abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158259057
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik twijfel tussen vreten (Home & Deco kerstpakket) of een Pierre Cardin kussen.
Waarom niet de usb kabel? :')
pi_158259175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
Sorteren jullie eigenlijk zelf de post? Ik heb ooit nog wel eens met de kerst in het sorteercentrum gewerkt (verdiend goed in de nacht :+).
Vanwege dat het nachtwerk is of een combinatie van dat en PTT post CAO voor sorteren?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2015 14:17:11 ]
pi_158259281
Dit was een slecht begin van de kerstperiode! Om half 10 was nog het merendeel van de rode bakken er niet! 20 voor 1 waren we dan eindelijk klaar!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_158259385
Hier liep het verrassend goed, volgens mij was de zaal nu eerder leeg dan normaal. Ook niet extreem veel post moet ik zeggen
pi_158259427
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:16 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Vanwege dat het nachtwerk is of een combinatie van dat en PTT post CAO voor sorteren?
Weet ik eigenlijk niet meer, heb het tussen 2 banen als software engineer ingedaan, gewoon voor de leuk :) Was in 1999 volgens mij iets van 17 gulden netto per uur.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:42:03 #181
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_158261908
Middag :)
Aardig wat (fout gesorteerde) post, maar allemaal te doen met dit weer :)

Kleine kerstkaarten die verkeerd gesorteerd zijn en retour moeten maar omdat er geen herstelsticker op past, gaan in een enveloppe richting VBL te Heerenveen :)

En er lag een leuk presentje van PostNL op de mat.
Het boekje "Hier is meer post" van Rico Hop :)

En een berichtje op MijnWerk hoe je ¤50,- kan verdienen ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_158262051
Jaa dat boek lag hier ook in de bus. Heb de vorige nooit ingekeken :P maar wel leuk dat ze die gewoon naar alle medewerkers opsturen :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_158262072
Goed in de gaten houden of het niet weer zo'n instinker is :) : de oude (nog riante) tijden op het rooster, je hoeft dan maar een beetje (of niks) bij te plussen en achteraf drukken ze - als je even niet kijkt - alsnog snel op de minknop. In den beginne is me dat wel eens gebeurd en heb ik achteraf alsnog snel bijgeplus, hahaha, ik hou ze in de gaten, stelletje minutenn**kers ;)
Zaterdag (per mail doorgegeven) was het ook 10 minuten te weinig, typefoutje kan een keer gebeuren maar het is noooooit 's een keer 10 minuten teveel.
Maar goed, wel een mooi boekje gekregen!
pi_158262082
ook een goede middag,

Vandaag weer een lekker dagje gehad, begin er nu lekker in te komen heb ik het idee.
Ondanks toch wel wat sorteerfouten maar 30 minuten langer bezig geweest. Ook een paar keer van die postzegel-kerstkaartjes die weg fladderde.
Morgen een relax ochtend wijkje lopen. :Y
pi_158262238
Hier liep alles gesmeerd. Maar 1 postzak meer dan normaal op de dinsdag (dit betekende wel 1 extra depotrit voor een wijk die wat verder van het depot afligt). Post was bij ons gewoon op tijd. En de logica om op de piekdagen met een VW caddy te komen leveren en op de daldagen met een kleppenwagen zijn we inmiddels wel gewend. Wel gewoon lekker op tijd en had maar 1 wijk vandaag, dus zeker voor een piekdag heel relaxed.

En het boekje lag ook bij mij in de brievenbus.
pi_158262268
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef jantje_precies het volgende:
ook een goede middag,

Vandaag weer een lekker dagje gehad, begin er nu lekker in te komen heb ik het idee.
Ondanks toch wel wat sorteerfouten maar 30 minuten langer bezig geweest. Ook een paar keer van die postzegel-kerstkaartjes die weg fladderde.
Morgen een relax ochtend wijkje lopen. :Y
Klinkt goed, want ik heb in deze tijd ook altijd wel wat extra tijd. Dan is een half uur niet zo veel.

Om 12:30 werd ik gebeld dat mijn post bezorgt was en ben ik aan de slag gegaan, wel wat langer over gedaan dan normaal omdat ik merkte dat ik niet op top snelheid kon lopen doordat ik niet zo lekker ben, maar verder ging het prima. Maar 1 kaart verkeerd gesorteerd, die heb ik op de terugweg nog ff naar de juiste wijk gebracht. Alleen deze sorteerder heeft er een handje van om de tassen voor 3/4e vol te doen :( dus elke week ben ik eerst 10min kwijt om al mn tassen opnieuw in te delen :r.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 december 2015 @ 17:05:29 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_158262411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Hier ook
quote:
ja, als je wilt natuurlijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_158262526
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef Duufje het volgende:

[..]

Om 12:30 werd ik gebeld dat mijn post bezorgt was en ben ik aan de slag gegaan, wel wat langer over gedaan dan normaal omdat ik merkte dat ik niet op top snelheid kon lopen doordat ik niet zo lekker ben, maar verder ging het prima.
Fijn dat het je gelukt is. Ik was laatst in 1 dag 3 kilo kwijt (aan spugen), volgende dag kwam ik de man met de hamer op elke straathoek tegen. Maar ik ga weer als een speer, gelukkig.

Hier was de post ruim op tijd en voor decemberbegrippen goed gesorteerd. Moest alleen voor 1 sorteerfoutje een ruime kilometer terug bergop, oef :(
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:31:19 #189
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_158262789
Maar wat een heerlijk dagje. Voelde me zowaar weer de echte postbezorger. Met 5 volle tassen heerlijk doorlopen tot in het donker. Postzegeltjes strepen, foutjes wegwerken, stickers plakken.
Love christmas O+

Dompertje, had folders tekort. Moet ik die morgen nog nabezorgen. Dat zuigt wel een beetje. Maar goed, goed salaris is weer verdiend.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_158263019
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:31 schreef V__L_N het volgende:
Maar wat een heerlijk dagje. Voelde me zowaar weer de echte postbezorger. Met 5 volle tassen heerlijk doorlopen tot in het donker. Postzegeltjes strepen, foutjes wegwerken, stickers plakken.
Love christmas O+

Dompertje, had folders tekort. Moet ik die morgen nog nabezorgen. Dat zuigt wel een beetje. Maar goed, goed salaris is weer verdiend.
Inderdaad lekker dagje, met perfect bezorgweer. Ik had op een ronde 1 (van de set van 2) folder te weinig meegenomen, daarvoor ga ik niet terug... Meelezers: succes met de opsporing welk adres :)
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:52:04 #191
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_158263208
Verbrand weesmeisje krijgt meer dan 300.000 kerstkaarten na oproep

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Hier ook

[..]

ja, als je wilt natuurlijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Pietertje71 op 15-12-2015 18:06:48 ]
pi_158263583
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag :)
Aardig wat (fout gesorteerde) post, maar allemaal te doen met dit weer :)

Kleine kerstkaarten die verkeerd gesorteerd zijn en retour moeten maar omdat er geen herstelsticker op past, gaan in een enveloppe richting VBL te Heerenveen :)

Geen mail gekregen dat je op kerstpost geen herstelsticker hoeft te doen? In geval van verkeerde postcode de postcode doorstrepen en die erop gedrukte code ook en dan in de oranje bus, verkeerd gesorteerde post kan meteen in de oranje bus.
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:15:22 #193
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_158263716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:09 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Geen mail gekregen dat je op kerstpost geen herstelsticker hoeft te doen? In geval van verkeerde postcode de postcode doorstrepen en die erop gedrukte code ook en dan in de oranje bus, verkeerd gesorteerde post kan meteen in de oranje bus.
In het mailtje van de AdMi staat deze kleine kerstpost/enveloppen te verzamelen en in een enveloppe naar het VBL sturen, dus het is geen! eigen beslissing ;)
Verder hebben we geen mail ontvangen over het doorkrassen van postcodes oid, maar gewoon deze post te behandelen als herstelpost dus stickeren indien dit mogelijk is, anders bovenstaande.
Leuk hè die 'landelijke handelingen' ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Pietertje71 op 15-12-2015 18:20:50 ]
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:16:10 #194
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_158263731
Hier behandelen we herstelpost gewoon zoals normaal. Dus met sticker er op terug in de brievenbus. Stond duidelijk in de minimalische uitleg die we over de kerstperiode kregen.

Overigens hebben we hier op daldagen een vervroegde aanlevering. Wel 15 minuten eerder... Joh, dat gaat helpen :)

Wat betreft die 50 euro. Ik heb 2 maanden geleden een collega aangedragen. Eerst maar eens zien of het dit loonstrookje dat geld er ook echt bij zit.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 december 2015 @ 18:25:51 #195
Maffe Fries
pi_158263936
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:09 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat doorkrassen van de streepjescode moet sowieso. Ook als je wel een sticker plakt. De machine leest namelijk door de sticker heen
pi_158264007
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat doorkrassen van de streepjescode moet sowieso. Ook als je wel een sticker plakt. De machine leest namelijk door de sticker heen
ja, dat weet ik, het ging er meer om dat je geen herstelsticker op kerstpost hoeft te plakken. Overigens ging het vroeger wel meestal goed zonder die code door te strepen, maar die nieuwere stickers lijken een stuk dunner
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:29:58 #197
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_158264010
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik ga iemand zijn post niet vernaggelen met mijn inktpen! :P
Zie in het zakboekje nergens staan dat dit zo moet, en we moeten wel volgens PostNL-regels werken hoor. Ook al zijn ze lokaal/regio/landelijk gebonden... :P
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:32:48 #198
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_158264059
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja, dat weet ik, het ging er meer om dat je geen herstelsticker op kerstpost hoeft te plakken. Overigens ging het vroeger wel meestal goed zonder die code door te strepen, maar die nieuwere stickers lijken een stuk dunner
Made in China?
Ik denk dat PostN wel weet dat het elk jaar 'niet zo goed gaat 'met de kerstpost en dat ze het een teveel aan stickers kost. Naast dure machines en PBZ's die gewerkte tijd krijgen betaald is stickeren geen optie meer.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 december 2015 @ 18:32:51 #199
Maffe Fries
pi_158264060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Ik ga iemand zijn post niet vernaggelen met mijn inktpen! :P
Zie in het zakboekje nergens staan dat dit zo moet, en we moeten wel volgens PostNL-regels werken hoor. Ook al zijn ze lokaal/regio/landelijk gebonden... :P
staat ook nergens, maar als sorteerder kan ik ook een bezorger iedere dag hetzelfde poststuk teruggeven als deze het niet helemaal goed afschrijft ;)
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:33:24 #200
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_158264068
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

staat ook nergens, maar als sorteerder kan ik ook een bezorger iedere dag hetzelfde poststuk teruggeven als deze het niet helemaal goed afschrijft ;)
And that my friend, makes the world go around :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')