel anders zijn dan bij een ander van bijv. zelfde gewicht.
Druivensap geeft al verhoging
pi_158188942
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe groot waren die glazen dan wel niet? :P
Als je je fors hebt ingedronken heb je niet zoveel meer nodig. En waarom drinkt men zich vaak in? Omdat dat goedkoper is.
pi_158188944
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit maar het lijkt mij wat vreemd dat iemand nog aan haar verkoopt. Daarnaast zal men dit vast hebben bekeken aan de hand van de tocht die ze heeft gemaakt.
Waarom lijkt dit je vreemd?

Er is wel iemand overleden, dus lijkt me wel dat dit iets is wat in elk geval even bekeken zou moeten worden (al is het alleen al voor het verkrijgen van extra camerabeeldmateriaal).
pi_158188945
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 06:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het ging volgens mij over drie mensen met 2 glazen wijn. Daarnaast had men zich ingedronken.
Waar hebben ze dan ingedronken? Dan hebben ze ergens iemand gehad die alcohol voor ze kochten.

Wijn in een discotheek? Sinds wanneer is dat de gewoonte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')