abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158142281
Ik ben 23 en heb nog nooit een relatie gehad. Om me heen zie ik al veel mensen van mijn leeftijd gaan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen, etc. Het knaagt aan mij dat ik nog niks heb. Ik ben nu ook echt toe aan een relatie en ik heb het gevoel dat het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal tegenkomen.

Ik ben zeker geen stapper. Je zult me niet snel in een discotheek tegenkomen. Dit wil niet zeggen dat ik me niet buiten laat zien. Ik ga onder andere minimaal 4 keer in de week naar de sportschool. Hier kom ik wel eens meisjes/vrouwen tegen, maar het komt nooit tot een gesprek. Op zich heb ik niet zo'n moeite met een gesprek aangaan, maar zodra het aankomt op versieren dan wordt het wel anders. Dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Tot 'hallo' kom ik nog wel, maar dan? Wat dan ook door mijn hoofd gaat is 'Zit een meisje van 16/17 wel op iemand van 23 te wachten' en 'Die is van mijn leeftijd, dus die heeft vast wel een vriend. Die zit niet op een gesprek met mij te wachten'. Door deze gedachtes wordt het ook al niet makkelijker.
pi_158142350
Waarom wil je een relatie? Ik ben 25 en happy single.

Maar je zou het op Tinder kunnen proberen. Vraag dan wat dames op date en misschien bevalt het.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158142556
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef dimmak het volgende:

Maar je zou het op Tinder kunnen proberen. Vraag dan wat dames op date en misschien bevalt het.
pi_158142574
quote:

Ik heb een half jaartje op Tinder gezeten, maar dat zit vol met hoeren. In een half jaar tijd heb ik van al mijn matches met 1 vrouw een normaal gesprek kunnen hebben. De rest probeert je naar betaalde sekssites te lokken.
Ik wil een relatie omdat alleen ook maar alleen is. Iemand met wie je alles kunt delen etc. lijkt me toch wel fijn en naarmate je ouder wordt, hoe lastiger het dan ook wordt om nog iemand te vinden. Er blijft steeds minder over.
pi_158142666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef NicoRosberg het volgende:

[..]

Ik heb een half jaartje op Tinder gezeten, maar dat zit vol met hoeren. In een half jaar tijd heb ik van al mijn matches met 1 vrouw een normaal gesprek kunnen hebben. De rest probeert je naar betaalde sekssites te lokken.
Ik wil een relatie omdat alleen ook maar alleen is. Iemand met wie je alles kunt delen etc. lijkt me toch wel fijn en naarmate je ouder wordt, hoe lastiger het dan ook wordt om nog iemand te vinden. Er blijft steeds minder over.
Als je voor de rest geen game hebt kan ik het begrijpen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158142881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:40 schreef NicoRosberg het volgende:
Ik ben 23 en heb nog nooit een relatie gehad. Om me heen zie ik al veel mensen van mijn leeftijd gaan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen, etc. Het knaagt aan mij dat ik nog niks heb. Ik ben nu ook echt toe aan een relatie en ik heb het gevoel dat het NU moet gebeuren omdat ik anders nooit meer iemand zal tegenkomen.

Ik ben zeker geen stapper. Je zult me niet snel in een discotheek tegenkomen. Dit wil niet zeggen dat ik me niet buiten laat zien. Ik ga onder andere minimaal 4 keer in de week naar de sportschool. Hier kom ik wel eens meisjes/vrouwen tegen, maar het komt nooit tot een gesprek. Op zich heb ik niet zo'n moeite met een gesprek aangaan, maar zodra het aankomt op versieren dan wordt het wel anders. Dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Tot 'hallo' kom ik nog wel, maar dan? Wat dan ook door mijn hoofd gaat is 'Zit een meisje van 16/17 wel op iemand van 23 te wachten' en 'Die is van mijn leeftijd, dus die heeft vast wel een vriend. Die zit niet op een gesprek met mij te wachten'. Door deze gedachtes wordt het ook al niet makkelijker.
Dit is eigenlijk een deel twee dus?
Kun je misschien aangeven wat je met eerder gegeven tips gedaan hebt enzo?
  donderdag 10 december 2015 @ 00:15:26 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158143067
quote:

[..]

Ah ja, allemaal hoeren daar. Allemaal. Al die duizenden vrouwen, allemaal hoeren. Uhu. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158143098
quote:

[..]

Die verwijderen je toch weer zolang je die site niet aanklikt. Die kun je eigenlijk beschouwen als geen match. Begon die ene tegen jouw te praten of begin je zelf ook wel eens een gesprek met een match?
  donderdag 10 december 2015 @ 00:23:54 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158143190
quote:

[..]

Dat zijn spambots. :') En wat dimmak zegt in de fipo. Daten is leuk, maar ik geniet nu wel lekker van m'n vrijheid. En ik bespaar geld. :')
  donderdag 10 december 2015 @ 00:31:42 #10
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158143299
Mwoah... Je zit in mijn leeftijdscategorie...

Heb wel eens een relatie gehad, maar wat doe je zo door de dag? Als je niets doet elke dag lang op je kamer zit of gewoon passief leeft, dat wil zeggen je durft nooit te zijn. Je gaat naar school doet wat er van je verwacht wordt, haast jezelf naar huis en zegt niet veel. Dan ga je nooit veel contacten tegenkomen.

Om mensen te treffen dat kun je A niet forceren en B hoe meer je onderneemt hoe meer kans er is.

Ter ere van deze man:
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:23 schreef Gary_Oak het volgende:

Al eens pokemon gespeeld? Als je niet door het gras loopt vind je geen pokemons. Met relaties is het net zo, je moet door het gras durven te rennen en dan hopen dat er tussen die ratata's en pidgey's een shiny zit, of legendarische pokemon.

Ga dus eens wat meer doen... Betreft wat je moet zeggen, waarom moet je dat op de gram afwegen doe gewoon wat. Knoop wat aan, maar je moet het wel durven te zeggen, en moeite doen....
Liefde voor God
  donderdag 10 december 2015 @ 00:35:32 #11
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_158143339
quote:
Al eens pokemon gespeeld? Als je niet door het gras loopt vind je geen pokemons. Met relaties is het net zo, je moet door het gras durven te rennen en dan hopen dat er tussen die ratata's en pidgey's een shiny zit, of legendarische pokemon.

Ga dus eens wat meer doen... Betreft wat je moet zeggen, waarom moet je dat op de gram afwegen doe gewoon wat. Knoop wat aan, maar je moet het wel durven te zeggen, en moeite doen....
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 10 december 2015 @ 00:37:48 #12
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_158143363
quote:

Ooit een relatie gehad? Geen succesvolle schijnbaar, of je bent een sociopaatje.

Gaat weinig boven naar bed gaan (en neuken) met een vrouw die van je houdt. Dan wakker worden met haar hoofd op je borstkas en dan nog 3 uur lang zo blijven liggen terwijl je eigenlijk naar school moet.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 10 december 2015 @ 07:33:44 #13
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_158144437
Waarom niet babbelen.... wat is er makkelijker dan als je naast een meisje op de crosstrainer staat even te praten over wat voor een waardeloos apparaat het is of waarom ze geen normale muziek draaien of iets in die geest.

En so what als ze er niet op zitten te wachten. Dan niet toch?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 11 december 2015 @ 08:06:41 #14
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_158166533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

_O_
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:23:25 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158167854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mwoah... Je zit in mijn leeftijdscategorie...

Heb wel eens een relatie gehad, maar wat doe je zo door de dag? Als je niets doet elke dag lang op je kamer zit of gewoon passief leeft, dat wil zeggen je durft nooit te zijn. Je gaat naar school doet wat er van je verwacht wordt, haast jezelf naar huis en zegt niet veel. Dan ga je nooit veel contacten tegenkomen.

Om mensen te treffen dat kun je A niet forceren en B hoe meer je onderneemt hoe meer kans er is.

Ter ere van deze man:

[..]

Die komt zo in mijn Fobo! :D
pi_158178221
Hoi Nico!! *Ik verkoop echt niks. Ik hou alleen van dit onderwerp :)

Ik kan je alleen uitleggen, hoe je als een koning kan gaan socializen.

Ik begrijp precies waar je staat, man. 3 jaar geleden was ik een sociale ramp. Ik kon met niemand een normaal gesprek voeren, laat staan vreemden. In de afgelopen 3 jaar verdiepte ik me als een malle in dit onderwerp.

Hier leg ik uit hoe je gesprekken in elk geval top kunnen worden na de 'hallo'. Als je maar 1 ding meeneemt uit mijn verhaal, is het dit: Wie je ook tegenkomt, zeg altijd: 'hoe gaat het?' met oprechte interesse. Zo verschuif je de focus van het gesprek op de ander, en iedereen vindt de interessante persoon op aarde zichzelf.

#1: Gesprekken met vreemden een hel?
Basisregel: Doe zoveel mogelijk dingen die je angstig maken. Zo vernietig je je angst.

Serieus, begin klein. Start met hallo zeggen tegen 3/5/10/zoveel mogelijk mensen, als je in de morgen naar je werk fietst. Veel mensen groeten vriendelijk terug. Zo maak je je onderbewuste duidelijk dat 1) veel mensen eigenlijk best aardig zijn en 2) jij goed genoeg bent voor hun.

Als je mensen groeten, niet eng vindt, probeer in iedere situatie iets te vinden, dat echt fucking grappig is. Doe dat.

#2: Meer genieten van je gesprekken?
Om interessant te zijn, wees geïnteresseerd.

In elk gesprek doe ik maar 2 dingen.
1. Geïnteresseerd zijn in alles wat ze zeggen. Hoe? Ik zeg tegen mezelf: Mijn verhaal ken ik al. Of Iedereen heeft een interessant verhaal in zich dat ze eigenlijk willen vertellen.
2. Lege ruimtes opvullen door een gepassioneerd verhaal over een van de activiteiten van vandaag of van gisteren. Ik zeg tegen mezelf: Ik geef en ben het voorbeeld voor anderen. Zo zie ik anderen het liefst en om hun te inspireren doe ik het zelf voor. Meestal volgen ze je voorbeeld (door spiegelneuronen).

Net als jou zei ik vroeger erg vaak: 'Ik weet niet wat ik moet zeggen.' Het probleem ligt in de zin zelf. Een gesprek is een ont-moeting, je hoeft helemaal niks.

Kijk deze onderstaande video. Mij hielp het een hoop. De basisregel eruit is dit: Wat jij voelt, voelt zij. Het gaat erom hoe, niet wat je vertelt.

Ik hoop dat je zo snel mogelijk je ultieme vriendin vindt, Nico (of iemand anders!) :)
  donderdag 17 december 2015 @ 18:25:43 #17
451625 sputnikovaya
KravMaga an einem Schreibtisch
pi_158312008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

:')
The Informator heeft heel veel moeite gestoken in het helpen van TS.
Ik vind jouw reactie onnodig.

Terug on-topic:

Beste TS,

Tinder is geen ideaal platform voor een langdurige relatie.
Kan wel, maar laten we eerlijk zijn, meestal is dat niet waar Tinder voor wordt toegepast.

Overweeg een populaire en serieuze dating-site zoals Pepper en E-matching.
Kost wat, maar werkt wel aardig. OKCupid is de beste gratis site.

Eenmaal in het echt, als je echt geen 'feel' meer hebt om wat te kunnen zeggen, kun je altijd gaan voor brutal honesty of juist iets extreems zeggen, om daarmee een debat uit te lokken en haar meteen te laten zien hoe goed je kan nuanceren en hoe ontvankelijk je voor haar nuance bent.

Dit is trouwens mijn allerbeste tip: schouders laag en ontspannen, ademen door je buik, en probeer in slow-motion te praten. Je voelt jezelf echt een neppe acterende rare man, maar het helpt gewoon.

Ik hoop dat alles posts bij elkaar je stimuleren iets ervan in de praktijk te brengen.
De enige zware stap is de eerste. Zelfs al gaat het slecht, dan is de tweede nog steeds makkelijker. :)
Hab keine Angst, es ist nur eine Fahrt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')