Die houdt erg van de muziek van Pinkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
His face is so pink. What happened to his face that it’s so pink? I ask Toph why his face is so pink. Toph thinks for a second but does not know.
........
Good lord his face is huge! Why so pink? Why so weirdly pink?
......
Bill’s fat pink hand is there – perfect timing –
surequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef Claudia_x het volgende:
[over brusselmans...]
én een waardeloze schrijver.
Gerard Reve zag er vroeger best goed uit vind ik hoor. Je moet natuurlijk niet verwachten dat het van die Neckermann-modellen zijn natuurlijk, die zich geroepen voelen om de schrijfkunst te praktiseren.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef ChristianeV het volgende:
Het gros van de mannelijke schrijvers ziet er niet uit.
Ik zou geen enkele schrijver weten te noemen (NL of daarbuiten) die er goed uitziet.
Stuk voor stuk niet bijzonder naar mijn smaak. En Susan Smit een classy lady noemenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:56 schreef ChristianeV het volgende:
Maar bij de vrouwen lijkt dit een stuk makkelijker. Alleen al in NL hebben we er genoeg.
Heleen van Royen (misschien niet ieders smaak en een tikkeltje ordi, maar zeker niet lelijk),
Manon Uphoff (mysterieuze uitstraling, hartvormige mond),
Susan Smit (classy lady, lange benen, mooi gezicht),
Judith Visser (debutante, ziet eruit als een model),
Annemarie Postma,
Saskia Noort,
Vooral dat laatste ja. Aantrekkelijke kerel. Op een foto minder, maar in de studio wel.quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Arthur Japin
En vooral in de show bij Claudia is die best leuk om naar te kijken en te luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |