Waarom niet de usb kabel?quote:Op zondag 13 december 2015 20:24 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik twijfel tussen vreten (Home & Deco kerstpakket) of een Pierre Cardin kussen.
Vanwege dat het nachtwerk is of een combinatie van dat en PTT post CAO voor sorteren?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:
Sorteren jullie eigenlijk zelf de post? Ik heb ooit nog wel eens met de kerst in het sorteercentrum gewerkt (verdiend goed in de nacht).
Weet ik eigenlijk niet meer, heb het tussen 2 banen als software engineer ingedaan, gewoon voor de leukquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanwege dat het nachtwerk is of een combinatie van dat en PTT post CAO voor sorteren?
Klinkt goed, want ik heb in deze tijd ook altijd wel wat extra tijd. Dan is een half uur niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef jantje_precies het volgende:
ook een goede middag,
Vandaag weer een lekker dagje gehad, begin er nu lekker in te komen heb ik het idee.
Ondanks toch wel wat sorteerfouten maar 30 minuten langer bezig geweest. Ook een paar keer van die postzegel-kerstkaartjes die weg fladderde.
Morgen een relax ochtend wijkje lopen.
Hier ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:42 schreef Pietertje71 het volgende:
En er lag een leuk presentje van PostNL op de mat.
Het boekje "Hier is meer post" van Rico Hop
ja, als je wilt natuurlijkquote:En een berichtje op MijnWerk hoe je ¤50,- kan verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Fijn dat het je gelukt is. Ik was laatst in 1 dag 3 kilo kwijt (aan spugen), volgende dag kwam ik de man met de hamer op elke straathoek tegen. Maar ik ga weer als een speer, gelukkig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef Duufje het volgende:
[..]
Om 12:30 werd ik gebeld dat mijn post bezorgt was en ben ik aan de slag gegaan, wel wat langer over gedaan dan normaal omdat ik merkte dat ik niet op top snelheid kon lopen doordat ik niet zo lekker ben, maar verder ging het prima.
Inderdaad lekker dagje, met perfect bezorgweer. Ik had op een ronde 1 (van de set van 2) folder te weinig meegenomen, daarvoor ga ik niet terug... Meelezers: succes met de opsporing welk adresquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:31 schreef V__L_N het volgende:
Maar wat een heerlijk dagje. Voelde me zowaar weer de echte postbezorger. Met 5 volle tassen heerlijk doorlopen tot in het donker. Postzegeltjes strepen, foutjes wegwerken, stickers plakken.
Love christmas![]()
Dompertje, had folders tekort. Moet ik die morgen nog nabezorgen. Dat zuigt wel een beetje. Maar goed, goed salaris is weer verdiend.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
ja, als je wilt natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pietertje71 op 15-12-2015 18:06:48 ]Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
Geen mail gekregen dat je op kerstpost geen herstelsticker hoeft te doen? In geval van verkeerde postcode de postcode doorstrepen en die erop gedrukte code ook en dan in de oranje bus, verkeerd gesorteerde post kan meteen in de oranje bus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:42 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag
Aardig wat (fout gesorteerde) post, maar allemaal te doen met dit weer
Kleine kerstkaarten die verkeerd gesorteerd zijn en retour moeten maar omdat er geen herstelsticker op past, gaan in een enveloppe richting VBL te Heerenveen
En er lag een leuk presentje van PostNL op de mat.
Het boekje "Hier is meer post" van Rico Hop
En een berichtje op MijnWerk hoe je ¤50,- kan verdienen
In het mailtje van de AdMi staat deze kleine kerstpost/enveloppen te verzamelen en in een enveloppe naar het VBL sturen, dus het is geen! eigen beslissingquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Geen mail gekregen dat je op kerstpost geen herstelsticker hoeft te doen? In geval van verkeerde postcode de postcode doorstrepen en die erop gedrukte code ook en dan in de oranje bus, verkeerd gesorteerde post kan meteen in de oranje bus.
Dat doorkrassen van de streepjescode moet sowieso. Ook als je wel een sticker plakt. De machine leest namelijk door de sticker heenquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Geen mail gekregen dat je op kerstpost geen herstelsticker hoeft te doen? In geval van verkeerde postcode de postcode doorstrepen en die erop gedrukte code ook en dan in de oranje bus, verkeerd gesorteerde post kan meteen in de oranje bus.
ja, dat weet ik, het ging er meer om dat je geen herstelsticker op kerstpost hoeft te plakken. Overigens ging het vroeger wel meestal goed zonder die code door te strepen, maar die nieuwere stickers lijken een stuk dunnerquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doorkrassen van de streepjescode moet sowieso. Ook als je wel een sticker plakt. De machine leest namelijk door de sticker heen
Ik ga iemand zijn post niet vernaggelen met mijn inktpen!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doorkrassen van de streepjescode moet sowieso. Ook als je wel een sticker plakt. De machine leest namelijk door de sticker heen
Made in China?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, het ging er meer om dat je geen herstelsticker op kerstpost hoeft te plakken. Overigens ging het vroeger wel meestal goed zonder die code door te strepen, maar die nieuwere stickers lijken een stuk dunner
staat ook nergens, maar als sorteerder kan ik ook een bezorger iedere dag hetzelfde poststuk teruggeven als deze het niet helemaal goed afschrijftquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik ga iemand zijn post niet vernaggelen met mijn inktpen!
Zie in het zakboekje nergens staan dat dit zo moet, en we moeten wel volgens PostNL-regels werken hoor. Ook al zijn ze lokaal/regio/landelijk gebonden...
And that my friend, makes the world go aroundquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
staat ook nergens, maar als sorteerder kan ik ook een bezorger iedere dag hetzelfde poststuk teruggeven als deze het niet helemaal goed afschrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |