Ik ben heul niet lekkerquote:Op donderdag 10 december 2015 11:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lekker voor hen om mee te dealen.
Maar nu extrapoleer je. Er staat niet "hij is cute, voor een dove". Hij wordt geidentificeerd als doof. Dat kun je niet van buiten zien dus het is handig om erbij te zetten.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal 't eens aan m'n familieleden vragen. Ik denk namelijk at ze er NIET blij mee zouden zijn als ze iets goeds zouden doen en dan "da's knap, voor een dove" er bij zou staan. Ja het is fijn om te zien dat je ondanks deze beperking kan winnen en dat vermelden is prima. Maar "Hij is cute... en doof" vind ik echt denigrerend.
's Ochtends en 's avonds?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:03 schreef Rezania het volgende:
Wind tegenOok echt al drie weken lang gewoon.
Allemaal van die lekkere culturele antropoloogjes.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon bij een willekeurige alfa-studie gaan kijken.
Alleen 's ochtends. Maar da's kut, want dan moet ik vroeger van huis en dat lukt nooit.quote:
Allejezus ja.quote:
Er staat "Hij is cute en doof". Waarom zou je dat er bij zetten?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar nu extrapoleer je. Er staat niet "hij is cute, voor een dove". Hij wordt geidentificeerd als doof. Dat kun je niet van buiten zien dus het is handig om erbij te zetten.
@Kaas, het gaat natuurlijk niet alleen om deze specifieke situatie
Is ie doof?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Precies genoeg haar.
Mss wel handig om te zeggen, anders sta ik tegen hem aan te lullen voor niks.quote:
Je bent toch onverstaanbaar met je mond volquote:Op donderdag 10 december 2015 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss wel handig om te zeggen, anders sta ik tegen hem aan te lullen voor niks.
quote:Op donderdag 10 december 2015 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent toch onverstaanbaar met je mond vol
Deze is godverdomme lekker.quote:
Ik wil dat lichaam. Hnnnnggg nog even doorquote:
Nog even? Denk dat dat wel echt meerdere jaren kost.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil dat lichaam. Hnnnnggg nog even door
Die is anders al compleet prima.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil dat lichaam. Hnnnnggg nog even door
Ja, maar ben al wel ff bezig. Dat gaat mij echt geen jaren meer duren als ik gewoon door ga.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog even? Denk dat dat wel echt meerdere jaren kost.
20KG wat? ZO veel is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 10 december 2015 12:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die is anders al compleet prima.Maar voor het lichaam van dat plaatje moet je ook gewoon 20 kilo aankomen denk ik.
Ik overdrijf ook, maar die vent lijkt wel gewoon een aardig stukje zwaarder.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
20KG wat? ZO veel is het nou ook weer niet
Nadeel is ook dat het best hard ligt geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook, maar die vent lijkt wel gewoon een aardig stukje zwaarder.
Nee joh, gewoon lekker zacht en warm.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nadeel is ook dat het best hard ligt geloof ik.
Zodra het flink volume heeft en ontspannen is is het best zacht.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nadeel is ook dat het best hard ligt geloof ik.
Maar nu voel ik me helemaal niet meer goed over m'n buikje.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker zacht en warm.
Nergens voor nodig anders, die is lekker.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar nu voel ik me helemaal niet meer goed over m'n buikje.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2015 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar nu voel ik me helemaal niet meer goed over m'n buikje.![]()
Nice....quote:Op donderdag 10 december 2015 12:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik lig ook lekker zacht. En mijn veel kleinere vriend past perfect in mijn vorm als ik op mijn buik lig en hij met z'n rug boven op me ligt. In die positie liggen we soms overdag gewoon beide een beetje te internetten met de telefoon.
Wacht, jullie liggen dus met de ruggen oo elkaar?quote:Op donderdag 10 december 2015 12:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik lig ook lekker zacht. En mijn veel kleinere vriend past perfect in mijn vorm als ik op mijn buik lig en hij met z'n rug boven op me ligt. In die positie liggen we soms overdag gewoon beide een beetje te internetten met de telefoon.
Meh, mag wel weg imo.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nergens voor nodig anders, die is lekker.
Ja. Gewoon met kleren hoor. Ligt lekker.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht, jullie liggen dus met de ruggen oo elkaar?
Dat is wel heel erg gay.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oké nieuwe headphones wel of niet graferen met mijn naam?![]()
Dat mag niet eens een buikje heten joh. En als je het echt wil veranderen gewoon 's avonds ff tien minuten op een kleedje en komt het vanzelf.quote:
Klinkt best raar eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Gewoon met kleren hoor. Ligt lekker.
Nope, lijkt me nog steeds niet erg comfortabel.quote:
M'n haargrens die licht teruggetrokken is na m'n 18e weer in ere herstellen.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:24 schreef Rezania het volgende:
Eat zouden jullie laten veranderen bij een plastisch chirurg? Zou toch wel een wat strakkere onderkin willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |