Ik wacht toch nog maar even tot hij klaar is. Beetje awkward voor hem waarschijnlijk als ik ga staan kijken hoe hij schoonmaakt.quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog maar even tot hij klaar is. Beetje awkward voor hem waarschijnlijk als ik ga staan kijken hoe hij schoonmaakt.
Staat hij m'n huis schoon te maken en ga ik er naar staan kijken.quote:
Deze is te duidelijk.quote:
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair isquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
Jammer dat de standaardafwijking niet genoemd wordt. Kan je berekenen in de top hoeveel % je zit.
Ohh wauw. Je hebt een schoonmaker? Doet hij dan ook zijn shirt uit?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Staat hij m'n huis schoon te maken en ga ik er naar staan kijken.Voelt een beetje fout ofzo. Als hij klaar is schijnt hij altijd wat te blijven drinken, dus dan ga ik wel naar beneden.
0,02cm groter dan NL?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair is
Een gay schoonmaker zelfs, denkt mijn moeder. Ik denk het ook sinds ik zag hoe hij zich gedroeg toen ik eromheen liep.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh wauw. Je hebt een schoonmaker? Doet hij dan ook zijn shirt uit?
Ik denk dat je er een landje naast kijkt Pax.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair is
Naar rechts?quote:
Wel sexy?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een gay schoonmaker zelfs, denkt mijn moeder. Ik denk het ook sinds ik zag hoe hij zich gedroeg toen ik eromheen liep.
Houdt wel het shirt aan.
Is nogal te merken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh tering ik ben helemaal in de war_!
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een landje naast kijkt Pax.
Ik denk standaard?quote:
Maak maar een keer een foto voor mequote:
Ik ga me snel bezighouden met onrechtmatige overheidsdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is nogal te merken.
[..]sowieso is 0,75cm gemiddeld meer niet echt wow...
Ik ben hier nu 1 weekje, dus denk dat ik de schoonmakhomo van m'n ouders hierna niet weer zie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maak maar een keer een foto voor me
Bekijk als sog-moment het plaatje die ik hierboven postte anders ff, die is wel grappig-interessant.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef tofastTG het volgende:
Pff, zo'n boekje lezen is soms wel vermoeiend. Gelukkig mag ik nu verder met European union politics.
Snel handelen dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben hier nu 1 weekje, dus denk dat ik de schoonmakhomo van m'n ouders hierna niet weer zie.
Ja, tenzij ik ermee ga afspreken.
Maar dat ben ik niet echt van plan.
Ja, laten we het over penislengte gaan hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
Hongaren de grootste, Ieren de kleinste. Russen en Turken zijn ook niet zo stoer als ze denken. Jammer dat de standaardafwijking niet genoemd wordt. Kan je berekenen in de top hoeveel % je zit van Nederland.
quote:
Je kunt je toch ook iets simpelweg nooit afvragen. Zonder dat je er een volledig begrip van hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij hebt een volledig begrip van je handelen? Wil je dat even opschrijven dan, help je de psychologie ook gelijk weer een paar stappen mee vooruit.
Dan snap ik de toevoeging autist nog steeds niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kunt je toch ook iets simpelweg nooit afvragen. Zonder dat je er een volledig begrip van hebt.
Doe dat maar jongenquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga me snel bezighouden met onrechtmatige overheidsdaad
Wow, dan is zijn pener kilometers lang.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:30 schreef wonderer het volgende:
Als mijn maat volgende maand naar Ierland verhuist, krikt ie zo het gemiddelde met 2 cm omhoog
Wat gaf hem weg?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Effe kwartiertje mee geluld. Die is 100% gay.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, dan is zijn pener kilometers lang.
Ga eens eten man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:50 schreef Rezania het volgende:
Ik heb vandaag twee boterhammen op en twee donuts, maar toch totaal geen honger nu. Heel apart.
Elke beweging schreeuwt "ik ben gay". Nog niet uit de kast, terwijl je het van afstand al ziet. En hij praat ook gay. Opzich wel leuke jongen hoor, maar veel te boers.quote:
Ongeveer 2cm x aantal volwassen mannen in Ierland? Dus 3km?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, dan is zijn pener kilometers lang.
Doet er niet toe of je de honger wel/niet verneemt, je lichaam heeft gewoon vreten nodig. Hup hup.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zometeen, maar nog steeds geen honger.
Liever een mooie pik dan een grote.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Peners van 30 cm lijken me ook weer niet echt praktisch, al heeft iedereen er op Fok! eentje.
Zie hem dan maar eens te bedekken als je per ongeluk een kleine boner krijgt in het openbaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ongeveer 2cm x aantal volwassen mannen in Ierland? Dus 3km?
Boers, maar gay pratend. Ik heb moeite om die twee te combineren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke beweging schreeuwt "ik ben gay". Nog niet uit de kast, terwijl je het van afstand al ziet. En hij praat ook gay. Opzich wel leuke jongen hoor, maar veel te boers.
Kom eens naar Groningen en je zal gauw genoeg leren wat het betekent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Boers, maar gay pratend. Ik heb moeite om die twee te combineren.
Wil jij mijn mond anders niet vullen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doet er niet toe of je de honger wel/niet verneemt, je lichaam heeft gewoon vreten nodig. Hup hup.
Krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie hem dan maar eens te bedekken als je per ongeluk een kleine boner krijgt in het openbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 maar of zo, maar hij is een show-er.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Peners van 30 cm lijken me ook weer niet echt praktisch, al heeft iedereen er op Fok! eentje.
Yo Piet, jij hier? Heb je al mijn pics gemist, waar je altijd al zo benieuwd naar was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Boers praten? Wat is dat? Een dialect? Maar wat dan? Gronings? Fries? Drents? Twents? Achterhoeks?
Braboriaans? Limburgs?
Is het daar nu permanent donker eigenlijk, in de winter?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom eens naar Groningen en je zal gauw genoeg leren wat het betekent.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is het daar nu permanent donker eigenlijk, in de winter?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yo Piet, jij hier? Heb je al mijn pics gemist, waar je altijd al zo benieuwd naar was.
Limburgs is wel een gay dialect, eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Boers praten? Wat is dat? Een dialect? Maar wat dan? Gronings? Fries? Drents? Twents? Achterhoeks?
Braboriaans? Limburgs?
All in due time.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil jij mijn mond anders niet vullen?![]()
![]()
Is het cumschot? C U M ZACHTE G O T!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Limburgs is wel een gay dialect, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Krijg je zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooooh, valt mee joh.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
24 maar of zo, maar hij is een show-er.
Op het moment is het wel donker ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is het daar nu permanent donker eigenlijk, in de winter?
Ik vind Limburgers echt een sexy accent hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Limburgs is wel een gay dialect, eigenlijk.
Ik zou ervoor tekenenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk een pener? Aangezien je het over een operatie had en zo.
Hendig!quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bent dus gewoon een Brabo joh. Kan je wel zonder ondertiteling op de tv?
Geregeld. En uiteindelijk ook de oorzaak van de breuk min of meer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar in hoeverre was zijn seksualiteit verantwoordelijk voor spanningen? Ben ik wel benieuwd naar.
Valt tegenwoordig niet op joh. De helft van de Nederlandse tieten zijn van siliconen. Ik vind je trouwens fucking mannelijk.quote:
Witte geit?quote:
Ja. Da's idd zo theoretisch jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zijn seksualiteit =/= biseksualiteit he. Als hij toch behoefte had aan vrouwen oid en daarom vreemd ging, wil dat niet zeggen dat iedere bi dit zou doen.
Ik ben ook fucking mannelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig niet op joh. De helft van de Nederlandse tieten zijn van siliconen. Ik vind je trouwens fucking mannelijk.
Nee, moar kzal drie kraaie!quote:
Kop dicht en doorp..... of zoiets zou ik nu waarschijnlijk zeggen.quote:
Vaak is dat alles wat niet Randstad is, in de belevingquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Braboriaans? Limburgs?
Het is een handicap als je alleen plat kan praten. Vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kop dicht en doorp..... of zoiets zou ik nu waarschijnlijk zeggen.
Ik was eens op een grote meet van het POL-subforum en daar was ook een Brabo, die kon ik oprecht niet verstaan. Die sprak dan ook heel plat.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga naar Toneelgroep Amsterdam, dus HOUDOE!
Keek afgelopen weekend nog effe de hele leuke serie Ramses en dan zitten hij en Joop Admiraal in het begin bij die toneelgroep volgens mij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga naar Toneelgroep Amsterdam, dus HOUDOE!
Da's een goeie serie, echt mooi gedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keek afgelopen weekend nog effe de hele leuke serie Ramses en dan zitten hij en Joop Admiraal in het begin bij die toneelgroep volgens mij.Veel plezier.
Cool he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een goeie serie, echt mooi gedaan.
Je hebt het afgekeken!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeer nuttige 12 seconden van m'n leven waren dit.
In de zin van een of andere drang naar vrouwen bij hem? Of biologische kinderen, dat kan natuurlijk ook?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geregeld. En uiteindelijk ook de oorzaak van de breuk min of meer.
Zonde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:41 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Of nou ja, geen brabants accent.
beide. Druk van buitenaf want "normaal" gezin etc. En druk van binnenaf want je mist toch ook "dat andere". En ik zeg niet dat daarmee iedere biseksueel dat heeft, maar t risico is wel veel groter. Nee een vrouw is geen bedreiging omdat ik iets kan geven want zij niet heeft. Then again, dat geldt dus andersom ook helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
In de zin van een of andere drang naar vrouwen bij hem? Of biologische kinderen, dat kan natuurlijk ook?
Uhuhquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom eens naar Groningen en je zal gauw genoeg leren wat het betekent.
nopquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voel jij je een beetje aangesproken Rene
Heeel brak jaquote:
Ik ben een koppige, narcistische, ingetogen stad-Groningse homofiel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:17 schreef Kaas- het volgende:
Gronings kunnen en oprecht heel erg intrinsiek boers zijn, zijn wel verschillende dingen gelukkig.
Ook een beetje lekker? Ik leer van steeds meer mensen hier dat het lekkere mannetjes blijken te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeel brak ja! Maar jij ook, Knoalster.
[..]
Ik ben een koppige, narcistische, ingetogen stad-Groningse homofiel.
Je hebt me wel eens gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook een beetje lekker? Ik leer van steeds meer mensen hier dat het lekkere mannetjes blijken te zijn.
Huh echt? Dan waarschijnlijk echt in de eerste week ofzo dat ik hier kwam en nog geen flauw idee had wie je was.quote:
Ksssstquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh echt? Dan waarschijnlijk echt in de eerste week ofzo dat ik hier kwam en nog geen flauw idee had wie je was.
In dit topic? Wie dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook een beetje lekker? Ik leer van steeds meer mensen hier dat het lekkere mannetjes blijken te zijn.
Self percieved size waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
Hongaren de grootste, Ieren de kleinste. Russen en Turken zijn ook niet zo stoer als ze denken. Jammer dat de standaardafwijking niet genoemd wordt. Kan je berekenen in de top hoeveel % je zit van Nederland.
Veel beter. Ze moeten alleen wel ff scoren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:42 schreef tofastTG het volgende:
Man, ik was van plan om te fitnessen vanavond. Maar nu zit ik in de kroeg, voetbal te kijken.
Is nu wel duidelijk waarom je naar Duitsland bent verhuisd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Self percieved size waarschijnlijk.
Land der blinden...quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is nu wel duidelijk waarom je naar Duitsland bent verhuisd.
Ben je gek!quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij komt niet om te jagen he?
Ik kan allicht even informeren wat de reden en zo is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:46 schreef Rezania het volgende:
Kaas, Stientje kan pas een maand van te voren met zekerheid zeggen of ze kan. Dat of De Graaf is gewoon een bitch en mag ons niet. Kan jij er niet wat aan doen?
Dus drie van de wat, 10 users, zijn twinks en nu is het plotseling vol twinks hier?quote:
Reces, misschien naar buitenland. Fucking irritant dit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan allicht even informeren wat de reden en zo is.
He ben jij ook eentje?quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:42 schreef tofastTG het volgende:
Man, ik was van plan om te fitnessen vanavond. Maar nu zit ik in de kroeg, voetbal te kijken.
Ik zou wel back-up regelen, want zelfs als het allemaal zeker lijkt willen die mensen wel eens twee dagen vantevoren afzeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus drie van de wat, 10 users, zijn twinks en nu is het plotseling vol twinks hier?
[..]
Reces, misschien naar buitenland. Fucking irritant dit.
Kaas is ook een twinkquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus drie van de wat, 10 users, zijn twinks en nu is het plotseling vol twinks hier?
[..]
Reces, misschien naar buitenland. Fucking irritant dit.
Ja, waren we ook sowieso van plan, sprekers regelen we ook gewoon backup voor. Maar zij was eigenlijk wel de meest geschikte kandidaat die werd voorgedragen door de aangeschreven politieke partijen, dus we willen het liefste haar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou wel back-up regelen, want zelfs als het allemaal zeker lijkt willen die mensen wel eens twee dagen vantevoren afzeggen.
veel te gladjesquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar een veel te volwassen lijf voor.
Helaas heb ik met haar en haar medewerkers amper een band. Ken wel haar stagiair.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, waren we ook sowieso van plan, sprekers regelen we ook gewoon backup voor. Maar zij was eigenlijk wel de meest geschikte kandidaat die werd voorgedragen door de aangeschreven politieke partijen, dus we willen het liefste haar.
Misschien goed om het te verdelen in twee leeftijdsklasses.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer ik iedereen gezien heb kom ik met een top-10.
Maar dat kan ik controleren. Het kan ook gewoon James Bond-stijl (de Sean Connery versie) als ik dat zou willen.quote:
Oh, nou ja, kon het proberen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas heb ik met haar en haar medewerkers amper een band. Ken wel haar stagiair.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat kan ik controleren. Het kan ook gewoon James Bond-stijl (de Sean Connery versie) als ik dat zou willen.
Heb hier een pak vanillevla met jouw naam er opquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat kan ik controleren. Het kan ook gewoon James Bond-stijl (de Sean Connery versie) als ik dat zou willen.
Wow.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb hier een pak vanillevla met jouw naam er op
Echt zo behaard?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming gegeven die foto van me te plaatsen.
Mij ook, gewoon beter niet meer doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk veel werk
Ik vergeet het bij oksels en balletjesquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij ook, gewoon beter niet meer doen.
Volgende keer dat we toevallig beide op zo'n dance event zijn gaan we wel gwn ff kort meeten he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk veel werk
Je moet morgen Hachiko kijken, echt een film voor jou.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
Gvd, weer een post op imgur over honden die begraven worden.
Even elkaars balbeharing inspecteren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgende keer dat we toevallig beide op zo'n dance event zijn gaan we wel gwn ff kort meeten he.
Dude.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Even elkaars balbeharing inspecteren.
De festival meet deze zomer tochquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgende keer dat we toevallig beide op zo'n dance event zijn gaan we wel gwn ff kort meeten he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honden zijn zo fucking awesome.Honden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet morgen Hachiko kijken, echt een film voor jou.
Ach ja, als je toch geen seks hebt hè.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vergeet het bij oksels en balletjesal te vaak
Nee, waarom zou ik? Die ken ik toch niet. Maar mensen die een hond als huisdier nemen en dan mishandelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook boos op mensen die wel eens hond hebben gegeten?
toch doe ik het wel vaak voor uitgaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach ja, als je toch geen seks hebt hè.
Ah mooi, want ik heb ooit hond geproefd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Die ken ik toch niet. Maar mensen die een hond als huisdier nemen en dan mishandelen.
Helemaal glad? Dat gaat altijd zo plakken, bah.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch doe ik het wel vaak voor uitgaan
Ligt er heel erg aan wat voor hond je hebt en of je een park in de buurt hebt etc. Die van mij vind het prima om 20 uur per dag op de bank te chillen, voor de rest beetje spelen, eten en lopen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah mooi, want ik heb ooit hond geproefd.
Ik vind een hond houden terwijl je een heel klein pandje in een flat midden in de stad hebt eigenlijk al mishandeling trouwens. Zo'n beest moet gewoon lekker de ruimte hebben.
Haha, ff voor de zekerheid. Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch doe ik het wel vaak voor uitgaan
En jeuken, de eerste twee nachten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal glad? Dat gaat altijd zo plakken, bah.
Goed laten schuren door iemand met z'n tong.quote:
Ja oke, klein dinkie natuurlijk. Die hond van mij weegt 60 kilo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan wat voor hond je hebt en of je een park in de buurt hebt etc. Die van mij vind het prima om 20 uur per dag op de bank te chillen, voor de rest beetje spelen, eten en lopen.
U biedt zich aan als vrijwilliger?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed laten schuren door iemand met z'n tong.
Jij bent dan ook van de ouwe stempel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:30 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Helemaal glad vind ik vrij lelijk. Niks mis met beharing, als je het hebt.
Wie had het over seks? Gewoon beetje likken zei je.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk.
"Dat is geen seks".quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk.
Gewoon lekker 70s stylequote:Op dinsdag 8 december 2015 22:30 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Helemaal glad vind ik vrij lelijk. Niks mis met beharing, als je het hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie had het over seks? Gewoon beetje likken zei je.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent dan ook van de ouwe stempel.
Beetje trimmen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er zit iets tussen oerwoud en helemaal glad.
Hmm?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:35 schreef Rezania het volgende:
Kaas, je stelde een vraag en vervolgens niks? Wat is deze?
Een wat?quote:
Bedoelde het ook niet richting jou, meer richting hem.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Da's idd zo theoretisch ja#vooroordeel
Nondeju. Wat een hoerig schelle stem. Iets te veel house-ig voor me.quote:
Zo erg? Woon je in EHV?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Niet alleen op tv, wat een kutherrie buiten.
lol. gay.quote:
Ik vind de 2x zoveel mensen niet irrelevant, want vreemdgaan zit in de mens en dus is de kans statistisch groterquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet richting jou, meer richting hem.
Ik snap wel de bedreiging die men waarneemt, maar eerlijk gezegd... Als iemand trouw is, is hij trouw. Een homo/bi kunnen net zo gemakkelijk vreemd gaan, beide is dezelfde grens over. Dat er dan 2x zo veel potentiële mensen zijn waarmee hij vreemd kan gaan is irrelevant, hij hoeft er maar 1 te hebben.
Ja daar woont ie ja. En nog net iets dichter bij het stadion dan ikquote:
Mooi toch, mannen onder elkaar, beetje schreeuwen en zo.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar woont ie ja. En nog net iets dichter bij het stadion dan ik
Toen ik richting theater fietste hoorde ik ook "HEUUUUY HEUUUY".
Wat zijn (veel) voetbalsupporters toch neanderthalers
Ach, ik kan er met een EK of WK zelf ook best van genieten hoor. Maar zo met dit sort wedstrijden, en dan t niveau van sommige (veel?) supporters die dan door je stad banjeren... pfff. Plus de aantallen politie die op de been zijn voor een spelletje. Ik vind t absurd. "Wa da kooooooooooooost!!!"quote:Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi toch, mannen onder elkaar, beetje schreeuwen en zo.
Hoewel het trouwens wel waar is dat die stadions vol zitten met lagere levensvormen.
Rotterdam bazenstadquote:Op woensdag 9 december 2015 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik kan er met een EK of WK zelf ook best van genieten hoor. Maar zo met dit sort wedstrijden, en dan t niveau van sommige (veel?) supporters die dan door je stad banjeren... pfff. Plus de aantallen politie die op de been zijn voor een spelletje. Ik vind t absurd. "Wa da kooooooooooooost!!!"
En dan zijn we nog niet eens Rotterdam/Feyenoord!
Dat is wel veel. Bij presentaties houd ik doorgaans uit fatsoen m'n smoel, maar let ik nog geen seconde op.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Rezania het volgende:
14 presentaties vandaag en ik moet nog opletten ook. FML
We zijn jury en moeten vragen stellen. Interactief college is namelijk lekker hip.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel veel. Bij presentaties houd ik doorgaans uit fatsoen m'n smoel, maar let ik nog geen seconde op.
Mijn boeken spelen zich daar grotendeels af...quote:Op woensdag 9 december 2015 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam bazenstadwat ben ik toch van Rotterdam gaan houden
Beter schrijf je er enkel positieve dingen over, anders weet ik je te vinden.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn boeken spelen zich daar grotendeels af...Maar ik heb verder niks met de stad.
Alsof LST van zichzelf niet al hip genoeg is.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn jury en moeten vragen stellen. Interactief college is namelijk lekker hip.
Lees ze en bepaal zelfquote:Op woensdag 9 december 2015 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter schrijf je er enkel positieve dingen over, anders weet ik je te vinden.
Wij groeien hard ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof LST van zichzelf niet al hip genoeg is.
Ik heb er echt totaal niks mee, maar is al weer een tijd geleden dat ik er geweest ben (Motel Mozaique jaren terug).quote:Op woensdag 9 december 2015 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam bazenstadwat ben ik toch van Rotterdam gaan houden
Het is niet alsof alle lichaamsbeharing makkelijk weg te halen is trouwens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent dan ook van de ouwe stempel.
Ducttape.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is niet alsof alle lichaamsbeharing makkelijk weg te halen is trouwens.
The poor man's Brazilian?quote:
Ja lekker, zo'n stoppelbuik.quote:
Van harsen krijg je geen stoppels.quote:
Hoe dan? Niet al je haren groeien toch tegelijkertijd?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van harsen krijg je geen stoppels.
Een haar is onderaan dik en eindigt in een dun puntje. Als je een haar scheert, is de top dikker in doorsnede. Dat zie je en voel me als een stoppel.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe dan? Niet al je haren groeien toch tegelijkertijd?
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:06 schreef Ang3l het volgende:
O leuk, we zitten bij de schoonheidsspecialist vandaag?
Op die fiets, ja klinkt logisch.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:49 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Een haar is onderaan dik en eindigt in een dun puntje. Als je een haar scheert, is de top dikker in doorsnede. Dat zie je en voel me als een stoppel.
Als je een haar eruit trekt, dan haal je deze in zijn geheel eruit. Er groeit dan wel weer een nieuwe haar voor in de plaats, maar deze heeft dan een dunne punt, wat je niet ziet en voelt als een stoppel.
Ik heb ooit mijn oksels laten harsen. Godskolere. Onderhuidse bloedingen en alles, dat doe ik ook niet meerquote:
Gewoon trimmen, anders gaat het plakken. Het zit daar niet voor niks he.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn oksels laten harsen. Godskolere. Onderhuidse bloedingen en alles, dat doe ik ook niet meer
Ja, dat doe ik nu. Tijdje geschoren maar daar kan mijn huid niet tegen.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon trimmen, anders gaat het plakken. Het zit daar niet voor niks he.
Ik ook niet.quote:
Vreemd gaan ligt aan je vriendje, niet aan de potentie die anderen hebben. Als ik uit ga kan ik gerust wel tig jongens willen doen, maar als ik een vriendje heb, doe ik dat niet. Iedereen wordt ge-tempt, iedereen heeft blootstelling aan verleiding. Misschien biseksuelen wel wat meer, maar het ligt toch echt 99,9% aan de persoon.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de 2x zoveel mensen niet irrelevant, want vreemdgaan zit in de mens en dus is de kans statistisch groterDat, plus I've been there. Dus ik zeg nooit nooit, maar liever niet.
Tja, kan wel zo zijn. Maar dat verandert niet mijn ervaring noch mijn perceptie. Er werd eerlijk gevraagd of ik een biseksueel iemand zou daten en ik zeg eerlijk "Nee, liever niet". Ik zeg nooit nooit, maar liever niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vreemd gaan ligt aan je vriendje, niet aan de potentie die anderen hebben. Als ik uit ga kan ik gerust wel tig jongens willen doen, maar als ik een vriendje heb, doe ik dat niet. Iedereen wordt ge-tempt, iedereen heeft blootstelling aan verleiding. Misschien biseksuelen wel wat meer, maar het ligt toch echt 99,9% aan de persoon.
Er mee neuken mag nog wel toch?quote:
Die boeken doe ik welquote:Op woensdag 9 december 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, kan wel zo zijn. Maar dat verandert niet mijn ervaring noch mijn perceptie. Er werd eerlijk gevraagd of ik een biseksueel iemand zou daten en ik zeg eerlijk "Nee, liever niet". Ik zeg nooit nooit, maar liever niet.
Net als dat ik geen hetero's/kasthomo meer wil daten. Ook genoeg troubles mee gehad. (Kan ik boeken mee vullen... en topics zoals ze hier weten)
Geen hetero's meerquote:Op woensdag 9 december 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat ik geen hetero's/kasthomo meer wil daten.
nee, mag niet van julliequote:
Is toch gewoon goed?quote:Op woensdag 9 december 2015 18:59 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oké, dat valt een beetje tegen.
Carnavalwinkel.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:31 schreef Renesite het volgende:
He gayssssssss, waar koop ik in de winkel glitter-vlinderstrikjes![]()
Check snapchat.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:55 schreef Kaas- het volgende:
Die hond is wel serieus leuker dan die man.
Beiden leukquote:Op woensdag 9 december 2015 20:55 schreef Kaas- het volgende:
Die hond is wel serieus leuker dan die man.
Ik vind het al knap hoe je dat telkens voor elkaar krijgt, de hetero's verleidenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er mee neuken mag nog wel toch?
TOCH?!
Niet gekeken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef Kaas- het volgende:
Iemand vanavond nog gejankt trouwens bij Hachiko?
Jij hebt eerder een good-ass.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb niet gehuild bij die film.Best wel bad-ass.
Smooth...quote:
Mensen zeggen dat best vaak tegen mij de laatste tijd ja.quote:
Pics van je douchende broerquote:Op donderdag 10 december 2015 09:22 schreef Rezania het volgende:
Godsamme, wil ik douchen, gaat mijn broer douchen.Zo irritant.
Dat je d'r maar niet in gaat geloven.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat best vaak tegen mij de laatste tijd ja.
Je scheert?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat best vaak tegen mij de laatste tijd ja.
Dat had ik vroeger ook. En mijn broertje deed er nooit minder dan een uur over.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:22 schreef Rezania het volgende:
Godsamme, wil ik douchen, gaat mijn broer douchen.Zo irritant.
Ik had "je harst" moeten zeggen, he?quote:
Damn. Irritant.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. En mijn broertje deed er nooit minder dan een uur over.
Ik hoef niks te geloven, ik weet dat ik het ben.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je d'r maar niet in gaat geloven.
Nog een paar dagen en dan hoef je niet meer op douchende mensen te wachten.
Wil je nu een sticker?quote:Op donderdag 10 december 2015 10:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoef niks te geloven, ik weet dat ik het ben.
En yes, eindelijk.
Mentaal keurmerk van mezelf is veel sterker.quote:
Dan heb je mijn stickers nog nooit gezien.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mentaal keurmerk van mezelf is veel sterker.
Dan had dat wachten nog nut gehad... voor onsquote:
Nee hoor, ik gaf je grap een voldoende.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had "je harst" moeten zeggen, he?
Ik begin het vrij lullig te vinden dat iedereen het er bij moet vermelden dat ie doof is. Alsof dat wat extra is of wat af doet aan. Echt ieder artikel moet vermelden dat ie doof is. Als ik hem was zou ik er knettergek van worden (en ik heb enig inlevingsvermogen aangezien mijn halve familie doof of slechthorend is).quote:Op woensdag 9 december 2015 20:06 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaar van ANTM. (doof en cute)
Ze zouden dat ook voor mentale handicaps moeten doen. Het glossy magazine "dom en lekker" zou ik kopen.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin het vrij lullig te vinden dat iedereen het er bij moet vermelden dat ie doof is. Alsof dat wat extra is of wat af doet aan. Echt ieder artikel moet vermelden dat ie doof is. Als ik hem was zou ik er knettergek van worden (en ik heb enig inlevingsvermogen aangezien mijn halve familie doof of slechthorend is).
"Doof en cute"
Wat doet de extra vermelding dat die doof is er nou toe?
Dat is uit den treure geanalyseerd door m'n psychologie vriendenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het al knap hoe je dat telkens voor elkaar krijgt, de hetero's verleiden
Dat is fijn voor andere dove mensen, die eindelijk een succesvol persoon zien waar ze zich aan kunnen spiegelen, die zien dat doofheid geen belemmering hoeft te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin het vrij lullig te vinden dat iedereen het er bij moet vermelden dat ie doof is. Alsof dat wat extra is of wat af doet aan. Echt ieder artikel moet vermelden dat ie doof is. Als ik hem was zou ik er knettergek van worden (en ik heb enig inlevingsvermogen aangezien mijn halve familie doof of slechthorend is).
"Doof en cute"
Op die manier kan hij het zelf lezen dat hij cute gevonden wordt, omdat het tegen hem te vertellen wat lastiger gaatquote:Op donderdag 10 december 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
"Doof en cute"
Ik zal 't eens aan m'n familieleden vragen. Ik denk namelijk at ze er NIET blij mee zouden zijn als ze iets goeds zouden doen en dan "da's knap, voor een dove" er bij zou staan. Ja het is fijn om te zien dat je ondanks deze beperking kan winnen en dat vermelden is prima. Maar "Hij is cute... en doof" vind ik echt denigrerend.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is fijn voor andere dove mensen, die eindelijk een succesvol persoon zien waar ze zich aan kunnen spiegelen, die zien dat doofheid geen belemmering hoeft te zijn.
Representation is important, mkay?
Niet dat dat de reden is dat mensen het vermelden, maar het is wel de reden dat je niet moet zorgen dat ze daarmee ophouden.
Gewoon laten voelen dan dat je hem cute vindt, want wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op die manier kan hij het zelf lezen dat hij cute gevonden wordt, omdat het tegen hem te vertellen wat lastiger gaat
Pics.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dan heb je mijn stickers nog nooit gezien.
Je bent gewoon te lekker voor hen om mee te dealen.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is uit den treure geanalyseerd door m'n psychologie vrienden
Gewoon bij een willekeurige alfa-studie gaan kijken.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze zouden dat ook voor mentale handicaps moeten doen. Het glossy magazine "dom en lekker" zou ik kopen.
Als je doof en lelijk bent heb je weinig aan dat voorbeeld.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is fijn voor andere dove mensen, die eindelijk een succesvol persoon zien waar ze zich aan kunnen spiegelen, die zien dat doofheid geen belemmering hoeft te zijn.
Representation is important, mkay?
Niet dat dat de reden is dat mensen het vermelden, maar het is wel de reden dat je niet moet zorgen dat ze daarmee ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |