Misschien ligt het eraan waar je bent geweest?quote:Op maandag 11 september 2017 17:19 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan wat je gewend bent aan hygiene bij reizen.
Ik vond China 10 keer schoner dan bijvoorbeeld Thailand of Indonesie maar daar vond ik het eten wel lekker
Ben je in Urumqi en Harbin geweest?quote:Op maandag 11 september 2017 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Misschien ligt het eraan waar je bent geweest?
Ik ben overal in China geweest en gemiddeld genomen is de hygiene (op hotels en restaurants die westers aandoen na) vrij matig en goed eten is ook vrij duur voor een aziatisch land.
Qua hygiene zet ik het samen met India onder de moeilijkste landen om te reizen
Harbin wel. Urumqi niet. Maar 'overal' is in principe overalquote:
Tof, tijdens de ijsshow?quote:Op maandag 11 september 2017 18:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Harbin wel. Urumqi niet. Maar 'overal' is in principe overal
quote:Op maandag 11 september 2017 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben overal in China geweest en gemiddeld genomen is de hygiene (op hotels en restaurants die westers aandoen na) vrij matig en goed eten is ook vrij duur voor een aziatisch land.
Grote onzin.quote:Op maandag 11 september 2017 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat jij grote onzin praat.quote:Op maandag 11 september 2017 19:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan een mening nou onzin zijn
Herkenbaar ja. Zelf een keer goed ziek geworden van de ijsklontjes in de cola van de macquote:Op maandag 11 september 2017 20:08 schreef CrashO het volgende:
Ik vond China ook maar smerig. Al heb ik wel erger gezien
Stevige voedselvergiftiging echter opgelopen in een Hotel daar.
Met voedsel van eettentjes op straat en in dodgy restaurantjes met de verf die van de muren afbladert eigenlijk geen enkel probleem gehad kwa darmen
Alleen dat constante geroggel en gespuug blijft smerig.. stel lama's
Okquote:Op maandag 11 september 2017 20:05 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Mijn mening is dat jij grote onzin praat.
We moeten ook de westerse economie stimuleren!quote:Op maandag 11 september 2017 22:54 schreef MCH het volgende:
Conclusie van al dit domme geneuzel is dat een potentiële China kandidaat afgehaakt is, chapeau. Vooral omdat het in the end allemaal best meevalt daar.
Dat deed ze wel door een pakketreisje China te boeken bij een Hollandsche aanbieder.quote:Op maandag 11 september 2017 22:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
We moeten ook de westerse economie stimuleren!
quote:Op maandag 11 september 2017 22:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat deed ze wel door een pakketreisje China te boeken bij een Hollandsche aanbieder.
Hong Kong is geen Chinaquote:Op maandag 11 september 2017 23:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Gewoon gaan.
Ik had over Hong Kong ook een onhygiënisch beeld, achteraf viel het allemaal mee
CherryLips stelde een vraag over hoe mensen de hygiëne en het eten in China (hebben) ervaren. Uit de verschillende reacties is volgens mij goed de conclusie te trekken dat het voor iedereen anders is. Maar dat het uiteindelijk allemaal wel (erg) meevalt als je gewoon goed oplet (water, verhitten, etc etc). Ik ga niet zeggen dat alles heerlijk, betrouwbaar en hygiënisch is, omdat dat simpelweg niet zo is.quote:Op maandag 11 september 2017 22:54 schreef MCH het volgende:
Conclusie van al dit domme geneuzel is dat een potentiële China kandidaat afgehaakt is, chapeau. Vooral omdat het in the end allemaal best meevalt daar.
Een winterjas meenemen.quote:Op woensdag 13 september 2017 13:14 schreef Greatmarked het volgende:
Ben vanaf half januari 3 weken in Beijing. Eerste keer in Peking.
Leuke tips what to do?
Op het programma staan nu al bezoek aan de muur en een fietstour door de 'binnenstad'.
Nog aanraders?
- Niet naar Badaling gaan, maar op een andere locatie naar de Muur. (wij waren in Huanghuacheng geweest en waren daar helemaal alleen)quote:Op woensdag 13 september 2017 13:14 schreef Greatmarked het volgende:
Ben vanaf half januari 3 weken in Beijing. Eerste keer in Peking.
Leuke tips what to do?
Op het programma staan nu al bezoek aan de muur en een fietstour door de 'binnenstad'.
Nog aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |