Dus jouw reactie op iemand die je niet zo mooi vind is diegene gaan lastig vallen in topics, zeggen dat diegene stinkt en roepen dat diegene '' kankervies'' is?quote:
Dat zeg je gewoon om jezelf te verdedigenquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Al die mensen hier die afgeven op andermans uiterlijk, terwijl iedereen weet dat FOK! volk gewoon godtieves lelijk is, allemaal
Ik zie dat je een vrouw bent, zal zo dickpick sturenquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon om jezelf te verdedigen
kquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie dat je een vrouw bent, zal zo dickpick sturen
Zelfs met kankervieze?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:26 schreef Catkiller het volgende:
Jammer, heb wel iets met oude vrouwen.
Gewoon wassen en dan ben je weer schoon toch?quote:
Is stiekem een man hij wil gwn aandacht ;squote:Op dinsdag 8 december 2015 17:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie dat je een vrouw bent, zal zo dickpick sturen
Twee weken terug nog gedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon wassen en dan ben je weer schoon toch?
Dan zie ik geen probleem. Is goed voor de natuurlijke weerstand.quote:
Eleiko van de gym SC loopt wel vaak op je pics te geilen. So you got that going for you which is nice.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jouw reactie op iemand die je niet zo mooi vind is diegene gaan lastig vallen in topics, zeggen dat diegene stinkt en roepen dat diegene '' kankervies'' is?
Jij hebt issues, doe er iets mee.
oOOOHHhhh eecht@@.@2.@2 fuuuuuuuuckquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is stiekem een man hij wil gwn aandacht ;s
Ah, ik ben dus niet de enige die het opvalt:quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jouw reactie op iemand die je niet zo mooi vind is diegene gaan lastig vallen in topics, zeggen dat diegene stinkt en roepen dat diegene '' kankervies'' is?
Jij hebt issues, doe er iets mee.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jij altijd met je 'kenkerlelijk' en 'kankervies' jegens vrouwen
Oh, nu snap ik het, jij wil Eleiko's aandacht, sorry......quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eleiko van de gym SC loopt wel vaak op je pics te geilen. So you got that going for you which is nice.
Gewoon consequent TRen, gekanker wordt echt niet gewaardeerd door de blauwen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige die het opvalt:
[..]
[..]
Wauw, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik het, jij wil Eleiko's aandacht, sorry......
Ja mja jij bent wel vies met je spatlappen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat Myrr?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef Chai het volgende:
R&P / Hartelijk dank voor mijn huidige relatie, fok!
Dit topic is nog kleffer dan dat van Fyfy
Die heb ik in mei al laten verkleinen. Omdat het vies is idd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mja jij bent wel vies met je spatlappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |