Dat klopt, te ver weg om te beantwoorden kan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat niet met 100% zekerheid wil zeggen dat zij de telefoon toen niet in bezit had. We weten alleen dat hij niet is gevonden op de plaats waar zij is gevonden.
Dat betekent niet automatisch dat zij haar telefoon kwijt was....quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen antwoord gegeven toch op meerdere oproepen en berichten
De telefoon is nog steeds zoek toch of in 100.000 stukjes op het spoor ergens?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent niet automatisch dat zij haar telefoon kwijt was....
Zou wel handig zijn als je dat niet als een feit zou neerplempen.
Die honden weten ook wel het verschil tussen een oud spoor en een nieuw spoor, daar worden ze op getraind.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:52 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Ik vind het een beetje kort door de bocht om te stellen dat ze heeft rondgedwaald. Die honden vonden op verschillende plekken haar spoor, maar dat is logisch, aangezien ze op de terugweg was(?) en ze notabene in Hilversum op school zat. Ik heb hier op dit forum gelezen dat die honden na 26 jaar nog mensen op kunnen sporen kennelijk, dan ruiken ze haar sporen van diezelfde week sowieso nog. Het laatste stuk gaat in 1 rechte lijn naar het spoor, dan weet ze wel wat ze doet. Bovendien heeft de familie verklaard dat ze haar berichtjes wel ontvangen heeft, kennelijk blauwe vinkjes op de app, Ik houd het nog op zelfmoord, hoe onverklaarbaar ook voor de familie.
De bepaalde posts (die daar nu juist over gingen) zijn weggehaald..........quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Kom er wat later in. Ga later alle episodes teruglezen, maar even een paar korte vragen:
1. Is al bekend gemaakt om wat voor drugs het gaat?
2. Zijn er al verdachten?
Godsamme - weer een doofpot?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De bepaalde posts (die daar nu juist over gingen) zijn weggehaald..........
nee en neequote:Op dinsdag 8 december 2015 10:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Kom er wat later in. Ga later alle episodes teruglezen, maar even een paar korte vragen:
1. Is al bekend gemaakt om wat voor drugs het gaat?
2. Zijn er al verdachten?
zo belachelijk dat je dan een mail moet sturen naar een TV sensatie programmaquote:
Niet doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ga later alle episodes teruglezen,
Of ze had gewoon thuis gebleven die avond.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
.....vlak voordat deze zoek was....... Maar goed. Er zijn allerlei slimmere dingen te bedenken......waar ze duidelijk niet aan dacht in haar toestand.
Het is een samenzwering.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Godsamme - weer een doofpot?
Door jou? Je weet het zo zeker :pquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die honden weten ook wel het verschil tussen een oud spoor en een nieuw spoor, daar worden ze op getraind.
Ja, ik ben de persoonlijke trainer van alle speurhonden ter wereld. Dat je dat niet wist!quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:04 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Door jou? Je weet het zo zeker :p
En jij gaat links als je neus rechts gaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:06 schreef schvvmert het volgende:
Zijn echt domme honden, die lopen hun neus achterna.
Ik geloof die hond.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
En jij gaat links als je neus rechts gaat?
Klopt, maar jij beweert keer op keer dat Dasha haar telefoon al kwijt was, en daar is nog geen enkel bewijs voor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De telefoon is nog steeds zoek toch of in 100.000 stukjes op het spoor ergens?
Ik beweer alleen dat ze telefoon niet meer gebruikt heeft, daar kunnen meerdere redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, maar jij beweert keer op keer dat Dasha haar telefoon al kwijt was, en daar is nog geen enkel bewijs voor.
Verkeerde topic....quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De bepaalde posts (die daar nu juist over gingen) zijn weggehaald..........
quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik beweer alleen dat ze telefoon niet meer gebruikt heeft, daar kunnen meerdere redenen voor zijn.
Die onderste quote is jouw reactie op een suggestie dat ze naar huis had kunnen bellen, je stelt dus wel zeker dat haar telefoon zoek was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |