Goh, het is zondag. Dan is het ook niet nodig. Zou mij niet verbazen dat Plan V morgen weer op de baan verschijnt.quote:Op zondag 13 december 2015 08:29 schreef greavy het volgende:
Vooralsnog is er geen Plan V vandaag ingezet via de bijsturing.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Morgen verschijnt gewoon Plan V op de baan.quote:Op zondag 13 december 2015 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal mij niet verbazen als er ergens een paar honderd man op een perron achterblijven "wegens materieeltekort".
Effe knutselen en voor het nieuwjaarsrondje gebruiken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en als ZIJ hem al weg doen, wat moet ik er dan mee?
Dan kunnen we beter een Parry People Mover kopen. Voor onszelf. Een nieuwe. Kan zo in de garage bij iemandquote:Op zondag 13 december 2015 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Effe knutselen en voor het nieuwjaarsrondje gebruiken.
Is er al wat van de metro te zien? Ze zijn daar momenteel met o.a. 21 TBMs tegelijk een kleine 200 km metro uit de grond aan het stampenquote:Op zondag 13 december 2015 04:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zo, ik kan weer op fok. Groetjes uit Doha.
Beter stampen ze die de grond IN. Of ze hebben iets niet helemaal begrepenquote:Op zondag 13 december 2015 10:35 schreef J.B. het volgende:
[..]
Is er al wat van de metro te zien? Ze zijn daar momenteel met o.a. 21 TBMs tegelijk een kleine 200 km metro uit de grond aan het stampen
Waarom?quote:Op zondag 13 december 2015 10:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is even een vraag of het twitteraccount 'Waar rijdt Mat64' blijft functioneren.
Precies zoals geplandquote:Op zondag 13 december 2015 11:35 schreef dennistd het volgende:
De 1621 kwam om 11.21u door Hengelo:
[ afbeelding ]
In Almelo staat trouwens DDAR voor de stopper naar Apeldoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |