Toch op dat besluit gekomen? Hoezo?quote:Op zondag 13 december 2015 22:00 schreef Moro het volgende:
Besloten om "daten" met buurvrouw maar op te geven, en toch maar verder te gaan zoeken.
ik ben echt heel nieuwsgierig naar waarom en zoquote:Op zondag 13 december 2015 22:00 schreef Moro het volgende:
Besloten om "daten" met buurvrouw maar op te geven, en toch maar verder te gaan zoeken
quote:Op zondag 13 december 2015 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch op dat besluit gekomen? Hoezo?
Ik heb volgende week een tweede date. Overkomt me ook niet vaak
Ik heb afgelopen vrijdag een auto ongeluk gehad best wel hevig en zo, auto is waarschijnlijk total loss. En de meelevendheid was eigenlijk ver te zoeken het is niet dat ze totaal compassieloos was maar meer dan een veredelde fuckbuddy is het niet. Stiekem wist ik dit wel ergens maar het drong niet echt door. En ik kan liefde en sex helaas moeilijk los van elkaar zienquote:Op zondag 13 december 2015 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt heel nieuwsgierig naar waarom en zo
Scooter was maar stukje, daarna nog eeuwigheid in de trein. Maar zat helemaal goed. Had ook al gebeld van te voren, dus wist ik eigenlijk ook al wel ^^quote:Op zondag 13 december 2015 21:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het was de kou trotseren op je scootertje wel waard? Verwachtingen waargemaakt? Da's altijd tricky.. week naar uit kijken en dan hopen dat de klik er nog steeds is..
[..]
Al wat gehoord?
Auw, sterkte!quote:Op zondag 13 december 2015 23:06 schreef Moro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag een auto ongeluk gehad best wel hevig en zo, auto is waarschijnlijk total loss. En de meelevendheid was eigenlijk ver te zoeken het is niet dat ze totaal compassieloos was maar meer dan een veredelde fuckbuddy is het niet. Stiekem wist ik dit wel ergens maar het drong niet echt door. En ik kan liefde en sex helaas moeilijk los van elkaar zien
Weer een illusie armer en een ervaring rijker, dat weer op zoek zal denk ik nog even op zich laten wachten.
als je dingen alleen voor de seks doet 'moet' je daar in mijn ogen wel duidelijk in zijn, zodat de ander kan besluiten of ze dat een leuk aanbod vindenquote:Op maandag 14 december 2015 11:34 schreef JAOC het volgende:
Ik weet dan nooit hoe ik het moet afkappen zonder een lul te zijn. Sowieso kreeg ik het verwijt dat ik het dus alleen maar voor de seks deed. Tja daar is ze zelf toch ook bij
Jij krijgt dingen altijd zo goed verwoordquote:Op maandag 14 december 2015 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dingen alleen voor de seks doet 'moet' je daar in mijn ogen wel duidelijk in zijn, zodat de ander kan besluiten of ze dat een leuk aanbod vinden
Dus geen lieve of casual app gesprekjes, vragen naar haar jeugd etc
Gewoon to the point zijn
Ik vind het nooit zo erg als iets alleen een seks ding is, soms is er alleen op dat gebied een klik. .aar ik vind het wel echt rot als dan de indruk word gewekt dat je mij als persoon gewoon leuk vind. Dan voel ik me wel wat 'bedrogen'
Maar soms weet je dat toch niet van tevoren?quote:Op maandag 14 december 2015 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dingen alleen voor de seks doet 'moet' je daar in mijn ogen wel duidelijk in zijn, zodat de ander kan besluiten of ze dat een leuk aanbod vinden
Gewoon to the point zijn
Ik vind het nooit zo erg als iets alleen een seks ding is, soms is er alleen op dat gebied een klik. .aar ik vind het wel echt rot als dan de indruk word gewekt dat je mij als persoon gewoon leuk vind. Dan voel ik me wel wat 'bedrogen'
Dit kan ik wel begrijpen natuurlijk. Maar in deze situatie hebben we ook amper meer app contact gehad. Ik heb haar pas zaterdagnacht superdronken na 02:00 ontmoet. Zondag helemaal niet gesproken omdat ik ging snowboarden in bottrop(duitsland) dus geen internet. En maandagavond kwam ze dus haar spullen ophalen.quote:Op maandag 14 december 2015 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon to the point zijn
Ik zou zo'n app wel erg vinden. Geeft indirect aan dat je bent gebruikt voor de seks.quote:Op maandag 14 december 2015 12:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar soms weet je dat toch niet van tevoren?
Als je na een avondje stappen met elkaar in bed beland (ookal is het een dag later), kan je er maar beter vanuit gaan dat het om de seks is, lijkt me. Alles wat er dan eventueel meer achteraan komt is mooi meegenomen.
Ik zou het dan ook niet erg vinden om een appje te krijgen met 'hé, was leuk voor een nachtje, maar ik zoek er verder niks achter, doei.'
Beter dan het dood laten bloeden, sowieso.
Ja maar blijkbaar heeft hij dan last van z'n geweten.quote:Op maandag 14 december 2015 12:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je na een avondje stappen met elkaar in bed beland (ookal is het een dag later), kan je er maar beter vanuit gaan dat het om de seks is, lijkt me. Alles wat er dan eventueel meer achteraan komt is mooi meegenomen.
Ik zou het dan ook niet erg vinden om een appje te krijgen met 'hé, was leuk voor een nachtje, maar ik zoek er verder niks achter, doei.'
Is toch gewoon wederzijds gebruikt? Waarom zou de vrouw altijd 'slachtoffer' moeten zijn?quote:Op maandag 14 december 2015 12:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou zo'n app wel erg vinden. Geeft indirect aan dat je bent gebruikt voor de seks.
Wel zou ik het laten weten, maar niet zo bot.
Maar in dit geval hebben ze maandag alsnog dingen gedaan wat de man niet kon doen op zaterdagavond. Ik neem aan dat hij wel wist dat ze niks was.quote:Op maandag 14 december 2015 12:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is toch gewoon wederzijds gebruikt? Waarom zou de vrouw altijd 'slachtoffer' moeten zijn?
Je kan het ook subtieler verwoorden ja, als je daar gelukkiger van wordt. Maar zou mij weinig boeien, als ontvanger van zo'n bericht.
Hoe had ie dat moeten weten, de enige eerdere keer was ie dronken immers.quote:Op maandag 14 december 2015 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar in dit geval hebben ze maandag alsnog dingen gedaan wat de man niet kon doen op zaterdagavond. Ik neem aan dat hij wel wist dat ze niks was.
En jij denkt dat er dan nog wat gebeurd? Heerlijk, die naïviteit...quote:Op maandag 14 december 2015 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon to the point zijn
Nee soms weet je dat niet. Maar in mijn ervaring weten mannen het vaak wel maar willen of durven ze het niet te zeggen. Of zoeken ze toch een soort girlfriend experience maar zonder gezeikquote:Op maandag 14 december 2015 12:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ja yats. Er zijn ook vrouwen die dat een prima deal vinden. Jij bent zelf het naïeve schaap hier hoorquote:Op maandag 14 december 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
En jij denkt dat er dan nog wat gebeurd? Heerlijk, die naïviteit...
En dan moet je maar naar je pik luisteren? Zeg gewoon nee. Moeilijk is dat niet toch?quote:Op maandag 14 december 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
En al wist ie het, wat dan nog? Ze had er toch ook naar kunnen vragen, toen ze op dag 1 met em het bed in besloot te duiken?
Vrouwen zijn geen zielige zwakke wezentjes, ze weten prima waar ze aan beginnen. Ik zou gewoon eerlijk zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 11:34 schreef JAOC het volgende:
Ik weet dan nooit hoe ik het moet afkappen zonder een lul te zijn. Sowieso kreeg ik het verwijt dat ik het dus alleen maar voor de seks deed. Tja daar is ze zelf toch ook bij
Jij bent misschien een positieve uitzondering, maar yats heeft gelijk dat je het bij de meeste vrouwen absoluut kan vergeten als je van tevoren aangeeft dat je alleen seks wil.quote:Op maandag 14 december 2015 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee soms weet je dat niet. Maar in mijn ervaring weten mannen het vaak wel maar willen of durven ze het niet te zeggen. Of zoeken ze toch een soort girlfriend experience maar zonder gezeik
Yats bewijst het alleen al:
[..]
En ja yats. Er zijn ook vrouwen die dat een prima deal vinden. Jij bent zelf het naïeve schaap hier hoor
Sterker nog: als ik niet zeker weet wat de ander van mij wil en ik wil dat het meer is dan seks dan hou ik de boot wat dat betreft dus af. Anders voel ik me daarna niet cool over de seks die we wel gehad hebben
Als iemand eerlijk is over wat ze willen en ik vind dat ook een goed aanbod (en ook vrouwen voelen wel eens voornamelijk seksuele aantrekkingskracht richting een man ook al willen ze er niet meteen op zondag mee naar de high tea) dan kunnen we daarna vrolijk simpel batsen
Tja het zal wel een 'de kringen waarin je je beweegt' dingetje zijn maar in mijn omgeving is dat echt heel normaal hoorquote:Op maandag 14 december 2015 12:24 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Jij bent misschien een positieve uitzondering, maar yats heeft gelijk dat je het bij de meeste vrouwen absoluut kan vergeten als je van tevoren aangeeft dat je alleen seks wil.
Echt? Dat is een lastig dilemma? Voor mij absoluut niet. Ik zou mezelf niet zo'n chill persoon vinden als ik het beëindigen van mijn dryspell belangrijker zou vinden dan eerlijk zijn tegen de ander zodat die een geïnformeerde beslissing kan makenquote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef JAOC het volgende:
Veel mannen zijn het blijkbaar eens met mijn aanpak, veel vrouwen blijkbaar niet.
Ik weet stiekem ook wel dat het niet slim was maandag, maarja wat dan als je al een tijdje droog staat. En dit toch een soort one night stand was die haar spullen kwam ophalen.
Ik weet 100% zeker dat als ik maandag had gezegd dat ik niet verder met haar wilde, maar wel nog een keer seks. Dan was dat niet gebeurd en stond ik nog steeds droog.
Dit is toch steeds een lastig dilemma.
quote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Dat is een lastig dilemma? Voor mij absoluut niet. Ik zou mezelf niet zo'n chill persoon vinden als ik het beëindigen van mijn dryspell belangrijker zou vinden dan eerlijk zijn tegen de ander zodat die een geïnformeerde beslissing kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |