SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer toch, niet dat die EL me zoveel interesseert maar het is goed voor de spelers en hun marktwaarde zeker nu NL ook nog niet eens mee doet met het EK![]()
![]()
[ Bericht 66% gewijzigd door Tagliano op 08-12-2015 22:28:54 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hangt er natuurlijk een beetje van af wie je loot, maar het is een knappe prestatie van PSVquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
lucky psv.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?![]()
Ajax had t makkelijker. Celtic en Milan lol.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje van af wie je loot, maar het is een knappe prestatie van PSV![]()
In dat jaar had Ajax door moeten gaan inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax had t makkelijker. Celtic en Milan lol.
Hoorn en Balo waren het echter niet met mij eensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lyon en Zagreb vooralquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax had t makkelijker. Celtic en Milan lol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die wedstrijd tegen Madrid thuis toenquote:
Niet dat dat de boel goedpraat maar de herinnering is niet fijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vind je dit niet een beetje sneuquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?wees gewoon blij dat je in de volgende ronde zit man, hartstikke mooi
![]()
Ajax had Real echt niet verslagen hoor ondanks die afgekeurde goalquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Madrid thuis toen
Niet dat dat de boel goedpraat maar de herinnering is niet fijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Waarschijnlijk niet nee, neemt niet weg dat het gevoel achteraf bij mij behoorlijk zuur was. Zeker met Zagreb-Lyon in het achterhoofdquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax had Real echt niet verslagen hoor ondanks die afgekeurde goalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jullie kunnen het hebben toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind je dit niet een beetje sneuwees gewoon blij dat je in de volgende ronde zit man, hartstikke mooi
Maar ik ben zeer tevreden ja, ook jammer dat het jullie niet is gelukt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Twee onterecht afgekeurde doelpunten zelfs toch? Van Sulejmani dacht ikquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax had Real echt niet verslagen hoor ondanks die afgekeurde goal![]()
Lodeiro meen ik mij te herinneren in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Twee onterecht afgekeurde doelpunten zelfs toch? Van Sulejmani dacht ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De reactie die je wist dat zou komen. Ach ja,gefeliciteerd boeren. Het is ook een stukje makkelijker als je geen geen enkele ploeg uit de top 16 van Europa in je poule hebt, maar je moet het alsnog doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Tja dan moest Real 6 keer het gas intrappen ipv 4quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Twee onterecht afgekeurde doelpunten zelfs toch? Van Sulejmani dacht ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dan scoor je iig wel 2 keerquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan moest Real 6 keer het gas intrappen ipv 4staat toch beter
![]()
Ga feestvieren in je eigen topic.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie kunnen het hebben toch?
Maar ik ben zeer tevreden ja, ook jammer dat het jullie niet is gelukt![]()
Sulejmani was dan naar Barcelona gegaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja maar dan scoor je iig wel 2 keerstaat toch beter
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die hadden dan wel genoegen genomen met een gelijkspelquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan moest Real 6 keer het gas intrappen ipv 4Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: