Is toch ook een kwestie van vertrouwen, lijkt me? Bedoel aan de hand van iemands historie is het best prima om inzicht te krijgen op het risico dat iemand heeft gelopen. Zeker als eerdere tests ook negatief zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds niet veel zekerheid, bepaalde SOA's zijn na een paar maanden pas via tests aan te tonen.
En dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij een relatie gewoon beide laten testen in het begin.
Fair enough.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst maar eens die maanden zien te halen.
Voor de zekerheid vraag ik dit altijd op de eerste date. Wil er niet voor niets aan beginnen he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar jij slikt dus ook niet in de eerste maanden?
You'd be surprisedquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef tofastTG het volgende:
aan de hand van iemands historie is het best prima om inzicht te krijgen op het risico dat iemand heeft gelopen. Zeker als eerdere tests ook negatief zijn.
Heb je daar een bed voor nodig dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef Rezania het volgende:
Op dat bed in de OP kan je dikke orgie houden.
En vingers gekruisd dat de ander niet buiten 't potje piest?quote:
Ik slik sowieso niet. En vertrouwen is zeker belangrijk, maar aangezien die tests ook niet 100% zijn vanaf het begin van besmetting weet hij het zelf dus ook niet zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Is toch ook een kwestie van vertrouwen, lijkt me? Bedoel aan de hand van iemands historie is het best prima om inzicht te krijgen op het risico dat iemand heeft gelopen. Zeker als eerdere tests ook negatief zijn.
Maar jij slikt dus ook niet in de eerste maanden?
Wel lekker zacht. Waar anders dan, in de keuken?quote:
Natuurlijk, zoals jij eerder al opmerkte; seks is nooit helemaal veilig.quote:
M'n vriend en ik vertrouwen volledig op elkaars eerlijkheid.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vingers gekruisd dat de ander niet buiten 't potje piest?
Tegen de muur omhoog jonguh, BAM!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel lekker zacht. Waar anders dan, in de keuken?
Dat zou ook moeten. Utopisch gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend en ik vertrouwen volledig op elkaars eerlijkheid.
Jij hebt dan ook al 6 jaar een relatie. Ik zou in de eerste paar maanden zeker skeptisch blijven voor mijn eigen veiligheid. Mss beetje lullig, maar imo wel logisch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend en ik vertrouwen volledig op elkaars eerlijkheid.
Klopt hoor. Alleen maar goed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al 6 jaar een relatie. Ik zou in de eerste paar maanden zeker skeptisch blijven voor mijn eigen veiligheid. Mss beetje lullig, maar imo wel logisch.
Spugen is ranzig, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slik sowieso niet. En vertrouwen is zeker belangrijk, maar aangezien die tests ook niet 100% zijn vanaf het begin van besmetting weet hij het zelf dus ook niet zeker.
Ik heb nog nooit iemand klaargepijpt, dus spuug ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Spugen is ranzig, maar dat terzijde.
Ik en m'n vriend hebben nog nooit met condoom geneukt. Beide een aantal maanden voor de eerste keer seks getest, en daarna geen risicovol contact meer gehad. Maar daar moet je ook maar allemaal gewoon op vertrouwen.
Goeie incentive om het een positief topic te makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Wonderer, ik vind de TT een beetje depressief.
Dat lijkt me inderdaad vet kut. Juist om dit soort gedoe te voorkomen ben ik voor betere beschikbaarheid van truvada/prep.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat ik in 2016 niet meer met HIV geconfronteerd wordt.
2015 was het jaar van de HIV voor mijn vriendengroep en mezelf. Beste vriend maanden enorm in stress omdat ie echt door het oog van de naald gekropen is (en zijn huidige vriend helaas niet zo gelukkig geweest, want die heeft het dus wel).
En ik heb m'n persoonlijke spannende tijd ook wel gehad toen ik op een fokking website moest lezen dat de jongen waarmee ik (helaas onveilig, dom dom dom) naar bed ben geweest HIV had.
Nee. 2016 hopelijk iets minder van dat soort drama's
Maar ben (zijn) er daardoor wel dik bewuster van geworden.
Gaat alleen maar over HIV.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie incentive om het een positief topic te maken
Eerlijkheid over condoomgebruik is dus van belang.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand klaargepijpt, dus spuug ook niet.
Ja, dat is ook een optie. Maar ik denk dan altijd wel van 'Ik vertrouw hem wel, maar zijn vorige bedpartners niet'.
Wanneer iemand hier over liegt op het moment suprême verdient 'ie wel gewoon een paar goede tikken tegen z'n smoel. Ook met terugwerkende kracht als je er later achter komt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:15 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Eerlijkheid over condoomgebruik is dus van belang.
Nou, het heeft me wel even naar de "en dat wordt dus echt veilig, ook al ben ik ladderzat, en anders heeft ie pech" kant geschrokken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vet kut. Juist om dit soort gedoe te voorkomen ben ik voor betere beschikbaarheid van truvada/prep.
Vandaar dat ik de nieuwe vriend van m'n beste vriend ook best wel tegen z'n bakkes wil slaan. Maar ik schijn lief te moeten doen. Het is moeilijk te bewijzen dat ie uit z'n nek lult. Tests in Ethiopie zijn nou eenmaal niet zo betrouwbaar. Hij zei getest te zijn. En clean. Hij was echter niet clean. Was de test kul of was zijn verhaal kul? Moeilijke situatie. En vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer iemand hier over liegt op het moment suprême verdient 'ie wel gewoon een paar goede tikken tegen z'n smoel. Ook met terugwerkende kracht als je er later achter komt.
Zo van, wtf? Bam! Vuist in gezicht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer iemand hier over liegt op het moment suprême verdient 'ie wel gewoon een paar goede tikken tegen z'n smoel. Ook met terugwerkende kracht als je er later achter komt.
Dat is sowieso wel beter inderdaad. Toen ik bericht kreeg van een fuckbuddy dat ze misschien een SOA had, kneep ik 'm ook wel even. Aantal keer onveilige seks met haar gehad, bleek achteraf gelukkig vals alarm.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het heeft me wel even naar de "en dat wordt dus echt veilig, ook al ben ik ladderzat, en anders heeft ie pech" kant geschrokken.
Dit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Import jouw vriendengroep al hun vriendjes? Eerst Singapore, nu Ethiopië, damn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de nieuwe vriend van m'n beste vriend ook best wel tegen z'n bakkes wil slaan. Maar ik schijn lief te moeten doen. Het is moeilijk te bewijzen dat ie uit z'n nek lult. Tests in Ethiopie zijn nou eenmaal niet zo betrouwbaar. Hij zei getest te zijn. En clean. Hij was echter niet clean. Was de test kul of was zijn verhaal kul? Moeilijke situatie. En vreemd verhaal.
Goedzo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het heeft me wel even naar de "en dat wordt dus echt veilig, ook al ben ik ladderzat, en anders heeft ie pech" kant geschrokken.
Misschien gewoon voor de zekerheid een paar tikken geven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de nieuwe vriend van m'n beste vriend ook best wel tegen z'n bakkes wil slaan. Maar ik schijn lief te moeten doen. Het is moeilijk te bewijzen dat ie uit z'n nek lult. Tests in Ethiopie zijn nou eenmaal niet zo betrouwbaar. Hij zei getest te zijn. En clean. Hij was echter niet clean. Was de test kul of was zijn verhaal kul? Moeilijke situatie. En vreemd verhaal.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel beter inderdaad. Toen ik bericht kreeg van een fuckbuddy dat ze misschien een SOA had, kneep ik 'm ook wel even. Aantal keer onveilige seks met haar gehad, bleek achteraf gelukkig vals alarm.
Precies zo ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van, wtf? Bam! Vuist in gezicht.
Wut, ben je niet homo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel beter inderdaad. Toen ik bericht kreeg van een fuckbuddy dat ze misschien een SOA had, kneep ik 'm ook wel even. Aantal keer onveilige seks met haar gehad, bleek achteraf gelukkig vals alarm.
Dat bericht heb ik ook gehad voor de "onschuldige" SOA's. Waarbij het 1x vals alarm bleek, en 1x niet. maar dat stelt eigenlijk zo enorm weinig voor. Zeker voor mannen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zou die Ethiopische een grote pener hebben gehad?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Import jouw vriendengroep al hun vriendjes? Eerst Singapore, nu Ethiopië, damn.
IK WEET HET ANTWOORD:quote:
Tuurlijk. Waarom zou je hem anders nemen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou die Ethiopische een grote pener hebben gehad?
Niet om z'n lekkere welvaartsbuikje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarom zou je hem anders nemen?
De jongen uit Ethiopie komt uit Griekenlandquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Import jouw vriendengroep al hun vriendjes? Eerst Singapore, nu Ethiopië, damn.
Ik vind bi-seksueel zo mooi. Zo liefdevol/lustvol en puur. Piemel of vagina, boeit je niet, je hebt er seks mee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Kaas- het volgende:
Tosti is de enige persoon die ik ken die écht volledig bi is. Wel mooi.
Soms wel, soms niet. Nee haha, ik identificeer mezelf met biseksualiteit.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet om z'n lekkere welvaartsbuikje.
Mja. Het moet iig echt wel een keer uitgesproken worden als mijn (beste) vriend van plan is met hem door te gaan. En dat ziet er wel zo naar uit. Volgens mij is ie met Kerst in 't land. Lekker dubbel daten met mijn Aziaat en mijquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien gewoon voor de zekerheid een paar tikken geven.
Ik kom redelijk in de buurt van dit ideaalbeeld. Piemel of mannengat, boeit niet, ik heb er seks mee. Gewoon liefde, jwtz.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind bi-seksueel zo mooi. Zo liefdevol/lustvol en puur. Piemel of vagina, boeit je niet, je hebt er seks mee.
Nee, alleen Marokkanen hebben grote lullen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou die Ethiopische een grote pener hebben gehad?
Omdat 't een Griek was?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarom zou je hem anders nemen?
Whaha, zo niet waarquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen Marokkanen hebben grote lullen.
Heb misschien ook wel een zwak voor Bi-seksuelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom redelijk in de buurt van dit ideaalbeeld. Piemel of mannengat, boeit niet, ik heb er seks mee. Gewoon liefde, jwtz.
Alsof het wat uit maakt. We zijn allemaal mens.quote:
En Hongaren. Die hebben de grootste piemel van alle Europeanen. Portugezen de kleinste.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen Marokkanen hebben grote lullen.
Ah, ja, logisch ja hmmm.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jongen uit Ethiopie komt uit GriekenlandOm het ff internationaler en verwarrender te maken. Mijn beste vriend heeft 6 maanden in Ethiopie gewoond. En daar heeft ie iemand leren kennen, die er ook tijdelijk woonde. Een Griek.
Het is zeker minder erg dan HIV, maar je kunt van die onschuldige dingen onvruchtbaar worden etc. Daar zit ik ook niet echt op te wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik ook gehad voor de "onschuldige" SOA's. Waarbij het 1x vals alarm bleek, en 1x niet. maar dat stelt eigenlijk zo enorm weinig voor. Zeker voor mannen.
Waarom voor Britten? Dat zijn de lelijkste mensen die je maar kunt tegenkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb misschien ook wel een zwak voor Bi-seksuelen.
Naast het zwak voor britten...
Staat regelmatig op FOK! hoor. Alle vrouwen willen een groot geschapen Marokkaan.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof het wat uit maakt. We zijn allemaal mens.
Chlamydia onvruchtbaarheid is toch enkel voor vrouwen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef tofastTG het volgende:
Dat bericht heb ik ook gehad voor de "onschuldige" SOA's. Waarbij het 1x vals alarm bleek, en 1x niet. maar dat stelt eigenlijk zo enorm weinig voor. Zeker voor mannen.
Knappe bitten zijn fucking. YAAAAAAAAAAAAAAASquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom voor Britten? Dat zijn de lelijkste mensen die je maar kunt tegenkomen.
Die dudes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Knappe bitten zijn fucking. YAAAAAAAAAAAAAAAS
[ afbeelding ]
Ook voor mannen, kans is echter wel kleiner.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Chlamydia onvruchtbaarheid is toch enkel voor vrouwen?
Jaja.quote:
Ach. Dan is hij homo én hetero. Wanneer ben je homo? Wanneer je seks/liefde hebt met hetzelfde geslacht. Nergens staat dat je dan niet dat mag hebben met het tegenovergestelde. Een Bi is toch sowieso hetero en homo? Is gewoon een benaming voor het beide zijn.quote:
Oké, die zijn lekker. Point made. En die vent die kunstzinnig in zwembaden springt natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZIJN CRUTE.quote:
Ahhh. Dit wist ik niet. Nog nooit van gehoord dat dit iemand is overkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ook voor mannen, kans is echter wel kleiner.
Deze zijn trouwens wel serieus niet normaal. Hoe moet je daar in hemelsnaam tegenover zitten zonder direct je piemel in hun mond te forceren?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhja. die ene.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, die zijn lekker. Point made. En die vent die kunstzinnig in zwembaden springt natuurlijk.
Vraag het aan Tyler Oakley. Die heeft een colab gedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze zijn trouwens wel serieus niet normaal. Hoe moet je daar in hemelsnaam tegenover zitten zonder direct je piemel in hun mond te forceren?
Gozer, ik vroeg enkel wat. Ik hoef geen betoog over labels en 'We zijn allemaal mensen!' te horen, daar vroeg ik niet naar en heb ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Dan is hij homo én hetero. Wanneer ben je homo? Wanneer je seks/liefde hebt met hetzelfde geslacht. Nergens staat dat je dan niet dat mag hebben met het tegenovergestelde. Een Bi is toch sowieso hetero en homo? Is gewoon een benaming voor het beide zijn.
Ja, je past sowieso niet in mijn bed, dus tja.quote:
Technisch gezien is het wanneer je je seksueel voelt aangetrokken tot hetzelfde geslacht. Of dat ALLEEN tot hetzelfde geslacht is, valt te bediscussieren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Dan is hij homo én hetero. Wanneer ben je homo? Wanneer je seks/liefde hebt met hetzelfde geslacht. Nergens staat dat je dan niet dat mag hebben met het tegenovergestelde. Een Bi is toch sowieso hetero en homo? Is gewoon een benaming voor het beide zijn.
Bram moet lekker op een pleintje in Den Haag gaan staan met een bord 'Stop labels'quote:
Niet zo ongesteld zijn, ik bedoelde het niet vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, ik vroeg enkel wat. Ik hoef geen betoog over labels en 'We zijn allemaal mensen!' te horen, daar vroeg ik niet naar en heb ik ook geen zin in.
SOWquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je past sowieso niet in mijn bed, dus tja.
Kwam wel zo over.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet zo ongesteld zijn, ik bedoelde het niet vervelend.
Die lach, damn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Domperdie dump dump:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een ontzettend geile bek. Ik kan dit ook niet subtieler of eleganter verwoorden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Domperdie dump dump:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt nog nooit iemand klaargepijpt..........quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je past sowieso niet in mijn bed, dus tja.
Cute? Zo zou ik het zeggen. Cute en neukbaar!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon een ontzettend geile bek. Ik kan dit ook niet subtieler of eleganter verwoorden.
Je past niet eens door de deur heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iemand klaargepijpt..........
No thanksquote:
Het is niet gedefinieerd in de betekenis, dus zeg ik van nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Technisch gezien is het wanneer je je seksueel voelt aangetrokken tot hetzelfde geslacht. Of dat ALLEEN tot hetzelfde geslacht is, valt te bediscussieren.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bram moet lekker op een pleintje in Den Haag gaan staan met een bord 'Stop labels'
Die uitdaging wil ik wel aangaan hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je past niet eens door de deur heb ik vernomen.
Mankeert niks aan tosti, dus deze flame is opzich niet heel geslaagd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef wonderer het volgende:
Labels zijn handig, maar niet heilig.
Geen idee manquote:
Je bent gewoon een gevoelig homotjequote:
Ja. Als mijn piemel niet alles bij elkaar zou houden, dan smolt ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon een ontzettend geile bek. Ik kan dit ook niet subtieler of eleganter verwoorden.
Niet zo seksistischquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet zo ongesteld zijn, ik bedoelde het niet vervelend.
Je betoog deed me aan dat protestclubje van Queer As Folk denken, drm.quote:
HAHAHAHAHAHA. JE WILT REZ NIETquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iemand klaargepijpt..........
Wow. Van wie heb je dat nou weer?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nobody is blaming you for your poor life choices calm down.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef Rezania het volgende:
Tevens heb ik nog nooit iemand klaargepijpt omdat ik weinig ervaring heb. Niet iedere homo heeft 50 bedpartners voor zn 20ste.
Is gewoon een manier om pics te krijgen. Ik noemde jou ook dik tot je bewijs tegen leverde, werkte prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mankeert niks aan tosti, dus deze flame is opzich niet heel geslaagd.
Mag ik toekijken?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Die uitdaging wil ik wel aangaan hoor.
Poor?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nobody is blaming you for your poor life choices calm down.
Niet zo bloeden uit je mannen kut?quote:
Maar niet alle mannen die seks hebben met mannen, zijn homo (of bi). Je kunt seks met iemand hebben zonder dat je je daar seksueel tot voelt aangetrokken. Seksueel gedrag definieert niet een seksuele geaardheid, aangezien er conflict kan bestaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
No thanks
[..]
Het is niet gedefinieerd in de betekenis, dus zeg ik van nietZonder in een elendig lange discussie te gaan: Homoseksualiteit geeft aan dat je seks hebt met hetzelfde geslacht. Hoe kun je bi zijn zonder homo te zijn? Je voelt je seksueel aangetrokken tot mannen = homo. Dat het niet exclusief voor mannen is, lijkt me niet belangrijk voor de definitie, want dat heb ik nog nergens ooit als criteria zien staan (wat het trouwens niet gemakkelijker maakt).
Wat leuk voor je.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je betoog deed me aan dat protestclubje van Queer As Folk denken, drm.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon een manier om pics te krijgen. Ik noemde jou ook dik tot je bewijs tegen leverde, werkte prima.
Meh te lean, te spier 0 vet. Niks boy next door, alles boy from porn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)qXIKHZwMC_4Q_AUIBigB
Niet zo he tegen Rez.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nobody is blaming you for your poor life choices calm down.
Ja, nu even wel ja. Sorry.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gevoelig homotje
Vind hem wel lekker.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Meh te lean, te spier 0 vet. Niks boy next door, alles boy from porn.
Check m'n fobo dan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon een manier om pics te krijgen. Ik noemde jou ook dik tot je bewijs tegen leverde, werkte prima.
Ben tegenwoordig braaf, dus wil alleen m'n vriendje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. JE WILT REZ NIET
Als ik jou altijd geloofde lag ik drie weken geleden al in je bed, zou jij wel willen hè.quote:
Nee joh, ieuwww.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik jou altijd geloofde lag ik drie weken geleden al in je bed, zou jij wel willen hè.
Iewl, seks, bah.quote:
Gewoon blijven oefenen, het gaat nooit in een keer goed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut, dat wordt hem dus gewoon nooit voor mij.
Dat is voor jou een problem ja, want bi. Ho's hebben dat dus niet echt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is zeker minder erg dan HIV, maar je kunt van die onschuldige dingen onvruchtbaar worden etc. Daar zit ik ook niet echt op te wachten natuurlijk.
Geen seks voor jou, maar dan mag je wel paus worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut, dat wordt hem dus gewoon nooit voor mij.
Dan heb je nu ongeveer alle lekkere Britten opgenoemdquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oké, die zijn lekker. Point made. En die vent die kunstzinnig in zwembaden springt natuurlijk.
Vind je Elton John niet aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je nu ongeveer alle lekkere Britten opgenoemdDe rest zijn vaak doortschijnend witte getattoeerde white trash pikeys.
Dit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je nu ongeveer alle lekkere Britten opgenoemdDe rest zijn vaak doortschijnend witte getattoeerde white trash pikeys.
Wanneer ga jij je stage lopen bij de Mac dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:53 schreef Kaas- het volgende:
Mijn huis - of nja het huis van m'n ouders - wordt vandaag trouwens schoongemaakt door een daarvoor ingehuurde homo die voor een vak bij de verpleegkunde-opleiding blijkbaar 2 uur per week stage moet lopen in iemands huishouden whehe. Blond, blauwe ogen, best prima eigenlijk. Lachte wel heel verlegen.
Dan heb je seks met kinderen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen seks voor jou, maar dan mag je wel paus worden.
Nouja, ik heb nu een vriend en wil me nog steeds wel voortplanten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is voor jou een problem ja, want bi. Ho's hebben dat dus niet echt.
Da's raar eigenlijk, want deze indeling is strijdig met het de -fiel en -seksueel terminologie, waar -fiel is "aangetrokken voelen tot" en -seksueel is "ook het handelen ernaar". Toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Technisch gezien is het wanneer je je seksueel voelt aangetrokken tot hetzelfde geslacht. Of dat ALLEEN tot hetzelfde geslacht is, valt te bediscussieren.
Ik heb anderhalf jaar bij de Mac gewerkt ooit, wat ga je doen dan he, WAT GA JE DOEN DAN?!?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je stage lopen bij de Mac dan?
Is voor de voortplanting, ervaring voor later, soort stage.quote:
Een Big Mac bestellen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar bij de Mac gewerkt ooit, wat ga je doen dan he, WAT GA JE DOEN DAN?!?
Ik pas wel op je vriend wanneer je ff een vrouwtje bevrucht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nu een vriend en wil me nog steeds wel voortplanten.
Jong geleerd, oud gedaan. Hoppa.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is voor de voortplanting, ervaring voor later, soort stage.
Omdat je echt keek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is wel alweer een tijdje geleden, dus misschien ben ik inmiddels alweer viesdik.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Op deze manier doe je ook alle andere seksualiteiten van de hand, zoals panseksueel etc. Want da's gewoon ALLES!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
No thanks
[..]
Het is niet gedefinieerd in de betekenis, dus zeg ik van nietZonder in een elendig lange discussie te gaan: Homoseksualiteit geeft aan dat je seks hebt met hetzelfde geslacht. Hoe kun je bi zijn zonder homo te zijn? Je voelt je seksueel aangetrokken tot mannen = homo. Dat het niet exclusief voor mannen is, lijkt me niet belangrijk voor de definitie, want dat heb ik nog nergens ooit als criteria zien staan (wat het trouwens niet gemakkelijker maakt).
De Big Mac was wel mijn specialisatie. Ik kon er echt fucking goede van bouwen, dat je dacht: woaawww. Paxcon zou trots zijn.quote:
Hier, zei toch dat het werkte. Maar niet mijn type, sorry.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Omdat je echt keek.
Is wel alweer een tijdje geleden, dus misschien ben ik inmiddels alweer viesdik.
Is het waar dat je die thuis ook gewoon kan maken? Of weet je de saus niet na te maken?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Big Mac was wel mijn specialisatie. Ik kon er echt fucking goede van bouwen, dat je dacht: woaawww. Paxcon zou trots zijn.
O ja, die dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je Elton John niet aantrekkelijk dan?
We zijn redelijk eensgezind heb ik gemerktquote:
Ga jij nu ook?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Kaas- het volgende:
Haha, die tosti gaat ook als eerste gwn met z'n boxer op het forum. Wat een held.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die dan weer wel natuurlijk![]()
#fapfapfapperdiefap
Harige twink dan. Haink? Twiry?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:58 schreef Kaas- het volgende:
Die foto wekt trouwens wel echt een compleet verkeerde indruk. Als ik je niet zou kennen zou ik denken wat is dit voor bear? En dan zie je jou echt en is het zo wat een twinkie.
Ik heb nu ineens "Like a candle in the fap" in m'n hoofd. Bedankt he!quote:
Mijn docent heeft het constant over het gen FAP4.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens "Like a candle in the fap" in m'n hoofd. Bedankt he!
Is niks mis meequote:
Deze shit serieus nemen.quote:
Baby Otter?quote:
De Big Mac saus is een geheim recept.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het waar dat je die thuis ook gewoon kan maken? Of weet je de saus niet na te maken?
Niet mijn smaak.quote:
Juistjaquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig braaf, dus wil alleen m'n vriendje.
Deze shit serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is niks mis mee
[..]
Deze shit serieus nemen.
Haha. Ik geloof de kaas altijd.quote:
Tss. ik niet voor niets een stoppelbaard.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:58 schreef Kaas- het volgende:
Die foto wekt trouwens wel echt een compleet verkeerde indruk. Als ik je niet zou kennen zou ik denken wat is dit voor bear? En dan zie je jou echt en is het zo wat een twinkie.
Jij houdt toch ook niet van seks?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef wonderer het volgende:
Die Britten doen me helemaal niks trouwens
Neuken?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn redelijk eensgezind heb ik gemerkt
3.5 gram uitjesquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Big Mac saus is een geheim recept.
Maar ik weet het nog precies. Eerst twee 10:1 patty's op de grill, dan de broodjes erin (de kop en de andere twee stukjes op verschillende schalen), als brood klaar was op elk stuk brood 15 ml BM-saus, 2 grote of 3 kleine augurkjes, 3,5 gram uitjes, 15 gram ijsbergsla, 1 plak cheddarkaas, dan 1 hamburgerpatty + peper van de grill, opstapelen en inpakken die handel.
Die saus maak je niet op locatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het waar dat je die thuis ook gewoon kan maken? Of weet je de saus niet na te maken?
Uhm. Nee, mag geen SOA meer krijgen voor maandag!quote:
Ik blijf ff lurken merk ikquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga het overtreffen met een nudie.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Ik geloof de kaas altijd.
Dat komt tegen die tijd wel C:quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nu een vriend en wil me nog steeds wel voortplanten.
Ik zit altijd maar te wachten naast de telefoon tot jij en je vriend beginnen te Snappen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tss. ik niet voor niets een stoppelbaard.
Boh. Waren daar ook alle jongens slank/mager/fit en alle meiden wat mollig en vol?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar bij de Mac gewerkt ooit, wat ga je doen dan he, WAT GA JE DOEN DAN?!?
Alleen autisten mochten er werken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3.5 gram uitjes
15ml saus
Kolere wat een mietenneukerij
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Omdat je echt keek.Noh. Gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is wel alweer een tijdje geleden, dus misschien ben ik inmiddels alweer viesdik.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
LOL FOREVER VIEWABLE.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier, zei toch dat het werkte. Maar niet mijn type, sorry.
Ik ben SOA-vrij swa.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Nee, mag geen SOA meer krijgen voor maandag!
Mooi toch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Kaas- het volgende:
Haha, die tosti gaat ook als eerste gwn met z'n boxer op het forum. Wat een held.
Haha ja! Heb je ook in petje en schort rondgelopen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Boh. Waren daar ook alle jongens slank/mager/fit en alle meiden wat mollig en vol?
Als jij langskomt eten we dus Big Macs.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Big Mac saus is een geheim recept.
Maar ik weet het nog precies. Eerst twee 10:1 patty's op de grill, dan de broodjes erin (de kop en de andere twee stukjes op verschillende schalen), als brood klaar was op elk stuk brood 15 ml BM-saus, 2 grote of 3 kleine augurkjes, 3,5 gram uitjes, 15 gram ijsbergsla, 1 plak cheddarkaas, dan 1 hamburgerpatty + peper van de grill, opstapelen en inpakken die handel.
Gemist.quote:
Je lichaam's bouw is daar best twinky. Je gezicht is ook niet echt vollop MAN MAN. Je beharing maakt je mannelijker though.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tss. ik niet voor niets een stoppelbaard.
Ik ben fucking lief tegen Rez.quote:
Nee, gewoon alleen de saus. Omdat je daarna zo heerlijk ruikt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij langskomt eten we dus Big Macs.
Niet jou. Die kaas uit de koeling bij de Albert Heijn. Die zingt altijd: "Paaaaak meeeeee. Ik ben zo rooooooooooooooomig en lekkkkuuuuuur.quote:
Daar had ik het ook over.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet jou. Die kaas uit de koeling bij de Albert Heijn. Die zingt altijd: "Paaaaak meeeeee. Ik ben zo rooooooooooooooomig en lekkkkuuuuuur.
Nee. Ik was laatst stoned met een makker van me en hij werkte er. We waren allerlei conspiracy theorieën aan het bedenken hoe het komt dat alle mannen zo dun zijn bij de mac en vrouwen allemaal viesdik zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha ja! Heb je ook in petje en schort rondgelopen?
Wahaha, bij nader inzien ^^quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:07 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gemist.Dat valt allemaal ook wel mee.
Gelukkig heb ik altijd nog mijn biseksualiteit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je lichaam's bouw is daar best twinky. Je gezicht is ook niet echt vollop MAN MAN. Je beharing maakt je mannelijker though.
Komt doordat vrouwen wel vreten, maar niet sporten want vrouwen zijn lui.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik was laatst stoned met een makker van me en hij werkte er. We waren allerlei conspiracy theorieën aan het bedenken hoe het komt dat alle mannen zo dun zijn bij de mac en vrouwen allemaal viesdik zijn.
Ik deel niet zomaar een foto van een shirtless lichaam of in boxer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer volg jij eens? Ik sta al op 4 pics ofzo in een paar delen. Wel zo eerlijk he.
Niemand zegt dat het een slecht iets isquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd nog mijn biseksualiteit.
Hmmm... Deze kaas geloof ik niet. Hoor ik daar cheddar typen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt doordat vrouwen wel vreten, maar niet sporten want vrouwen zijn lui.
O dan kom maarquote:
Hoe kleed je je dan op het strand?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik deel niet zomaar een foto van een shirtless lichaam of in boxer.
Niet in een boxer...quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga het overtreffen met een nudie.
Nee, juist niet. Heb wel wat homo's ontmoet die dat wel leuk vonden. Of iets dat me mannelijker maakt, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het een slecht iets is
Ik in Eindhovenquote:
"Mannelijk". Achja. Ik denk dat zoiets toegevoegde waarde heeft qua eerste moment/one night stands oid. Daarna is je bi-seksualiteit steeds minder belangrijk om je te defineren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Heb wel wat homo's ontmoet die dat wel leuk vonden. Of iets dat me mannelijker maakt, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt.
Oh, ik haal het door elkaar. Vandaar dat je die feesten in Eindhoven makkelijk kan bezoeken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven
I ain't gonna travel that far for pussy!
Oké hier:quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel zonder shirt. Dat ziet de halve wereld dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Brammetjuh94 op 08-12-2015 15:26:39 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik heb er 3 jaar mee gedate (samengewoond zelfs). Zou het heel eerlijk gezegd niet snel meer doen. Maar dat is gewoon vanwege ervaring in 't verleden dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Heb wel wat homo's ontmoet die dat wel leuk vonden. Of iets dat me mannelijker maakt, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik haal het door elkaar. Vandaar dat je die feesten in Eindhoven makkelijk kan bezoeken.
Real. Thanks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt of weer voor de gek gehouden? Anyway, best lekker.
Wow. Ik ben ook Brabo, ik tollereer je shit nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bent dus gewoon een Brabo joh. Kan je wel zonder ondertiteling op de tv?
Maar in hoeverre was zijn seksualiteit verantwoordelijk voor spanningen? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 3 jaar mee gedate (samengewoond zelfs). Zou het heel eerlijk gezegd niet snel meer doen. Maar dat is gewoon vanwege ervaring in 't verleden dus.
Dat is met 1 l, maar in de ondertiteling zou dat wel goed gaan dus geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Ik ben ook Brabo, ik tollereer je shit niet
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké hier:Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Zijn seksualiteit =/= biseksualiteit he. Als hij toch behoefte had aan vrouwen oid en daarom vreemd ging, wil dat niet zeggen dat iedere bi dit zou doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar in hoeverre was zijn seksualiteit verantwoordelijk voor spanningen? Ben ik wel benieuwd naar.
Wil je real life ondertiteling?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is met 1 l, maar in de ondertiteling zou dat wel goed gaan dus geen zorgen.
Thanksquote:
Seksueel is afgeleid van sekse, voor zover ik weet. Gericht op hetzelfde geslacht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's raar eigenlijk, want deze indeling is strijdig met het de -fiel en -seksueel terminologie, waar -fiel is "aangetrokken voelen tot" en -seksueel is "ook het handelen ernaar". Toch?
Dat is waar, maar is alsnog wel interessant. Vooral vanuit de perceptie van de ander.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zijn seksualiteit =/= biseksualiteit he. Als hij toch behoefte had aan vrouwen oid en daarom vreemd ging, wil dat niet zeggen dat iedere bi dit zou doen.
Is de ondertitelaar dan ook lekker?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wil je real life ondertiteling?
Die van jou is iig prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan heb je z'n gezicht nog niet eens gezien
[img][/img]quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan heb je z'n gezicht nog niet eens gezien
Seks is ok, maar ik voel me niet seksueel aangetrokken nee. Dus inderdaad is het niet zo raarquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook niet van seks?
60% D66, nicequote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef Kaas- het volgende:
Poll: Op welke politieke partij stemmen jullie flikkers eigenlijk?
• SP
• PvdA
• PvdD
• GroenLinks
• D66 natuurlijk, duh
• VVD
• CU
• CDA
• SGP
• Blonde Greet
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja. Idk what happened... Iemand enig idee? Hij is niet bewerkt.quote:
Nice!quote:
Je hebt zeker van die feestwinkel lenzen inquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Idk what happened... Iemand enig idee? Hij is niet bewerkt.
Nee. Kijk: Dit was de tweede van echt 10 seconde erna:quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt zeker van die feestwinkel lenzen in
Oh kijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Kijk: Dit was de tweede van echt 10 seconde erna: [ afbeelding ]
Toch wordt zo het onderscheid bij homofiel en homoseksueel gemaakt, en pedofiel en pedoseksueel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seksueel is afgeleid van sekse, voor zover ik weet. Gericht op hetzelfde geslacht.
Haha, valt wel mee.quote:
Hokjes zijn verwarrend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wordt zo het onderscheid bij homofiel en homoseksueel gemaakt, en pedofiel en pedoseksueel.
En toch zijn ze bedoeld voor duidelijkheidquote:
Hehe nee het viel me gewoon opquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol, eerste keer ooit dat ik iemand dit hoor (lees) zeggen.
Niet gemakkelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch zijn ze bedoeld voor duidelijkheid
quote:
Oké jongens. Het is weer genoeg geweest. Nu even iets inhoudelijks, zoals het ALTIJD hier isquote:
Wat moet ik over de inhoud zeggen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet gemakkelijk
[..]
[..]
Oké jongens. Het is weer genoeg geweest. Nu even iets inhoudelijks, zoals het ALTIJD hier is
Yeah, krijg je weer de discussie wat de echte betekenis is en hoe de mensen bepaalde woorden gebruiken. Dus eigenlijk is het nutteloos.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wordt zo het onderscheid bij homofiel en homoseksueel gemaakt, en pedofiel en pedoseksueel.
Oké vooruit hier is nog wel tijd voor.quote:
Mag wel DM'enquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werd direct verwijderd door een mod, was even vergeten dat het niet mocht.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werd direct verwijderd door een mod, was even vergeten dat het niet mocht.
Pic van je boxer dan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Haha. As if ik nudies op m'n telefoon heb. Wel veel shirtless en zo.
Het is wel zo erg dat ik niet publiekelijk m'n foto's durf te openen op de telefoon. Was beetje awkward toen paar mensen me afgelopen week op een borrel ineens om een bepaalde foto van een gezamenlijk feestje verzochten en ze mee wilden kijken toen ik die foto ging opzoeken. Eh sorry jongens, ik doe ff een stapje achteruit.![]()
Pics van jou z'n altijd welkom.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha! Heerlijke homo's zijn jullie toch ook.
Doe ik ook. Gewoon "Privé foto's" en bij mij zijn het geen nudes of zelfs topless... maar gewoon stomme foto's van mijn kat en mijn ochtend kop enzo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef Kaas- het volgende:
Haha. As if ik nudies op m'n telefoon heb. Wel veel shirtless en zo.
Het is wel zo erg dat ik niet publiekelijk m'n foto's durf te openen op de telefoon. Was beetje awkward toen paar mensen me afgelopen week op een borrel ineens om een bepaalde foto van een gezamenlijk feestje verzochten en ze mee wilden kijken toen ik die foto ging opzoeken. Eh sorry jongens, ik doe ff een stapje achteruit.![]()
Wie a zegt moet ook zijn piemel showen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha! Heerlijke homo's zijn jullie toch ook.
Waarom, heb net college gehad, nu naar thuis. En vanavond naar huis, spullen in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens studeren.
Ik ook trouwens, kutzooi, daarom ben ik hier de hele week.
Krijg je daar eigenlijk ook stagepunten voor?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vanavond naar huis, spullen in elkaar zetten.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Krijg je daar eigenlijk ook stagepunten voor?
Wel koffie gehaald voor de baas al?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb heel de dag amper wat gedaan. Fuaark. Nog een uurtje....
Niet echt dagelijks ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af of je reageert op een bepaalde emotionele manier of juist emotioneel wordt omdat je denkt dat je zo moet reageren?
Ik vroeg het me gister plots af. Kon niet echt tot een antwoord komen.quote:
Ik vroeg me gister af waarom een boksring vierkant is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gister plots af. Kon niet echt tot een antwoord komen.
Ach ja, wij hebben het al over een ring als er drie punten zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vroeg me gister af waarom een boksring vierkant is.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:08 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens Rez, wil je een keer boksen? Denk ik nu opeens daardoor.
Hoeft niet meer, ik weet dat ik denk dat ik zo moet reagerenquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af of je reageert op een bepaalde emotionele manier of juist emotioneel wordt omdat je denkt dat je zo moet reageren?
Je doet niet aan emotie?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik weet dat ik denk dat ik zo moet reageren
Zelden.quote:
Ik weet er al eentjequote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef Kaas- het volgende:
Oh wow, dit topic is ook alweer bijna vol. Goed gedaan allen. Zodadelijk niet weer zo'n depressieve kop he Wonderer?
Nee. Autist.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef Rezania het volgende:
Nee. Wel even op de knietjes gegaan uiteraard.quote:
Dat klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga eens ff bij onze schoonmaakhomo kijken of alles goed gaat.
sexyquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Wel even op de knietjes gegaan uiteraard.
Hear hear, die stage-beoordeling is wel binnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Wel even op de knietjes gegaan uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |