Geen idee, ik googlde gewoon even voor 'n plaatjequote:Op maandag 14 december 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat 'dummies' boek uit de OP, een aanrader? Welk goedgeschreven boek is een aanrader voor het leggen van contacten met de andere sexe, hoe je het gesprek gaande houdt etc. en hoe je de signalen moet interpreteren?
Ohwwwquote:Op maandag 14 december 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, ik googlde gewoon even voor 'n plaatje
ik vroeg of wat je nu doet werkt, dit is daar geen antwoord op.quote:Op maandag 14 december 2015 17:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat Deezer zich primair richt op online dating en dat ik juist afstand neem van die datingsites en apps. Ik ben daar een beetje klaar mee.
Dat je succesvol bent in het leggen van contact via een site of app hoeft nog helemaal niet te betekenen dat je ook goed bent in daten. Dat zijn echt twee verschillende werelden.
Om antwoord op je vraag te geven heeft tot nu toe nog niets gewerkt. Wel ben ik van mening dat online daten ondanks dat het lekker makkelijk is vanuit je luie stoel dat het minder snel succesvol werkt dan offline daten.quote:Op maandag 14 december 2015 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg of wat je nu doet werkt, dit is daar geen antwoord op.
http://www.bol.com/nl/p/models/1001004011648211/quote:Op maandag 14 december 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat 'dummies' boek uit de OP, een aanrader? Welk goedgeschreven boek is een aanrader voor het leggen van contacten met de andere sexe, hoe je het gesprek gaande houdt etc. en hoe je de signalen moet interpreteren?
en ik denk dat dat voor iedereen anders is.quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om antwoord op je vraag te geven heeft tot nu toe nog niets gewerkt. Wel ben ik van mening dat online daten ondanks dat het lekker makkelijk is vanuit je luie stoel dat het minder snel succesvol werkt dan offline daten.
Dat t per persoon verschilt wat beter zal werken.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
Hoe denken jullie erover, offline vs online daten? (lees contact leggen met vrouwen)
Daten is altijd offline, contact maken kan eventueel online.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
Hoe denken jullie erover, offline vs online daten? (lees contact leggen met vrouwen)
Dat lijkt mij een hele goede tip. Dank je wel!quote:Op maandag 14 december 2015 18:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/models/1001004011648211/
Dit is een aanrader.
Maar hoe kun jij dat nou weten? Ik hoor heel erg vaak dat je helemaal geen vrienden hebt, geen sociale contacten, geen goede relatie met je ouders.quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om antwoord op je vraag te geven heeft tot nu toe nog niets gewerkt. Wel ben ik van mening dat online daten ondanks dat het lekker makkelijk is vanuit je luie stoel dat het minder snel succesvol werkt dan offline daten.
Ligt eraan in welke kringen je je bevindt. Als ik bij mijn familie ga kijken, had iedereen op onze leeftijd al minderen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Jullie merken trouwens niet dat er vooral bij jongvolwassenen geen 'huisje boompje beestje' gevoel meer is? Mensen scheiden sneller en er zijn relatief veel alleenstaanden tegenwoordig. Oh en mocht er hier een dame zijn die benieuwd is hoe ik echt ben, DM even. Kunnen we misschien een meet of date regelenWat heb ik te verliezen?
Mannen en vrouwen hebben elkaar niet meer nodig om te overleven, dus kunnen kieskeurig zijn in wat ze willen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Jullie merken trouwens niet dat er vooral bij jongvolwassenen geen 'huisje boompje beestje' gevoel meer is? Mensen scheiden sneller en er zijn relatief veel alleenstaanden tegenwoordig.
Ik denk dat voor het mogelijk is om succesvol te daten, het eerst nodig is om sociale contacten te kunnen leggen en onderhouden met allerlei mensen, maanen en vrouwen, zonder dat daar een seksuele of liefdescomponent bij zit.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
Bij de mensen die ik ken is dat er zeker, maar dan heb ik het wel over stabiele relaties. Niet de relazen wat je hier op Fok leestquote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Jullie merken trouwens niet dat er vooral bij jongvolwassenen geen 'huisje boompje beestje' gevoel meer is? Mensen scheiden sneller en er zijn relatief veel alleenstaanden tegenwoordig.
Weet niet of dit sarcastisch is of niet.quote:Op maandag 14 december 2015 20:04 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen hebben elkaar niet meer nodig om te overleven, dus kunnen kieskeurig zijn in wat ze willen.
Ben jij daar in je dagelijks leven mee bezig?quote:Op maandag 14 december 2015 20:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Weet niet of dit sarcastisch is of niet.
Indien sarcastisch: we hebben elkaar nodig om voor te planten.
Absoluut niet. Maar nu snap ik jequote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ben jij daar in je dagelijks leven mee bezig?
Ik bedoel dat het idee van het 'echtpaar' steeds minder belangrijk wordt. Vrouwen hebben geen man meer nodig om hun te onderhouden en mannen geen vrouw meer om voor hun te zorgen (generaliserend gezegd binnen de 'westerse' cultuur'). Er is nu veel meer ruimte om rond te kijken, te experimenteren, kieskeurig te zijn, ipv op je 20ste getrouwd het huis uit (evt met door ouders geregelde echtgenoot).
Dat kan wat minder uitpakken voor degenen die niet zo in deze dynamiek kunnen meekomen, daar komt ook een deel van de frustratie vandaan.
Leg eens uit. Voor vrouwen is het altijd wel gemakkelijk om aan seks te komen, meesten worden zij wel benaderd en mogen zij als het ware kiezen. Voor mannen daarentegen moeten tegen anderen opconcurreren en hopen dat ze de uitverkorene zijn en worden uitgekozen. Moet ik het zo zien?quote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat kan wat minder uitpakken voor degenen die niet zo in deze dynamiek kunnen meekomen, daar komt ook een deel van de frustratie vandaan.
nee.quote:Op maandag 14 december 2015 21:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leg eens uit. Voor vrouwen is het altijd wel gemakkelijk om aan seks te komen, meesten worden zij wel benaderd en mogen zij als het ware kiezen. Voor mannen daarentegen moeten tegen anderen opconcurreren en hopen dat ze de uitverkorene zijn en worden uitgekozen. Moet ik het zo zien?
Vroeger had een vrouw en man nodig om het huis uit te kunnen. Iemand die haar financieel verzorgde en beschermen kon. Een man had een vrouw nodig om zijn huishouden te doen. Men had elkaar dus nodig. Daarnaast was het sociaal gezien not done om niet te trouwen. Dus als je zelf geen partner vond (al dan niet uit liefde) dan kon pa nog wel een partner zoeken voor je.quote:Op maandag 14 december 2015 21:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leg eens uit. Voor vrouwen is het altijd wel gemakkelijk om aan seks te komen, meesten worden zij wel benaderd en mogen zij als het ware kiezen. Voor mannen daarentegen moeten tegen anderen opconcurreren en hopen dat ze de uitverkorene zijn en worden uitgekozen. Moet ik het zo zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |