Ik wacht toch nog maar even tot hij klaar is. Beetje awkward voor hem waarschijnlijk als ik ga staan kijken hoe hij schoonmaakt.quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog maar even tot hij klaar is. Beetje awkward voor hem waarschijnlijk als ik ga staan kijken hoe hij schoonmaakt.
Staat hij m'n huis schoon te maken en ga ik er naar staan kijken.quote:
Deze is te duidelijk.quote:
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair isquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
Jammer dat de standaardafwijking niet genoemd wordt. Kan je berekenen in de top hoeveel % je zit.
Ohh wauw. Je hebt een schoonmaker? Doet hij dan ook zijn shirt uit?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Staat hij m'n huis schoon te maken en ga ik er naar staan kijken.Voelt een beetje fout ofzo. Als hij klaar is schijnt hij altijd wat te blijven drinken, dus dan ga ik wel naar beneden.
0,02cm groter dan NL?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair is
Een gay schoonmaker zelfs, denkt mijn moeder. Ik denk het ook sinds ik zag hoe hij zich gedroeg toen ik eromheen liep.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh wauw. Je hebt een schoonmaker? Doet hij dan ook zijn shirt uit?
Ik denk dat je er een landje naast kijkt Pax.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair is
Naar rechts?quote:
Wel sexy?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een gay schoonmaker zelfs, denkt mijn moeder. Ik denk het ook sinds ik zag hoe hij zich gedroeg toen ik eromheen liep.
Houdt wel het shirt aan.
Is nogal te merken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh tering ik ben helemaal in de war_!
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een landje naast kijkt Pax.
Ik denk standaard?quote:
Maak maar een keer een foto voor mequote:
Ik ga me snel bezighouden met onrechtmatige overheidsdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is nogal te merken.
[..]sowieso is 0,75cm gemiddeld meer niet echt wow...
Ik ben hier nu 1 weekje, dus denk dat ik de schoonmakhomo van m'n ouders hierna niet weer zie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maak maar een keer een foto voor me
Bekijk als sog-moment het plaatje die ik hierboven postte anders ff, die is wel grappig-interessant.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef tofastTG het volgende:
Pff, zo'n boekje lezen is soms wel vermoeiend. Gelukkig mag ik nu verder met European union politics.
Snel handelen dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben hier nu 1 weekje, dus denk dat ik de schoonmakhomo van m'n ouders hierna niet weer zie.
Ja, tenzij ik ermee ga afspreken.
Maar dat ben ik niet echt van plan.
Ja, laten we het over penislengte gaan hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
Hongaren de grootste, Ieren de kleinste. Russen en Turken zijn ook niet zo stoer als ze denken. Jammer dat de standaardafwijking niet genoemd wordt. Kan je berekenen in de top hoeveel % je zit van Nederland.
quote:
Je kunt je toch ook iets simpelweg nooit afvragen. Zonder dat je er een volledig begrip van hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:30 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij hebt een volledig begrip van je handelen? Wil je dat even opschrijven dan, help je de psychologie ook gelijk weer een paar stappen mee vooruit.
Dan snap ik de toevoeging autist nog steeds niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kunt je toch ook iets simpelweg nooit afvragen. Zonder dat je er een volledig begrip van hebt.
Doe dat maar jongenquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga me snel bezighouden met onrechtmatige overheidsdaad
Wow, dan is zijn pener kilometers lang.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:30 schreef wonderer het volgende:
Als mijn maat volgende maand naar Ierland verhuist, krikt ie zo het gemiddelde met 2 cm omhoog
Wat gaf hem weg?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Effe kwartiertje mee geluld. Die is 100% gay.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, dan is zijn pener kilometers lang.
Ga eens eten man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:50 schreef Rezania het volgende:
Ik heb vandaag twee boterhammen op en twee donuts, maar toch totaal geen honger nu. Heel apart.
Elke beweging schreeuwt "ik ben gay". Nog niet uit de kast, terwijl je het van afstand al ziet. En hij praat ook gay. Opzich wel leuke jongen hoor, maar veel te boers.quote:
Ongeveer 2cm x aantal volwassen mannen in Ierland? Dus 3km?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, dan is zijn pener kilometers lang.
Doet er niet toe of je de honger wel/niet verneemt, je lichaam heeft gewoon vreten nodig. Hup hup.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zometeen, maar nog steeds geen honger.
Liever een mooie pik dan een grote.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Peners van 30 cm lijken me ook weer niet echt praktisch, al heeft iedereen er op Fok! eentje.
Zie hem dan maar eens te bedekken als je per ongeluk een kleine boner krijgt in het openbaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ongeveer 2cm x aantal volwassen mannen in Ierland? Dus 3km?
Boers, maar gay pratend. Ik heb moeite om die twee te combineren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke beweging schreeuwt "ik ben gay". Nog niet uit de kast, terwijl je het van afstand al ziet. En hij praat ook gay. Opzich wel leuke jongen hoor, maar veel te boers.
Kom eens naar Groningen en je zal gauw genoeg leren wat het betekent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Boers, maar gay pratend. Ik heb moeite om die twee te combineren.
Wil jij mijn mond anders niet vullen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doet er niet toe of je de honger wel/niet verneemt, je lichaam heeft gewoon vreten nodig. Hup hup.
Krijg je zoiets.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zie hem dan maar eens te bedekken als je per ongeluk een kleine boner krijgt in het openbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 maar of zo, maar hij is een show-er.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Peners van 30 cm lijken me ook weer niet echt praktisch, al heeft iedereen er op Fok! eentje.
Yo Piet, jij hier? Heb je al mijn pics gemist, waar je altijd al zo benieuwd naar was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Boers praten? Wat is dat? Een dialect? Maar wat dan? Gronings? Fries? Drents? Twents? Achterhoeks?
Braboriaans? Limburgs?
Is het daar nu permanent donker eigenlijk, in de winter?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom eens naar Groningen en je zal gauw genoeg leren wat het betekent.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is het daar nu permanent donker eigenlijk, in de winter?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yo Piet, jij hier? Heb je al mijn pics gemist, waar je altijd al zo benieuwd naar was.
Limburgs is wel een gay dialect, eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Boers praten? Wat is dat? Een dialect? Maar wat dan? Gronings? Fries? Drents? Twents? Achterhoeks?
Braboriaans? Limburgs?
All in due time.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil jij mijn mond anders niet vullen?![]()
![]()
Is het cumschot? C U M ZACHTE G O T!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Limburgs is wel een gay dialect, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Krijg je zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooooh, valt mee joh.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
24 maar of zo, maar hij is een show-er.
Op het moment is het wel donker ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Is het daar nu permanent donker eigenlijk, in de winter?
Ik vind Limburgers echt een sexy accent hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Limburgs is wel een gay dialect, eigenlijk.
Ik zou ervoor tekenenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk een pener? Aangezien je het over een operatie had en zo.
Hendig!quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bent dus gewoon een Brabo joh. Kan je wel zonder ondertiteling op de tv?
Geregeld. En uiteindelijk ook de oorzaak van de breuk min of meer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar in hoeverre was zijn seksualiteit verantwoordelijk voor spanningen? Ben ik wel benieuwd naar.
Valt tegenwoordig niet op joh. De helft van de Nederlandse tieten zijn van siliconen. Ik vind je trouwens fucking mannelijk.quote:
Witte geit?quote:
Ja. Da's idd zo theoretisch jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zijn seksualiteit =/= biseksualiteit he. Als hij toch behoefte had aan vrouwen oid en daarom vreemd ging, wil dat niet zeggen dat iedere bi dit zou doen.
Ik ben ook fucking mannelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig niet op joh. De helft van de Nederlandse tieten zijn van siliconen. Ik vind je trouwens fucking mannelijk.
Nee, moar kzal drie kraaie!quote:
Kop dicht en doorp..... of zoiets zou ik nu waarschijnlijk zeggen.quote:
Vaak is dat alles wat niet Randstad is, in de belevingquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Braboriaans? Limburgs?
Het is een handicap als je alleen plat kan praten. Vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kop dicht en doorp..... of zoiets zou ik nu waarschijnlijk zeggen.
Ik was eens op een grote meet van het POL-subforum en daar was ook een Brabo, die kon ik oprecht niet verstaan. Die sprak dan ook heel plat.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga naar Toneelgroep Amsterdam, dus HOUDOE!
Keek afgelopen weekend nog effe de hele leuke serie Ramses en dan zitten hij en Joop Admiraal in het begin bij die toneelgroep volgens mij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga naar Toneelgroep Amsterdam, dus HOUDOE!
Da's een goeie serie, echt mooi gedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keek afgelopen weekend nog effe de hele leuke serie Ramses en dan zitten hij en Joop Admiraal in het begin bij die toneelgroep volgens mij.Veel plezier.
Cool he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een goeie serie, echt mooi gedaan.
Je hebt het afgekeken!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeer nuttige 12 seconden van m'n leven waren dit.
In de zin van een of andere drang naar vrouwen bij hem? Of biologische kinderen, dat kan natuurlijk ook?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geregeld. En uiteindelijk ook de oorzaak van de breuk min of meer.
Zonde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:41 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Of nou ja, geen brabants accent.
beide. Druk van buitenaf want "normaal" gezin etc. En druk van binnenaf want je mist toch ook "dat andere". En ik zeg niet dat daarmee iedere biseksueel dat heeft, maar t risico is wel veel groter. Nee een vrouw is geen bedreiging omdat ik iets kan geven want zij niet heeft. Then again, dat geldt dus andersom ook helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef tofastTG het volgende:
[..]
In de zin van een of andere drang naar vrouwen bij hem? Of biologische kinderen, dat kan natuurlijk ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |