quote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze had hem dan ook niet gemaakt zeker
Nee zij had alleen maar ruimvoldoendes en goedjesquote:Op woensdag 9 december 2015 09:43 schreef DKUp het volgende:
Nicole: Ik heb volgens mij nooit overal voldoendes opgehaald.
Nicole is klaar om de Tweede Kamer in te gaan,denk ikquote:Op woensdag 9 december 2015 09:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja, zij heeft zelf die examens gemaakt. Zij kan dat omdat zij wereldwijd de verkeersregels zelf heeft opgesteld
Die zou vorige week of zo al komen maar die afspraak was verzet naar (ik denk zelfs vandaag, maar weet niet zeker)quote:Op woensdag 9 december 2015 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Mark heeft de account gemaild of hij een keer wil langs komen
geef het dan maar meteen aan Gina,want daar komt het uiteindelijk toch terecht.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Mark zegt, "stel dat we weer zo bonus krijgen als vorig jaar. Dan kunnen we een voorstel doen of je maakt het op of je investeert het in ons aandelenplan".
O, hij verteld het net aan Cees dat hij gemaild heeft.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die zou vorige week of zo al komen maar die afspraak was verzet naar (ik denk zelfs vandaag, maar weet niet zeker)
+0.03%quote:Op woensdag 9 december 2015 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hij verteld het net aan Cees dat hij gemaild heeft.
We zullen zien, Mark en Cees hebben financieel veel plannen
Ja ja, of aandelen zo goed lopen.
Man man manquote:Op woensdag 9 december 2015 09:50 schreef DKUp het volgende:
Filmpje op de UTO-site Knettervals Bjorn, Knettervals is een aanrader![]()
Utopia aandelen?quote:Op woensdag 9 december 2015 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hij verteld het net aan Cees dat hij gemaild heeft.
We zullen zien, Mark en Cees hebben financieel veel plannen
Ja ja, of aandelen zo goed lopen.
Ze gaan in aandelen doen, dat plan heeft hij een paar weken geleden met Rob bedachtquote:
quote:
wees gerust zij zelf ook niet, en geen expert die hier een aandelenplan kan voor verzinnenquote:Op woensdag 9 december 2015 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan in aandelen doen, dat plan heeft hij een paar weken geleden met Rob bedacht
Hoe ze het gaan doen geen idee
Wat,waar, en hoeveel moet ik storten?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
voor als je echt van je geld af wil
Alles wat je hebt en zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:07 schreef formule het volgende:
[..]
Wat,waar, en hoeveel moet ik storten?
Doe maar alles wat je hebt en dan op nummer nl81 ingb 576902o0807 op naam van Doodmoequote:Op woensdag 9 december 2015 10:07 schreef formule het volgende:
[..]
Wat,waar, en hoeveel moet ik storten?
Ik ga er voorquote:Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Alles wat je hebt en zo snel mogelijk.
Komt eraanquote:Op woensdag 9 december 2015 10:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Doe maar alles wat je hebt en dan op nummer nl81 ingb 576902o0807 op naam van Doodmoe
werkt nietquote:Op woensdag 9 december 2015 10:13 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Doe maar alles wat je hebt en dan op nummer nl81 ingb 576902o0807 op naam van Doodmoe
meld maar wanneer ze niks eetquote:Op woensdag 9 december 2015 10:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ranomnomma achter de pc
Eet iets..
Spannend..
Zo jammer want deze dame gaat saaie beelden geven. Angela was spannender geweest voor onsquote:Op woensdag 9 december 2015 10:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ranomnomma achter de pc
Eet iets..
Spannend..
Ik zit nu in mijn eerste kamer, dalijk naar de voorkamer en slaapkamerquote:Op woensdag 9 december 2015 10:17 schreef formule het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ga naar de Tweede Kamer
Het enige wat er positief aan haar is dat ze zorgt dat de koelkast eerder leeg is, dat kan leuke ruzies opleverenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 10:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het enige wat er positief aan haar is dat ze zorgt dat de koelkast eerder leeg is, dat kan leuke ruzies opleveren
En bedanktquote:Op woensdag 9 december 2015 10:26 schreef Cir het volgende:
Cees heeft in de winter altijd Jeuk
danweetUdat
Ja daar verbaas ik me ook over, als er een veel en vaak post is, is het prinsesje opquote:Op woensdag 9 december 2015 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Krijgt die Gnoom 2 of 3 keer per maand post of zo?
quote:Op woensdag 9 december 2015 09:13 schreef renevanlaaren het volgende:
zoals iedereen zal weten
ben ik je allang vergeten
doe de streamers een lol
en douw je kistje vol
tijd om naar huis te gaan
dan hoeven de streamers niet meer met hun hoofd tegen het beeldscherm te slaan
Ik ga er toch wel van uit dat Naomi weg gaat einde van dit jaar toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is niets dat daar op wijstquote:Op woensdag 9 december 2015 10:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat Naomi weg gaat einde van dit jaar toch?
Wees maar niet bang, groeien zal ze heus wel. Je ziet 'r altijd vretenquote:Op woensdag 9 december 2015 09:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Logisch dat je doodmoe bent.
Ramona verzaakt dus wederom.
En ze kozen haar nog wel unaniem omdat ze zo'n aanpakker is en daar zo zou kunnen groeien.
Zij heeft daar dus nog geen uitspraken over gedaan bedoel je?quote:
Nee niet echt.... en Ivan en z'n waaif willen tot de zomer blijven vertelde ze gisterquote:Op woensdag 9 december 2015 10:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij heeft daar dus nog geen uitspraken over gedaan bedoel je?
Zijn er wel al mensen die aan hebben gegeven of ze wel of niet gaan blijven?
Ze bedekt nu al zuid-oost Europa en Turkijequote:Op woensdag 9 december 2015 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, groeien zal ze heus wel. Je ziet 'r altijd vreten
Ook geen uitspraken inderdaad, en er zijn geen tekenen dat ze er genoeg van heeft daar.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij heeft daar dus nog geen uitspraken over gedaan bedoel je?
Zijn er wel al mensen die aan hebben gegeven of ze wel of niet gaan blijven?
quote:Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee niet echt.... en Ivan en z'n waaif willen tot de zomer blijven vertelde ze gister
Ik hoop toch niet dat deze hele groep zal blijven. Ik hoop op vertrek van Gina mark Bjorn Nicole Ivan Naomi Wim. En dan vers vlees erin. Graag wat meer Basjes/Armanda's/Ceesjesquote:Op woensdag 9 december 2015 10:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook geen uitspraken inderdaad, en er zijn geen tekenen dat ze er genoeg van heeft daar.
Ik heb nog niemand horen uitspreken dat ze vertrekken maar dat zal ook wel verboden zijn
Ik wil wel een aandeeltje Nicolequote:
Please, als er een god bestaat.....quote:Op woensdag 9 december 2015 10:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat Naomi weg gaat einde van dit jaar toch?
Wat Ivan betreft daar word ik niet blij van. Als Waaifie blaaift ben ik wel blaai.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee niet echt.... en Ivan en z'n waaif willen tot de zomer blijven vertelde ze gister
ja, de post stroomt binnen.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Kutquote:Op woensdag 9 december 2015 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
en hoe is het met jou? Utopiawees.
Als dit betekent dat Wim naar huis gaat dan ag hij hem wat mij betreft voor niets meenemenquote:Op woensdag 9 december 2015 10:53 schreef Cir het volgende:
nu weer over Likkie ..welk geld hij had gewonnen
2550,- zat er in het koffertje
Mark was er een beetje van de slag van
Cees ; mag je die mee nemen ?
Mark/Benji
er mag geen geld mee genomen worden
Mark als ik een rolex koop wel..een Tatoe ook
maar geld niet
Wimmie als ik naar huis ga neem ik de mixer mee
die koop ik over van de BV en dan neem ik em mee
Forum Opties | |
---|---|