Die is echt 'n twohat.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jahaaa... kom jij ff aanzetten met roddelblad eigenaar Piers Morgan!
1 of andere gladiool van een Engelsman die zich ff dacht te bemoeien met de grondwet van de VS.
Niet voor niks dat hij afgeserveerd is bij CNN.
Ja en de paashaas!quote:Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die is echt 'n twohat.
Vriend van Donald Trump ook.
Jij snapt er niks van.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die mensen zich druk gaan maken om een setleist?
En de volgorde niet meer weten..
meen je dit nu serieus?
Stel voor je slaat met de auto over de kop en ik vraag aan jou welke 10 nummers je het laatst op de radio hebt gehoord,
Hoi tingoquote:Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van.
Don't waste my time.
Dag guyfee.
Ik denk dat niemand dat kan..quote:Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef kalinhos het volgende:
Snap je nou echt niet TheGuyver dat het voor mensen als Tingo extreem verdacht is als ze de setlist niet meer lied voor lied kunnen reproduceren als ze net een shooting hebben overleefd? Pfffff![]()
Ben vorige week naar Typhoon geweest. Denk dat ik 2u na afloop de volgorde van nummers niet eens meer wist, laat staan als dat concert achteafhet minst belangrijke was tijdens die avond
ik denk dat Ik maar even een topic ga aanmaken over die wet.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef Dance99Vv het volgende:
Nog wat nieuws over parijs of is de discussie verlegt naar de amerikaanse wapenwet ?
Vind het een beetje raar dat via een of andere shitband de hele amerikaanse gunproblematiek erbij wordt gehaald terwijl we in dit topic parijs bespreken.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik denk dat Ik maar even een topic ga aanmaken over die wet.
is al de zoveelste keer.
Omdat het verdacht is, heeeeeeel toevallig viel er een schietpartij in de VS samen met die van parijs. en de link ligt er, terwijl er niet naar gekeken word dat er per dag wel 1 schietpartij is waarbij op zijn minst 4 gewonden vallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat via een of andere shitband de hele amerikaanse gunproblematiek erbij wordt gehaald terwijl we in dit topic parijs bespreken.
En dat ligt dus allemaal aan de playlistquote:Op woensdag 23 december 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat het verdacht is, heeeeeeel toevallig viel er een schietpartij in de VS samen met die van parijs. en de link ligt er, terwijl er niet naar gekeken word dat er per dag wel 1 schietpartij is waarbij op zijn minst 4 gewonden vallen.
andere schietpartijen in de wereld word niet naar gekeken..
Waar het is verdacht.
In de VS komen door tig verschillende omstandigheden gewoon veel schietpartijen voor.
lees het maar even, dan sta je denk ik ook wel even op je hoofd te krabbenquote:Op woensdag 23 december 2015 14:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En dat ligt dus allemaal aan de playlist
Mja, persoonlijk vind ik de Parijs discussie niet meer echt ertoe doen eerlijk gezegd... maar goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef Dance99Vv het volgende:
Nog wat nieuws over parijs of is de discussie verlegt naar de amerikaanse wapenwet ?
Nou ik wel, vooral wat de inpakt is op de hele EU, allerlei wetten die komen gaan of verscherpt worden en straks misbruikt gaan worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja, persoonlijk vind ik de Parijs discussie niet meer echt ertoe doen eerlijk gezegd... maar goed.
Wel het feit dat men in de VS bezig is the second amendment omver te zagen en dat je daar dus toevalligerwijs nu ook aan de lopende band mass-shootings hebt.
Nou ja, als je het er zo over gaat hebben is het topic inderdaad nog wel relevant ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou ik wel, vooral wat de inpakt is op de hele EU, allerlei wetten die komen gaan of verscherpt worden en straks misbruikt gaan worden.
We zien wel degelijk dat het politieke landschap en de politiestaat aan het veranderen zijn.
Wat ik trouwens opmerkelijk vind is dat ik van parijs en san Bernardino computeranimaties tegenkwam met het verhaal , Een brijant propagandatool om je verhaal te verkopen . Iets waar mensen zich een beeld van kunnen vormen en zich in kunnen leven .quote:Op woensdag 23 december 2015 14:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja, persoonlijk vind ik de Parijs discussie niet meer echt ertoe doen eerlijk gezegd... maar goed.
Wel het feit dat men in de VS bezig is the second amendment omver te zagen en dat je daar dus toevalligerwijs nu ook aan de lopende band mass-shootings hebt.
Ah, was het weer eens zo ver dat ze computeranimaties gebruikten..?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat ik trouwens opmerkelijk vind is dat ik van parijs en san Bernardino computeranimaties tegenkwam met het verhaal , Een brijant propagandatool om je verhaal te verkopen . Iets waar mensen zich een beeld van kunnen vormen en zich in kunnen leven .
Kijk eens aan.. Netjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:17 schreef theguyver het volgende:
done!
BNW / second amendment/wapenlobby #1
Het komt door Boston Bombing waar ze tekeningen lieten zien van de rechtszaak in een werf ofzoietsquote:Op woensdag 23 december 2015 15:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, was het weer eens zo ver dat ze computeranimaties gebruikten..?
Dit zie je altijd weer terug komen om mensen de illusie te geven dat het ook als zodoende gegaan is.
Zelfde crap zagen we bij de bin Laden raid... ook computerbeelden. Waarom niet gewoon de beelden vrijgeven van de cameras waar de soldaten mee uitgerust waren zou je zeggen.
En dat laten ze zien door eerst aanwijzingen in films en liedjes van bands te showen voor een op komst zijnde aanslag......?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja, als je het er zo over gaat hebben is het topic inderdaad nog wel relevant ja.
Je zou je kunnen afvragen hoe het komt dat elke keer dit soort aanslagen aangegrepen worden om steeds verder de duimschroeven bij de bevolking verder aan te draaien. Het kunnen dus zeker wel false flags zijn als je het zo bekijkt. Of dan wel uitgelokt door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te stoken/ (moslims/oorspronkelijke bewoners) Ordo ab Chao zeg maar. Eerst de boel tegen elkaar ophitsen en uit de hand laten lopen om daarna wetten aan te nemen zodat er met ijzeren vuist geregeerd kan worden.
is al eerder gevraagd. Toen was de verklaring "ja joh, is gewoon een grapje van de elite"quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dat laten ze zien door eerst aanwijzingen in films en liedjes van bands te showen voor een op komst zijnde aanslag......?
Geef me antwoord op deze vraag:
WAAROM DAN?
complots zijn er toch om juist niet ontdekt te worden ofwel?
Mooie quote uit de Matrix:quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dat laten ze zien door eerst aanwijzingen in films en liedjes van bands te showen voor een op komst zijnde aanslag......?
Geef me antwoord op deze vraag:
WAAROM DAN?
complots zijn er toch om juist niet ontdekt te worden ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |