Klopt. Als ik het goed onthouden heb is er een user hier die meldde dat dit in de toekomst mogelijk een optie wordt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Van een hogere aandelenprijs kun je alleen profiteren als je ook van je aandelen af kunt.
Hoe kun die weer verkopen?
Hmmm klinkt allemaal best beperkend om hier weer uit te kunnen. Met een beetje pech moet je ook nog een akte opstellen om je aandelen te verkopen (= extra kosten en werk)?quote:8. DIVIDENDBELEID EN EXITBELEID VOOR AANDEELHOUDERS
8.1. Vennootschap heeft als doel haar aandeelhouders een adequaat dividend uit te keren. Bij de hoogte van het dividend houdt Vennootschap rekening met de eigen kasstromen, kapitaalpositie en hetgeen over het uitkeren van dividend bepaald staat in de statuten.
8.2. Vennootschap streeft ernaar aandeelhouders op deze waardetoename te doen kapitaliseren door middel van en strategische verkoop van Vennootschap of terugkopen van de Investeerders Coöp Aandelen.
8.3 Ingeval er sprake is van terugkoop van Investeerders Coöp Aandelen door de Vennootschap geldt het daartoe bepaalde in de statuten van Vennootschap en zal de verkrijgingsprijs nooit meer bedragen dan tweemaal (2x) de prijs bij verwerving van deze aandelen.
9. VERVREEMDING EN BEWARING VAN DE AANDELEN IN DE VENNOOTSCHAP
9.1. Het staat de Aandeelhouders vrij hun aandelen te vervreemden met in achtneming van het in het daarover bepaalde in de Statuten (blokkeringsregeling).
9.3. Een Aandeelhouder die zijn Aandelen overdraagt, dient gelijktijdig zijn rechtsverhouding onder deze overeenkomst over te dragen aan de verkrijger en de verkrijger dient deze overdracht schriftelijk te aanvaarden.
dat zou ik graag ook willen weten, anders cancel ik mijn investering (ook klein bedrag, maar goed eerlijkheid (eventueel faillissement in verleden) wordt toch wel gewaardeerd..)quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:47 schreef bleyenburg het volgende:
heeft mccrowd wat meer info over de F1 historie van meneer van ooijen?
Ja was deze man. 100% zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Welkom hier. Bedankt voor je info. Ik heb net even gezocht maar ik kan hem niet vinden in het faillisements dossier. Weet je zeker dat deze het was en niet en ander bedrijf in Fan Kleding?
Stoppen en opnieuw beginnen zou ik me voor kunnen stellen als je in scheiding ligt en je de zaak samen met je vrouw drijft. Dat lijkt me wat anders dan failleren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:29 schreef mccrowd het volgende:
Deze man was eerder bezig in de f1 kleding. Is gestopt en begint nu opnieuw.
Inkoop f1 kleding moeilijk. Koop je Ferrari kleding en seizoen loopt slecht zit je met al je kleding.
Beste djh77,quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:53 schreef djh77 het volgende:
@Aygodutch
@Investormatch
Hoe denken jullie om te gaan met de investeerders- en vermogenstoets?
Ik heb een mailtje gestuurd naar GvE met de vraag om opheldering.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:54 schreef bleyenburg het volgende:
iemand hier die GVE even om opheldering kan vragen omtrent fanfashion?
Ik heb helaas geen tijd, ben zo weg.
Ik weet dat hij eerder in het moeilijke wereldje van racekleding heeft gezeten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:59 schreef crowd_funder het volgende:
Ik heb ook een klein bedrag toegezegd in Team Fan Fashion. mccrowd, heb je concrete info waar ik naar kan verwijzen als ik GvE vragen stel hierover?
Idd sorry ik sta er te ver vanaf.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Stoppen en opnieuw beginnen zou ik me voor kunnen stellen als je in scheiding ligt en je de zaak samen met je vrouw drijft. Dat lijkt me wat anders dan failleren.
Kan je nog wat specefieker zijn over het stoppen, bijvoorbeeld over schulden achterlaten etc. of st je er daarvoor te ver af.
Dat het moeilijke handel is als je verkeerd inkoopt lijkt me zeker een punt.
Wanneer ik het zaken adres van F1 fankleding opzoek krijg ik met streetview een redelijk net bedrijven terrein in hoofddorp. Bleyenburg welk adres heb jij opgezocht?
Ok dank. We wachten even de berichten van vehkah af.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:11 schreef mccrowd het volgende:
Idd sorry ik sta er te ver vanaf.
Misschien was de scheiding de reden inderdaad.
In iedergeval bij mij rode vlag.
Wel jammer dat er niet persoonlijk borg gestaan wordt. Gelukkig tekenen wel de beide B.V.'squote:Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef obligataire het volgende:
Bedankt; was er op tijd bijWel weer een sportclub maar wel een degelijk verhaal zo te zien en een bescheiden leenbedrag.
Onjuist. Als je gewoon gaat beleggen krijg je wel degelijk ook een kennistoets. Wil je beleggen in complexe producten (zoals opties) dan moet je nog een aanvullend financieel rijbewijs halen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:52 schreef Coelho het volgende:
Waarom wordt crowdfunding niet op dezelfde manier behandeld als 'normaal' beleggen? Daar hoef ik toch ook geen kennistoets te volbrengen, en mag ik toch ook zo veel in investeren als ik wil?
De vraag is wie bepaalt wat verantwoord is. Het platform, de AFM of de investeerder? Antwoord lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:13 schreef Investormatch het volgende:
[..]
Hierin geef ik je gelijk, dit kan natuurlijk ook een situatie zijn. Blijft toch belangrijk dat iemand echt alleen een verantwoord deel van zijn vermogen via CF investeert. Blijft natuurlijk heel lastig om te bepalen of dat 10%, 40% of 90% moet zijn en hoe je dit moet controleren. (harde regel of is voorlichting afdoende?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |