Ik ben heul niet lekkerquote:Op donderdag 10 december 2015 11:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lekker voor hen om mee te dealen.
Maar nu extrapoleer je. Er staat niet "hij is cute, voor een dove". Hij wordt geidentificeerd als doof. Dat kun je niet van buiten zien dus het is handig om erbij te zetten.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal 't eens aan m'n familieleden vragen. Ik denk namelijk at ze er NIET blij mee zouden zijn als ze iets goeds zouden doen en dan "da's knap, voor een dove" er bij zou staan. Ja het is fijn om te zien dat je ondanks deze beperking kan winnen en dat vermelden is prima. Maar "Hij is cute... en doof" vind ik echt denigrerend.
's Ochtends en 's avonds?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:03 schreef Rezania het volgende:
Wind tegenOok echt al drie weken lang gewoon.
Allemaal van die lekkere culturele antropoloogjes.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon bij een willekeurige alfa-studie gaan kijken.
Alleen 's ochtends. Maar da's kut, want dan moet ik vroeger van huis en dat lukt nooit.quote:
Allejezus ja.quote:
Er staat "Hij is cute en doof". Waarom zou je dat er bij zetten?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar nu extrapoleer je. Er staat niet "hij is cute, voor een dove". Hij wordt geidentificeerd als doof. Dat kun je niet van buiten zien dus het is handig om erbij te zetten.
@Kaas, het gaat natuurlijk niet alleen om deze specifieke situatie
Is ie doof?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Precies genoeg haar.
Mss wel handig om te zeggen, anders sta ik tegen hem aan te lullen voor niks.quote:
Je bent toch onverstaanbaar met je mond volquote:Op donderdag 10 december 2015 11:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss wel handig om te zeggen, anders sta ik tegen hem aan te lullen voor niks.
quote:Op donderdag 10 december 2015 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent toch onverstaanbaar met je mond vol
Deze is godverdomme lekker.quote:
Ik wil dat lichaam. Hnnnnggg nog even doorquote:
Nog even? Denk dat dat wel echt meerdere jaren kost.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil dat lichaam. Hnnnnggg nog even door
Die is anders al compleet prima.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil dat lichaam. Hnnnnggg nog even door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |