wat hierboven staat....quote:Op woensdag 9 december 2015 13:22 schreef LadyOracle het volgende:
Misschien kun je beter contact opnemen met een vereniging voor patiënten en familie, dan heb je meer kans op serieuze reacties denk ik.
Bedankt voor je mooie berichtquote:Op woensdag 9 december 2015 13:30 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
wat hierboven staat....
meer als de helft van de fokkers roept meteen zonder alle reacties van je te hebben gelezen dat je het niet moet doen(nadat je het uitgelegd hebt...) en dan nog van die droeftoeters die zeggen dat je haar meteen moet dumpen
![]()
![]()
![]()
geloof dat je wel door hebt hoe je er mee om moet gaan, en dat je voor je vragen hier even goed moet filteren voor de paar serieuze antwoorden en verder met een arts of belangenvereniging bespreken.
ik vind het knap hoe je er mee omgaat, niet veel mensen zouden hetzelfde doen als jij. (getuige de reacties hier op fok, als eerste voorbeeld)
eerlijkheid is de basis van een relatie, maar desondanks lijkt het me knap lastig zoiets te moeten vertellen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Bedankt voor je mooie bericht![]()
Ik vind trouwens zelf vooral dat mijn vriendin haar zo goed heeft gedragen. Ze kon namelijk ook gewoon haar mond houden, maar ze besloot eerlijk te zijn![]()
Zullen we afspreken dat ik jullie over een jaar weer een update geef, hoe het dan met ons gesteld is?
Meen je dat nou serieus? Dat is toch echt niet meer dan normaal?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Ik vind trouwens zelf vooral dat mijn vriendin haar zo goed heeft gedragen. Ze kon namelijk ook gewoon haar mond houden, maar ze besloot eerlijk te zijn![]()
Als zij haar mond had gehouden en jij was besmet geraakt dan had zij een strafbaar delict gepleegd. Dit heeft ze niet alleen vanuit de goedheid van haar hart gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Bedankt voor je mooie bericht![]()
Zullen we afspreken dat ik jullie over een jaar weer een update geef, hoe het dan met ons gesteld is?
Ze begon er op de tweede dat over.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als zij haar mond had gehouden en jij was besmet geraakt dan had zij een strafbaar delict gepleegd. Dit heeft ze niet alleen vanuit de goedheid van haar hart gedaan.
Ik zou het niet doen totdat je echt met elkaar bent gesetteld en kinderen wil.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!
Het merendeel zegt dus 'niet doen'.
Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)
Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
Dit jaquote:Op woensdag 9 december 2015 14:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze begon er op de tweede dat over.
Dat siert haar wel vind ik.
Ze had ook kunnen wachten tot het moment dat het nodig zou zijn (als ze er net op tijd eerlijk over wilde zijn).
En als dat een tijdje heeft geduurd dan is wel een beetje psychische manipulatie want dan hadden ze wellicht enkele weken/maanden in verliefdheid gezeten en probeer dan maar eens "nee" te zeggen als ze je ingepalmd heeft.
Nu heeft ze TS bijna vooraf de keuze gegeven.
Stop in elk geval met HIV en aids te vergelijken met andere soa'squote:Op woensdag 9 december 2015 14:34 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Ik wist trouwens niet dat het verzwijgen van hiv strafbaar is. Bij andere SOA's geldt dat niet toch?
Hoe gaat het ondertussen met jou? Is er een beetje mee te leven?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stop in elk geval met HIV en aids te vergelijken met andere soa's
Denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen met jou? Is er een beetje mee te leven?
Want hiv is geen SOA?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stop in elk geval met HIV en aids te vergelijken met andere soa's
O oepsquote:Op woensdag 9 december 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met iemand anders.
Prima gewoon blijven vergelijken want ze zijn zeer vergelijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima gewoon blijven vergelijken want ze zijn zeer vergelijkbaar.Maar feit blijft dat het een SOA is. Dat er verschillende gradaties binnen SOA's zijn beaam ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het alleen frappant vinden als hiv/aids de enige soa is waarbij het strafbaar is om die te verzwijgen. Een andere SOA verzwijgen vind ik namelijk ook erg: nog afgezien van het geschade vertrouwen dat je die persoon aandoet, stel je die persoon bewust open voor gezondheidsproblemen.
Maar wat boeit het verder? In dezen gaat het om HIV/AIDS verder niet. Probeer eerst maar eens alles helder te krijgen en eens goed stil te staan bij de verschillen tussen HIV en een druiper...quote:Op woensdag 9 december 2015 15:25 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat het een SOA is. Dat er verschillende gradaties binnen SOA's zijn beaam ik ook.
Ik zou het alleen frappant vinden als hiv/aids de enige soa is waarbij het strafbaar is om die te verzwijgen. Een andere SOA verzwijgen vind ik namelijk ook erg: nog afgezien van het geschade vertrouwen dat je die persoon aandoet, stel je die persoon bewust open voor gezondheidsproblemen.
HIV is ongeneeslijk en een zwaardere aandoening dan andere SOA's. Het valt derhalve onder het wetsartikel van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel of zelfs poging tot doodslag.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:34 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Ik wist trouwens niet dat het verzwijgen van hiv strafbaar is. Bij andere SOA's geldt dat niet toch?
Maar bijvoorbeeld herpes is ook ongeneeslijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
HIV is ongeneeslijk en een zwaardere aandoening dan andere SOA's. Het valt derhalve onder het wetsartikel van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel of zelfs poging tot doodslag.
Dit ja. Dit bewijst maar weer eens dat geilheid gezond verstand aantast.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Hexagon het volgende:
Een soort Russisch roulette willen doen met je gezondheid omdat je betere seks wil met je eerste vriendinnetje dat je net een paar maanden hebt. Ik heb hier hopeloze types voorbij zien komen maar zo erg nog niet.![]()
En dan heb je hiv en dan loopt het twee maanden later op de klippen. Je moet ook eerlijk tegen jezelf zijn, zij doet nu al wat sneller water bij de wijn, aangezien de meeste wegrennen als ze verteld dat ze hiv heeft. Is er eentje niet zo neem je sneller genoegen met eigenschappen die je niet aanstaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:46 schreef Hexagon het volgende:
Een soort Russisch roulette willen doen met je gezondheid omdat je betere seks wil met je eerste vriendinnetje dat je net een paar maanden hebt. Ik heb hier hopeloze types voorbij zien komen maar zo erg nog niet.![]()
HIV is in ieder geval verre van romantisch om te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |