Is het niet Goelius?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een Hulius.
Maar je schrijft gewoon Julius.
Laat maar joh ...quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een Hulius.
Maar je schrijft gewoon Julius.
Of Geezoesquote:
Nu moet ik denken aan George Michael.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, wel een Gorge.
Zijn ze een beetje spannend?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken een Juan-Jose. En een Juan-Carlos.
Sorry.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan George Michael.
Geen idee, misschien is hij mad, sad of een beetje misselijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
Is dat een taal?
Spanjaarden, die zijn altijd wel een beetje spannend he.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje spannend?
Dan moet ie een Fatima hebben, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is hij mad, sad of een beetje misselijk.
Probeer het eens in code ..quote:Op woensdag 9 december 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja kan ik er wat aan doen dat het forum geen Grieks wil.
Maar Zeezar was toch een Romein?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja kan ik er wat aan doen dat het forum geen Grieks wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |