Oh, je was sarcastisch. Dan mag het.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:40 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Heb jij wel opgelet? Smartphones en pc's zijn superdun nu.
Nee, Etto, als we zonder voorbehoud recht hebben op een inkomen dan werkt niemand meer... Een uitkering prima, maar wel met sollicitatieplicht en alles, en als je werk vindt, ga je maar werken... kom zegquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat, of je weet hoe de echte wereld in elkaar steekt.
BetaalT. Leer in ieder geval je moedertaal behoorlijk te spreken aleer je met je grootheidswaanzinnige Volk und Kultur-gemekker komt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat weet ik, en jij volgens mij niet. Je enige argument is dat je belasting betaald, en verder lul je extreem links na.
Hij lult extreem links na op een Wilders-achtige manier.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat weet ik, en jij volgens mij niet. Je enige argument is dat je belasting betaald, en verder lul je extreem links na.
Hahaquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BetaalT. Leer in ieder geval je moedertaal behoorlijk te spreken aleer je met je grootheidswaanzinnige Volk und Kultur-gemekker komt.
Allemaal ontzettend leuk... dan krijgen we dus mensen die een straat schoon gaan vegen nadat andere mensen de straat hebben schoongeveegd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, Etto, als we zonder voorbehoud recht hebben op een inkomen dan werkt niemand meer... Een uitkering prima, maar wel met sollicitatieplicht en alles, en als je werk vindt, ga je maar werken... kom zeg
Basisinkomen is volkomen achterlijk
Daarvoor is de Taxi in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, je was sarcastisch. Dan mag het.
Mensen die tegen automatisering zijn omdat het banenverlies oplevert
Godver, we gingen 100 jaar geleden toch ook niet de invoer van de auto tegenhouden omdat daarmee de paardenkoetsier zijn baan zou verliezen?
Vreemd. Ik heb super Arische roots...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha
Ik ben blij dat ik niet zo ben als Etto.
Onzin, als de vacatures voor straatveger gevuld zijn zoeken we die niet... jij bent in de war met communismequote:Op dinsdag 8 december 2015 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal ontzettend leuk... dan krijgen we dus mensen die een straat schoon gaan vegen nadat andere mensen de straat hebben schoongeveegd.
Dat is pas achterlijk.
En volwassen dames dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
Als je een volwassen kerel bent en serieus voor een basisinkomen pleit heb je of een mentale beperking of een plaat voor je kop waar je u tegen zegt.
WCH... dit gebeurt in Rotterdam, vrind...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onzin, als de vacatures voor straatveger gevuld zijn zoeken we die niet... jij bent in de war met communisme
Niet waar dit...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, Etto, als we zonder voorbehoud recht hebben op een inkomen dan werkt niemand meer...
Onzin, het is smerig hierquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WCH... dit gebeurt in Rotterdam, vrind...
800 per maand. Wat een leven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet waar dit...
hopelijk zien we de komende het bewijs in de westerse wereld (Finland gaat zeer binnenkort het basisinkomen invoeren)
Dus werkt het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onzin, het is smerig hier
Ja nou ja, misscien, maar dan nog, dus maar betaald thuis gaan zitten? hou toch opquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus werkt het al helemaal niet.
Hier is een raar idee: benader geld en leven eens op een andere manier. Het is 2015, je zou niet meer 60 uur per week hamburgers hoeven te flippen om de huur en zorgverzekering te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
Hier is een raar idee: laat mensen voor zichzelf zorgen en zie staatsinmenging als uiterste redmiddel.
Zou ik best van kunnen leven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
800 per maand. Wat een leven.
Dwangarbeid dus? En dus ook nog eens totaal nutteloos.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja, misscien, maar dan nog, dus maar betaald thuis gaan zitten? hou toch op
Waarom niet? Ik werk ook 50 uur per week en heb er zelfs lol in...quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier is een raar idee: benader geld en leven eens op een andere manier. Het is 2015, je zou niet meer 60 uur per week hamburgers hoeven te flippen om de huur en zorgverzekering te kunnen betalen.
Voor 3,50 per uur?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik werk ook 50 uur per week en heb er zelfs lol in...
Ik als student heb al meer inkomen nodig dan datquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:44 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
800 per maand. Wat een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |