we moeten nu lief zijn tegen cultureel gehandicapten want straks zijn zij in de meerderheid en dan willen we ook dat ze lief tegen ons zijn!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik boos moet worden, moet lachen, of er een beetje verdrietig van word. Dat er zulke mensen aan de knoppen van je land draaien... Sprakeloos.
Mooi dat jij hier reageert. Ik had een vraag namelijk hier gesteld die jij misschien kan beantwoorden:quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:16 schreef gogosweden het volgende:
Dit land stuurt zichzelf echt met loeivaart de kliko in
Op Amerikaanse universiteiten is er tegenwoordig ook een offensief bezig van diversiteit, politieke-correctheid en feminisme. Zag tijdje geleden een filmpje over hoe een universitair docent volledig werd uitgekafferd door een studente van kleur, op de campus van Harvard geloof ik.quote:
Dat zijn ze vanzelf wel hoor. Want hoe meer culturen hoe meer vreugd! Dat gaat echt wel goed komen hoor, allerlei bevolkingsgroepen met verschillende visies op staatsinrichting en andere normen en waarden samen laten leven in één land. Alsof je elke dag op vakantie bent!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten nu lief zijn tegen cultureel gehandicapten want straks zijn zij in de meerderheid en dan willen we ook dat ze lief tegen ons zijn!
'Vroeger' werden dit soort mensen door een woedende volksmenigte de stad doorgejaagd en daarna standrechtelijk geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik boos moet worden, moet lachen, of er een beetje verdrietig van word. Dat er zulke mensen aan de knoppen van je land draaien... Sprakeloos.
Prima idee. Voetballen in teams creëert alleen maar onderlinge strijd en haat, dat moeten we niet willen!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Misschien kunnen ze ook goals afschaffen, dan is er helemaal geen stand. OF nog beter gewoon teams afschaffen, iedereen in één team en dan voetballen zonder goals
Mijn hemel zeg. Die foto met die lach er ook bij.. Eng gewoon. Het lijkt wel alsof dat land ten prooi is gevallen aan één of andere hele griezelige, zwaar gestoorde sekte.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op Amerikaanse universiteiten is er tegenwoordig ook een offensief bezig van diversiteit, politieke-correctheid en feminisme. Zag tijdje geleden een filmpje over hoe een universitair docent volledig werd uitgekafferd door een studente van kleur, op de campus van Harvard geloof ik.
quote:http://bigstory.ap.org/ar(...)loween-costume-email
NEW HAVEN, Conn. (AP) — A Yale University faculty member who sparked protests when she said students should be free to push boundaries with Halloween costumes, even to the point of offense, resigned from her teaching position, the school announced Monday.
Christakis came under attack in October for her response to a request from the Intercultural Affairs Committee that students avoid wearing racially insensitive costumes, such as Native American headgear, turbans or blackface. She wrote in an email to students living in the residence hall where she's an administrator that they should be able to wear any costume they want.
"Is there no room anymore for a child or young person to be a little bit obnoxious, a little bit inappropriate or provocative or, yes, offensive?" she wrote. "American universities were once a safe space not only for maturation but also for a certain regressive, or even transgressive, experience; increasingly, it seems, they have become places of censure and prohibition."
Maakt het uit, artikeltje van een minister die je niet aanstaat, dan maar aanslagen wensen. Wil je meer of minder slachtoffers dan Parijs?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mijn hemel zeg. Die foto met die lach er ook bij.. Eng gewoon. Het lijkt wel alsof dat land ten prooi is gevallen aan één of andere hele griezelige, zwaar gestoorde sekte.
Misschien moeten daar eens een reeks aanslagen gaan plaatsvinden... Blijkbaar zetten ze daar standaard het nieuws uit of zo als er weer eens een 'incidentje' ergens plaatsvindt in de wereld.
Ja, dat speelde ook nog idd.quote:
Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Maakt het uit, artikeltje van een minister die je niet aanstaat, dan maar aanslagen wensen. Wil je meer of minder slachtoffers dan Parijs?
Heb je al langer sympathieën voor terreuraanslagen op burgers omdat een regering je niet aanstaat?
Hij heeft nog geen kekke tattoeage anders :vquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er staat: "the moderate Finance Minister Anders Borg"? Waar is hij dan gematigd in? lol
Overigens de "Borg" is ook zo'n eng geassimileerd collectief volk in de Star Trek serie toch?
Ok, niks geks hoor. Er zijn meer organisaties die zo denken, dus het zal wel normaal zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk. Ik zeg alleen maar dat het daar wel nodig lijkt wil men daar eens even heel goed met de neus op de feiten worden gedrukt, en de bevolking de macht weer terugkrijgen over deze enge sektarische regering.
voetbal is dan ook een voedingsbodem voor fascismequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Prima idee. Voetballen in teams creëert alleen maar onderlinge strijd en haat, dat moeten we niet willen!
Puntentelling is een symptoom, wij ageren tegen de onderlinge gedachtegang. Het kankergezwel dat Zweden (maar ook de rest van het Westen) langzaam kapotmaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
Hmm, door de straten jagen en nog net niet standrechtelijk executeren, paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Ik vraag me af wie de volgende leipo is die er nog even een schepje bovenop komt doen, door mensen van alles toe te wensen, omdat ze de puntentelling bij een voetbalwedstrijdje voor kinderen willen afschaffen.
En dan zeggen wij dat zij gek zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
Hmm, door de straten jagen en nog net niet standrechtelijk executeren, paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Ik vraag me af wie de volgende leipo is die er nog even een schepje bovenop komt doen, door mensen van alles toe te wensen, omdat ze de puntentelling bij een voetbalwedstrijdje voor kinderen willen afschaffen.
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Puntentelling is een symptoom, wij ageren tegen de onderlinge gedachtegang. Het kankergezwel dat Zweden (maar ook de rest van het Westen) langzaam kapotmaakt.
Natuurlijk wens ik dat niet voor Zweden. Sterker nog: het zou schitterend zijn als het werkelijk kon, zo lekker naïef en idealistisch zijn in een wereld vol onschuld. Maar er is een pijnlijke, keiharde waarheid die ons allang zo hard heeft ingehaald, dat hier gewoon echt geen ruimte meer voor kan zijn in land met verstand.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:52 schreef FlyDutchMan het volgende:
paar aanslagen zouden Zweden goed doen...
Wat is er zo extreem aan zijn uitspraken? Wat hij zegt is dat hij verwacht dat de Afrikaanse cultuur meer invloed gaat hebben wereldwijd en dat hij dat goed vind. Het gaat hierbij om zaken als mode, muziek en voedsel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er staat: "the moderate Finance Minister Anders Borg"? Waar is hij dan gematigd in? lol
Overigens de "Borg" is ook zo'n eng geassimileerd collectief volk in de Star Trek serie toch?
Voorlopig doet Zweden het anders nog best goed, al wil dat er niet in bij schizofrene toetsenbordhelden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Natuurlijk wens ik dat niet voor Zweden. Sterker nog: het zou schitterend zijn als het werkelijk kon, zo lekker naïef en idealistisch zijn in een wereld vol onschuld. Maar er is een pijnlijke, keiharde waarheid die ons allang zo hard heeft ingehaald, dat hier gewoon echt geen ruimte meer voor kan zijn in land met verstand.
In een ideale wereld zou Zweden het grote voorbeeld voor de rest van de wereld moeten zijn. Maar in de echte wereld, en zeker zoals die zich nú ontvouwt, kan zulke naïviteit echt niet meer.
Het woordje "traditie" maakt het helemaal geniaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ja precies, tyfusfeministische kutwijven en teringhomo's die van het prachtige Europa een mietjesgebied maken waar je al een verkrachter bent als je een vrouw te lang aankijkt en je niet eens meer een potje kan matten, wanneer je ruzie hebt.
Ondertussen laten ze ook nog allemaal buitenlanders binnen die geen respect hebben voor onze prachtige traditie van gelijkheid tussen man en vrouw, respect voor homoseksualiteit en geweldloosheid, waar we problemen oplossen met woorden. Ze verkrachten trouwens ook onze vrouwen!
Zoiets toch?
wollah wat ga jij zegge schizofrene toetsenbord helden!?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef FlyDutchMan het volgende:
Voorlopig doet Zweden het anders nog best goed, al wil dat er niet in bij schizofrene toetsenbordhelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |