Waarom zouden ze dat moeten doen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Na zoveel gespeeld te hebben via de media denk ik dat je als ouders wel wat open kaart mag spelen als er dingen bekend zijn.
Dat vind ik echt flauwekul.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Na zoveel gespeeld te hebben via de media denk ik dat je als ouders wel wat open kaart mag spelen als er dingen bekend zijn.
Het was wel een pech avond.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
het ging mij meer om telefoon gestolen.
Die idkaart kan ook in haar zak hebben gezeten.
Dus telefoon gestolen in de disco, zij zoekend rondlopen.
Later is ze buiten aan het lopen en verliest daar haar id.
Omdat men zelf al te veel heeft gezegd dat de schuld bij anderen ligt. Men moet niets. Men koos zelf voor deze weg van de media.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten doen?
Dat mag. Men mag ook doodstil worden straks en geen enkele verklaring meer doen. Aan hen de keus.quote:
Dat mógelijk de schuld bij anderen ligt. Dat zegt een aangeslagen vader in zijn emotie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat men zelf al te veel heeft gezegd dat de schuld bij anderen ligt. Men moet niets. Men koos zelf voor deze weg van de media.
ja, dat doet je dan ook afvragen hoe ver die vriendin heen was. Aan de andere kant, als die net gezellig aan het dansen is oid en vanuit haar ooghoek ziet dat dascha zoekend rondloopt, kan ze ook denken oh ik loop straks wel ff naar haar toe. Die zoekt daar waarschijnlijk niet meteen het ergste achter. Tja, met de kennis van nu denk je was meteen naar haar toe gegaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zoekend en verdwaasd of iets in die geest. Werd gezegd hier dat die moeder dat had gezegd. En niemand die dan haar even vraagt wat er aan de hand is? Raar verhaal. Als het al waar is.
Pa geloofde niet in zelfmoord en hij had gelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat men zelf al te veel heeft gezegd dat de schuld bij anderen ligt. Men moet niets. Men koos zelf voor deze weg van de media.
Maar jij vindt dat ze 'open kaart' moeten spelen omdat ze de media hebben benut.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat mag. Men mag ook doodstil worden straks en geen enkele verklaring meer doen. Aan hen de keus.
wat een onzin ALS het al zo zou zijn dat ze een probleem met alcohol en of drugs, mogen ze dat wat mij betreft prima uit de media houden. Wel zou het aan de authoriteiten gemeld moeten worden in mijn ogen, omdat dit het onderzoek zou kunnen helpen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Pa geloofde niet in zelfmoord en zag de schuld ergens anders.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Pa geloofde niet in zelfmoord en hij had gelijk.
Dat lijkt mij redelijk. Het verhaal komt toch wel uit. Dan kun je het ook beter in de hand houden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij vindt dat ze 'open kaart' moeten spelen omdat ze de media hebben benut.
Dat maak jij ervan. Elke vader gelooft in zijn dochter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Pa geloofde niet in zelfmoord en zag de schuld ergens anders.
Dat zei hij zo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Elke vader gelooft in zijn dochter.
Draai je het weer: jij vindt kennelijk dat je recht hebt op het hele verhaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij redelijk. Het verhaal komt toch wel uit. Dan kun je het ook beter in de hand houden.
Een emotionele vader. Nu zie jij daar een reden in om het hele verhaal te willen horen.quote:
Dan doen ze het niet. Dan kan men gelukkig op social media en fora door blijven fantaseren. En dan wordt dit verhaal om het jaar hier weer aangehaald. Ook prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Draai je het weer: jij vindt kennelijk dat je recht hebt op het hele verhaal.
Nee. Maar dat heeft hier weinig mee te maken. Ik heb wel neefjes en nichtjes waar ik stapelgek op ben.quote:
Pa wist dat de antwoorden die hij kreeg wel eens zeer confronterend konden zijn, toch stelde hij zich kwetsbaar op, chapeau!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat een onzin ALS het al zo zou zijn dat ze een probleem met alcohol en of drugs, mogen ze dat wat mij betreft prima uit de media houden. Wel zou het aan de authoriteiten gemeld moeten worden in mijn ogen, omdat dit het onderzoek zou kunnen helpen.
maar ik vind het absoluut niet nodig om je hele hebben en houden op straat te gooien omdat je hulp hebt gehad van de media
Triest hoor, dit. Ze kunnen het maar beter bekendmaken, anders blijven wij allemaal wild speculeren tot in lengte van dagen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan doen ze het niet. Dan kan men gelukkig op social media en fora door blijven fantaseren. En dan wordt dit verhaal om het jaar hier weer aangehaald. Ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |