Mijn vraag was of het relevant was?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beter dan dat verhaal van ff plassen
lijkt me welquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn vraag was of het relevant was?
Het lijkt me dat de nooduitgang op een andere plaats zit dan de reguliere uitgang.. Dus lijkt me wel relevante informatie voor eventuele getuigen..quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor, maar was het relevant om dat eerder bekend te maken?
Maar waren ze op zoek naar getuigen? Die oproep heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de nooduitgang op een andere plaats zit dan de reguliere uitgang.. Dus lijkt me wel relevante informatie voor eventuele getuigen..
Het is relevant voor de beeldvorming en daardoor voor de eventuele bereidheid van mensen om mee te denken over de zaak. Als meteen vanaf het begin gezegd zou zijn dat zij na het nuttigen van alcohol (uit een gedeeld glas!) en na een slaande ruzie met een vriendin via de nooduitgang het pand heeft verlaten, had deze zaak never nooit zoveel aandacht gekregen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn vraag was of het relevant was?
Uh, dat is toch waar haar vader in zijn stuk op facebook om vraagt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar waren ze op zoek naar getuigen? Die oproep heb ik niet gezien.
jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Uh, dat is toch waar haar vader in zijn stuk op facebook om vraagt?
inderdaad, zeker gezien de ingang van de tent.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de nooduitgang op een andere plaats zit dan de reguliere uitgang.. Dus lijkt me wel relevante informatie voor eventuele getuigen..
Ze ging plassen was het tot vanavond, het is nu 2 weken geleden. Ze zullen die meiden wel meerdere malen gesproken hebben, de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:27 schreef Mula het volgende:
[..]
Het is relevant voor de beeldvorming en daardoor voor de eventuele bereidheid van mensen om mee te denken over de zaak. Als meteen vanaf het begin gezegd zou zijn dat zij na het nuttigen van alcohol (uit een gedeeld glas!) en na een slaande ruzie met een vriendin via de nooduitgang het pand heeft verlaten, had deze zaak never nooit zoveel aandacht gekregen.
Ik vraag me af wanneer duidelijk was dat er ruzie is geweest. Meteen die nacht bij de politie al?
Maar er is ook een onderzoek dat zijn beloop heeft en gaandeweg dat onderzoek worden afwegingen gemaakt, oproepen gedaan en wordt informatie gegeven, afhankelijk van bevindingen tot dan toe en vragen die de bevindingen hebben opgeroepen. Zo leidde het onderzoek met de hond naar de oproep om camerabeelden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Uh, dat is toch waar haar vader in zijn stuk op facebook om vraagt?
Of gezien als mogelijke dader informatie/getuigeninformatie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar er is ook een onderzoek dat zijn beloop heeft en gaandeweg dat onderzoek worden afwegingen gemaakt, oproepen gedaan en wordt informatie gegeven, afhankelijk van bevindingen tot dan toe en vragen die de bevindingen hebben opgeroepen. Zo leidde het onderzoek met de hond naar de oproep om camerabeelden.
Als die nooduitgang echt cruciale informatie was geweest, was die informatie wel eerder naar buiten gekomen.
Alles lijkt erop dat ze niet direct een heel goed plan had.Onder invloed of niet. Anders ga je ook niet eerst zo door een buurt lopen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:55 schreef schvvmert het volgende:
Waarom is ze richting spoorlijn gegaan terwijl de weg even lang lopen is?
Ja dat is ook vreemd alhoewel je kunt soms de weg aardig kwijt raken en ja dan kun je nog strak recht uitlopen maar hebt niet door dat je rondjes loopt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alles lijkt erop dat ze niet direct een heel goed plan had.Onder invloed of niet. Anders ga je ook niet eerst zo door een buurt lopen.
Zo is dat. Dat is trouwens ook een heel menselijk trekje. Dat doet men losgelaten in de natuur ook vaak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja dat is ook vreemd alhoewel je kunt soms de weg aardig kwijt raken en ja dan kun je nog strak recht uitlopen maar hebt niet door dat je rondjes loopt.
Beetje offtopic maar liep keer onder aardige invloed naar huis omdat fiets gestolen was, dacht kortere weg te vinden en werd rondje lopen en terug op de plek waar ik begon.quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo is dat. Dat is trouwens ook een heel menselijk trekje. Dat doet men losgelaten in de natuur ook vaak.
En toen stond je fiets er weer gewoon?quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Beetje offtopic maar liep keer onder aardige invloed naar huis omdat fiets gestolen was, dacht kortere weg te vinden en werd rondje lopen en terug op de plek waar ik begon.
De fiets was weg, ook zoiets hoe zijn die meiden er heen gegaan en hoe laat van huis?quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En toen stond je fiets er weer gewoon?
Dat soort dingen gebeuren inderdaad.
Is niet echt van belang.quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De fiets was weg, ook zoiets hoe zijn die meiden er heen gegaan en hoe laat van huis?
Link?quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:34 schreef schvvmert het volgende:
Volgens expert nog minimaal 0,5 promille op moment van overlijden, dat zijn 2 glazen wijn, die zijn 4 uur later al zowat afgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |