quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef dimmak het volgende:
Waarom wil je een relatie? Ik ben 25 en happy single.
Maar je zou het op Tinder kunnen proberen. Vraag dan wat dames op date en misschien bevalt het.
Ik heb een half jaartje op Tinder gezeten, maar dat zit vol met hoeren. In een half jaar tijd heb ik van al mijn matches met 1 vrouw een normaal gesprek kunnen hebben. De rest probeert je naar betaalde sekssites te lokken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef dimmak het volgende:
Maar je zou het op Tinder kunnen proberen. Vraag dan wat dames op date en misschien bevalt het.
Als je voor de rest geen game hebt kan ik het begrijpen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Ik heb een half jaartje op Tinder gezeten, maar dat zit vol met hoeren. In een half jaar tijd heb ik van al mijn matches met 1 vrouw een normaal gesprek kunnen hebben. De rest probeert je naar betaalde sekssites te lokken.
Ik wil een relatie omdat alleen ook maar alleen is. Iemand met wie je alles kunt delen etc. lijkt me toch wel fijn en naarmate je ouder wordt, hoe lastiger het dan ook wordt om nog iemand te vinden. Er blijft steeds minder over.
Dit is eigenlijk een deel twee dus?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:40 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik ben 23 en heb nog nooit een relatie gehad. Om me heen zie ik al veel mensen van mijn leeftijd gaan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen, etc. Het knaagt aan mij dat ik nog niks heb. Ik ben nu ook echt toe aan een relatie en ik heb het gevoel dat het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal tegenkomen.
Ik ben zeker geen stapper. Je zult me niet snel in een discotheek tegenkomen. Dit wil niet zeggen dat ik me niet buiten laat zien. Ik ga onder andere minimaal 4 keer in de week naar de sportschool. Hier kom ik wel eens meisjes/vrouwen tegen, maar het komt nooit tot een gesprek. Op zich heb ik niet zo'n moeite met een gesprek aangaan, maar zodra het aankomt op versieren dan wordt het wel anders. Dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Tot 'hallo' kom ik nog wel, maar dan? Wat dan ook door mijn hoofd gaat is 'Zit een meisje van 16/17 wel op iemand van 23 te wachten' en 'Die is van mijn leeftijd, dus die heeft vast wel een vriend. Die zit niet op een gesprek met mij te wachten'. Door deze gedachtes wordt het ook al niet makkelijker.
Ah ja, allemaal hoeren daar. Allemaal. Al die duizenden vrouwen, allemaal hoeren. Uhu.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Ik heb een half jaartje op Tinder gezeten, maar dat zit vol met hoeren. In een half jaar tijd heb ik van al mijn matches met 1 vrouw een normaal gesprek kunnen hebben. De rest probeert je naar betaalde sekssites te lokken.
Ik wil een relatie omdat alleen ook maar alleen is. Iemand met wie je alles kunt delen etc. lijkt me toch wel fijn en naarmate je ouder wordt, hoe lastiger het dan ook wordt om nog iemand te vinden. Er blijft steeds minder over.
Die verwijderen je toch weer zolang je die site niet aanklikt. Die kun je eigenlijk beschouwen als geen match. Begon die ene tegen jouw te praten of begin je zelf ook wel eens een gesprek met een match?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Dat zijn spambots.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Al eens pokemon gespeeld? Als je niet door het gras loopt vind je geen pokemons. Met relaties is het net zo, je moet door het gras durven te rennen en dan hopen dat er tussen die ratata's en pidgey's een shiny zit, of legendarische pokemon.quote:
quote:Al eens pokemon gespeeld? Als je niet door het gras loopt vind je geen pokemons. Met relaties is het net zo, je moet door het gras durven te rennen en dan hopen dat er tussen die ratata's en pidgey's een shiny zit, of legendarische pokemon.
Ga dus eens wat meer doen... Betreft wat je moet zeggen, waarom moet je dat op de gram afwegen doe gewoon wat. Knoop wat aan, maar je moet het wel durven te zeggen, en moeite doen....
Ooit een relatie gehad? Geen succesvolle schijnbaar, of je bent een sociopaatje.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef dimmak het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Al eens pokemon gespeeld? Als je niet door het gras loopt vind je geen pokemons. Met relaties is het net zo, je moet door het gras durven te rennen en dan hopen dat er tussen die ratata's en pidgey's een shiny zit, of legendarische pokemon.
Ga dus eens wat meer doen... Betreft wat je moet zeggen, waarom moet je dat op de gram afwegen doe gewoon wat. Knoop wat aan, maar je moet het wel durven te zeggen, en moeite doen....
Die komt zo in mijn Fobo!quote:Op donderdag 10 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mwoah... Je zit in mijn leeftijdscategorie...
Heb wel eens een relatie gehad, maar wat doe je zo door de dag? Als je niets doet elke dag lang op je kamer zit of gewoon passief leeft, dat wil zeggen je durft nooit te zijn. Je gaat naar school doet wat er van je verwacht wordt, haast jezelf naar huis en zegt niet veel. Dan ga je nooit veel contacten tegenkomen.
Om mensen te treffen dat kun je A niet forceren en B hoe meer je onderneemt hoe meer kans er is.
Ter ere van deze man:
[..]
Al eens pokemon gespeeld? Als je niet door het gras loopt vind je geen pokemons. Met relaties is het net zo, je moet door het gras durven te rennen en dan hopen dat er tussen die ratata's en pidgey's een shiny zit, of legendarische pokemon.
The Informator heeft heel veel moeite gestoken in het helpen van TS.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |