wat heb jij tegen Arsenal?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Jammer, laten we dan maar hopen op Real - Arsenal of Barca - Arsenal. Kunnen we lachen.
Wat zegt Robben in jouw ui?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Jammer, laten we dan maar hopen op Real - Arsenal of Barca - Arsenal. Kunnen we lachen.
Wat de fuck is dit voor redenatie?qquote:Op woensdag 9 december 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima dat Arsenal door is, heeft PSV een grotere kans op Chelsea.
Wiskundig gewoon correct.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat de fuck is dit voor redenatie?q
uitquote:Op woensdag 9 december 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Jaaa spelen ze nu uit of thuis? Verdomme!
Genant.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees her en der dat Sczezcny de boel overeind houdt daar?
Je overdrijft.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees her en der dat Sczezcny de boel overeind houdt daar?
En knotsgekquote:Op woensdag 9 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
BATE door zou trouwens ook wel genottelijk zijn.
Daarom genottelijk. Een ouderwetse stunt.quote:
beast. Welke kaarten gebruik je?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De ronde die ik net had in Blast.
31-3 met de SE-14C
quote:
Mwah uiteindelijk was Oly-Ars ook niet echt spannend, hoewel wel beter dan Che-Por. Tis gewoon een matige avond in het algemeen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat alleen de NOS faalde in het kiezen van wedstrijden
Jump Pack is heerlijk jaquote:Op woensdag 9 december 2015 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jump pack en Homing Missle, maar die laatste bevalt me voor geen meter.
Ik houd niet zo van zwart-wit ui's.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuke UI, passend met die van Stijn.
Oh. Kom net thuis en lees alleen twitter.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah uiteindelijk was Oly-Ars ook niet echt spannend, hoewel wel beter dan Che-Por. Tis gewoon een matige avond in het algemeen.
Dit is een leugen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zwart-wit ui's.
Vooral gewoon een wedstrijd waarin wat meer gebeurde, ploegen waren in het deel wat ik keek wel aan elkaar gewaagd en kansenverhouding leek ook wel iets in het voordeel van Olympiakos te liggen, dan is 0-3 geflatteerd (maar daarmee ook de spanning weg, hoewel later dan bij Che-Por)quote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Kom net thuis en lees alleen twitter.
Maar Arsenal was toch wel wat interessanter geweest lijkt me.
lekker voor jequote:Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zwart-wit ui's.
Kijk jij een andere wedstrijd of ben je blind?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:24 schreef Blistering het volgende:
Roma is ook maar een armzalig clubjeWeggetikt worden door Bate, schaam je.
kerst in je UI pleurenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hipsterfilters op je UI flikkeren
Je ui kerstklaar makenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hipsterfilters op je UI flikkeren
Baas Bogart moet gewoon in zwart wit.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Zwart-wit is wel in tegenwoordig als UI.
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayer - Barca is ook een afzichtelijke wedstrijd als je ziet wat er op het veld staat.
Echtquote:Op woensdag 9 december 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayer - Barca is ook een afzichtelijke wedstrijd als je ziet wat er op het veld staat.
Ik heb nog een andere leuke strootman kerst UIquote:
Zoveel dat er mis gaat. Jij zit ook van binnen te huilen Stijn ik voelhet.quote:
Goede post.quote:
Jij hebt 75% van de wedstrijd gemist.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoveel dat er mis gaat. Jij zit ook van binnen te huilen Stijn ik voelhet.
Was de eerste helft beter?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt 75% van de wedstrijd gemist.
TRquote:
Ik heb ongeveer driehonderd opgelegde kansen gezien in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de eerste helft beter?
Als hij er tegen is moet hij nu spreken.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
Tot hoelang heeft GGMM eigenlijk een ban?
Ik neem aan dat hij het geen probleem vindt als ik tot die tijd een andere UI neem
28 december.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat hij het geen probleem vindt als ik tot die tijd een andere UI neem
Bans worden niet besproken, maar hij komt volgende jaar terug van vakantie denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
Lol.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer driehonderd opgelegde kansen gezien in deze wedstrijd.
Die speelt anders ook niet echt geweldig de laatste 10 minutenquote:
Dit jaar, verder krijgt Bayern nu een penalty.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar hij komt volgende jaar terug van vakantie denk ik.
misquote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit jaar, verder krijgt Bayern nu een penalty.
of voor de 0-1 in Romequote:
Op d'n twitter hadden ze het over the great escape van Arsenal. Ik dacht al dat ik heel wat gemist had.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt geen gedenkwaardige avond.
Ze overdrijven een klein beetje.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Op d'n twitter hadden ze het over the great escape van Arsenal. Ik dacht al dat ik heel wat gemist had.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 9 december 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Groepswinnaars
A1. Real Madrid
B1. VfL Wolfsburg
C1. Atlético Madrid
D1. Manchester City
E1. FC Barcelona
F1. Bayern Múnchen
G1. Chelsea
H1. Zenit St. Petersburg
Runners-up
A2. Paris St. Germain
B2. PSV
C2. Benfica
D2. Juventus
E2. AS Roma
F2. Arsenal
G2. Dinamo Kiev
H2. AA Gent
PSG/Juventus/Arsenalquote:Op woensdag 9 december 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
Real, Wolfsburg, Atletico, Man. City, Barça, Bayern, Chelsea, Zenit vs
PSG, PSV, Benfica, Juventus, AS Roma, Arsenal, Kiev, Gent
Kunnen leuke potjes opleveren wel
Ferry Mengele hoor ik niet graag praten.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Ferry Mingelen
Felix Govers
Paul Voors
Renske de Greef
Zazí
Kan jij die show nog herrineren met die 2 irritante Nederlandse dames bekend van het programma van Cornald Maas? Die blonde was best oke en ze had een gekke naam. Hoe heet ze ook alweer?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
Pauw:
Ferry Mingelen
Felix Govers
Paul Voors
Renske de Greef
Zazí
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ferry Mengele hoor ik niet graag praten.
Toen hij z'n debuut maakte bij Feijenoord stond er alleen Martins op zijn shirt. Dat vond ik toen wel verwarrend.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
Hij heet gewoon Bruno maar De Boer noemt het Martins
twitter:aad300 twitterde op donderdag 27-08-2015 om 18:41:57Gunstige loting @psv en @KAAGent beide ploegen gaan overwinteren in @ChampionsLeague of @EuropaLeague reageer retweet
PSV kan Wolfsburg niet loten neem ik aan?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
Real, Wolfsburg, Atletico, Man. City, Barça, Bayern, Chelsea, Zenit vs
PSG, PSV, Benfica, Juventus, AS Roma, Arsenal, Kiev, Gent
Kunnen leuke potjes opleveren wel
hopelijk speelt PSV precies op de dag dat die 3 niet spelen en die 3 verdeeld over de andere 3 dagen.quote:
AADGODquote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 27-08-2015 om 18:41:57Gunstige loting @psv en @KAAGent beide ploegen gaan overwinteren in @ChampionsLeague of @EuropaLeague reageer retweet
neenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kan Wolfsburg niet loten neem ik aan?
Yentle en de Boer?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan jij die show nog herrineren met die 2 irritante Nederlandse dames bekend van het programma van Cornald Maas? Die blonde was best oke en ze had een gekke naam. Hoe heet ze ook alweer?
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
21 is 5quote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer van die of Europaleague. Anders was het een godentweet.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nop en volgens mij kunnen clubs uit hetzelfde land ook nog niet deze ronde.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
dat klopt, Skedquote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee.
En teams uit hetzelfde land ook niet dacht ik.
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop en volgens mij kunnen clubs uit hetzelfde land ook nog niet deze ronde.
Thanks boysquote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee.
En teams uit hetzelfde land ook niet dacht ik.
Da's op zich wel gunstig voor PSV sportief gezienquote:Op woensdag 9 december 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
En Zenit zal Kiev wel niet kunnen loten. Kansloos iets
Bayern of barcelona, dat geef ik je op een briefje.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Arsenal zullen wel bidden dat het Wolfsburg of Zenit wordt.
Arsenal mag Bayern niet opnieuw loten Hans.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern of barcelona, dat geef ik je op een briefje.
Njah. Ik gun de supporters van PSV geen Zenit. Dat is de kutste reis die je kan makenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's op zich wel gunstig voor PSV sportief gezien
Stuk of 1000.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Coco98 het volgende:
Vraag van vandaag bij Pauw:
Welke memorabele van Gaal-momenten kent u?
Barcelona, dat geef ik je op een briefje.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal mag Bayern niet opnieuw loten Hans.
En Zenit is op zichzelf al een enorme kutclub om tegen te spelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ik gun de supporters van PSV geen Zenit. Dat is de kutste reis die je kan maken
Dom zegquote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern of barcelona, dat geef ik je op een briefje.
Dit vind ik een zeer memorabel moment:quote:Op woensdag 9 december 2015 22:43 schreef Coco98 het volgende:
Vraag van vandaag bij Pauw:
Welke memorabele van Gaal-momenten kent u?
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer memorabel moment:
[ afbeelding ]
Wel Hulkgodquote:Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Zenit is op zichzelf al een enorme kutclub om tegen te spelen.
We wachten op het briefje.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona, dat geef ik je op een briefje.
Dat bedoel ik. Vorig seizoen ook met 3-0 verloren in Rusland, weliswaar EL.quote:
Hopelijk wel Lestienne, dan maar gewoon met Locadia in de spits, kun je wel beter counterenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vorig seizoen ook met 3-0 verloren in Rusland, weliswaar EL.
Ook best kut dat De Jong voor het thuisduel geschorst is.
Onderschat de kwaliteiten van De Jong daarin niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk wel Lestienne, dan maar gewoon met Locadia in de spits, kun je wel beter counteren
Ze staan onder CSKA dus zoveel is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vorig seizoen ook met 3-0 verloren in Rusland, weliswaar EL.
Ook best kut dat De Jong voor het thuisduel geschorst is.
Hoop het niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV niet tegen Bayern of Barca gaat.
Dat kan niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:28 schreef Nober het volgende:
AA Gent - Real Madrid
Paris Saint-Germain - FC Barcelona
Arsenal - Zenit
PSV - Juventus
AS Roma - Bayern München
Manchester City - Wolfsburg
Dinamo Kiev - Atlético Madrid
Benfica - Chelsea
Dit.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
PSV en Juve zijn allebei tweede in hun poule, City en Wolfsburg eerste..
Sukkel
Gewoon balletjes verhitten.quote:Op donderdag 10 december 2015 05:29 schreef TLC het volgende:
Hoe willen ze eigenlijk voorkomen dat Zenith en Dinamo Kiev elkaar treffen aangezien er volgens mij nog altijd geen wedstrijden mogen plaatsvinden tussen Russische en Oekrainse clubs ?
Valencia eruit kan ik nooit tevreden mee zijn natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 17:47 schreef Nober het volgende:
23/2 & 16/3
Arsenal - FC Barcelona
Juventus - Bayern München
Zenit Sint-Petersburg en Dnipro Dnjepropetrovsk weten al zeker dat ze niet tegen elkaar spelen in de voorronde van de Champions League. De UEFA kan een eventueel treffen tussen Oekraïense en Russische teams in de latere knock-outfase niet voorkomen.quote:Op donderdag 10 december 2015 05:29 schreef TLC het volgende:
Hoe willen ze eigenlijk voorkomen dat Zenith en Dinamo Kiev elkaar treffen aangezien er volgens mij nog altijd geen wedstrijden mogen plaatsvinden tussen Russische en Oekrainse clubs ?
Walgelijk gepland inderdaad.quote:
Maakt niet uit, Pep krijgt pakkiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een weekje.
Chiellini mist Juventus v Bayern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |