Ik wacht toch nog maar even tot hij klaar is. Beetje awkward voor hem waarschijnlijk als ik ga staan kijken hoe hij schoonmaakt.quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog maar even tot hij klaar is. Beetje awkward voor hem waarschijnlijk als ik ga staan kijken hoe hij schoonmaakt.
Staat hij m'n huis schoon te maken en ga ik er naar staan kijken.quote:
Deze is te duidelijk.quote:
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair isquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:18 schreef Kaas- het volgende:
Ook voor in de OP.
[ afbeelding ]
Jammer dat de standaardafwijking niet genoemd wordt. Kan je berekenen in de top hoeveel % je zit.
Ohh wauw. Je hebt een schoonmaker? Doet hij dan ook zijn shirt uit?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Staat hij m'n huis schoon te maken en ga ik er naar staan kijken.Voelt een beetje fout ofzo. Als hij klaar is schijnt hij altijd wat te blijven drinken, dus dan ga ik wel naar beneden.
0,02cm groter dan NL?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair is
Een gay schoonmaker zelfs, denkt mijn moeder. Ik denk het ook sinds ik zag hoe hij zich gedroeg toen ik eromheen liep.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh wauw. Je hebt een schoonmaker? Doet hij dan ook zijn shirt uit?
Ik denk dat je er een landje naast kijkt Pax.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Czech hunter zo populair is
Naar rechts?quote:
Wel sexy?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een gay schoonmaker zelfs, denkt mijn moeder. Ik denk het ook sinds ik zag hoe hij zich gedroeg toen ik eromheen liep.
Houdt wel het shirt aan.
Is nogal te merken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh tering ik ben helemaal in de war_!
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een landje naast kijkt Pax.
Ik denk standaard?quote:
Maak maar een keer een foto voor mequote:
Ik ga me snel bezighouden met onrechtmatige overheidsdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is nogal te merken.
[..]sowieso is 0,75cm gemiddeld meer niet echt wow...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |