wow ik schrok eigenlijk welquote:
We moeten in dit topic overal om kunnen lachen, hoe sneu sommige dingen ook zijn. Bekijk het positief, vanaf Geerd zijn kant. Denk er mooie buurvrouw titt'n bij en dan is het grappig.quote:
Oh goed levenquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed lekker aan het chillen in de 1e klas he !!
En bij jou ?

Kan mij voorstellen met zo een super topic als deze .quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh goed leven
Ja gaat prima hoor, maar kan me niet zo concentreren.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:39 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Uit eigen collectie.
We schrijven Maart 2015. Na een paar jaar zonder de mogelijkheid om op wintersport te gaan - mede door verplichtingen in de arbeidssferen danwel de liquide middelen - was het eindelijk zover. Een week naar Oberstdorf in Zuid-Duitsland. Na een enkele reis van Groningen naar Amsterdam, stapte ik 's avonds om 19.17 in de nachttrein van Citynightline in de richting van Ulm. Mijn vader en ik, 2 mannen die het leven lief hebben gingen in de slaapcoupe al flink aan het pils. Van Hollandse bodem. Een aantal flesjes Heineken, 2 flesjes Hertog-Jan en 1 flesje Dommelsch de man. We waren nog niet eens voorbij Arnhem en de inventaris was al op.
Gelukkig was daar Irna, onze bardame. Zij verkocht bij Gods gratie flesjes Krombacher in de wagon. er gingen nog een fles of 8 de man doorheen alvorens wij beide in een roes kwamen en besloten onze roes uit te slapen.
Na aankomst in Ulm om 05.15 uur, en een ontbijtje verder (met wederom pils. In Duitsland is dat vrij normaal), gingen we met het boemeltreintje van Ulm naar Oberstdorf. Na een treinreis en daaropvolgende taxirit van het Bahnhoff naar het pension, gelijk de piste op. Snowboard onder de poot'n en hatseflats.
Zo rond 15.00uur in de middag werd de sneeuw te papperig om door te gaan en besloten vaders en ik te kiezen voor een afzakker in het dorp. Pa ging uitgebreid douchen en een middagdut doen, terwijl Mono er voor koos om een vooraanstaand plekje te zoeken in het dorp om het vrouwelijk schoon te bekijken onder het genot van Hefeweizenbier van de plaatselijke brouwerij.
Zo vlak voor de magische zonsondergang in de bergen ziet u hier allen het prachtige brouwsel van een topbrouwer, met liefde, passie en emotie. Gegoten in een glas voor de absolute liefhebber. De geurige L&M sigaret maakte dit plaatje tot een waardevol moment, waar uw schrijver nog regelmatig bij moet wenen. Een mooie dag, een heerlijk biertje. Het perfecte moment.
De Geerd-SC is veel meer dan alleen maar tieten en Roos. Ook emotionele momenten delen we met elkander. Gewoon fijn.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen met zo een super topic als deze .
Maar dat is het vast niet ??
Hoe vond je mijn plaatje?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:11 schreef M4rc0 het volgende:
Er moet wel een fatsoenlijke OP gemaakt worden
Ja, best wel oké eigenlijkquote:
Sowieso moet een van de laatste posts altijd dit worden:quote:
Onthouden!quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sowieso moet een van de laatste posts altijd dit worden:
"Denk bij het verlaten van dit topic aan uw bagage en vergeet vooral niet uit te checken."
Kan ik helaas niet voor je doenquote:
Keer een OV-kaart met zo'n knipper knippen Geerd!quote:
Die goedkope gesealde kaarten van vroegerquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Keer een OV-kaart met zo'n knipper knippen Geerd!
Lekker goedkoop met een railrunnerquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die goedkope gesealde kaarten van vroeger
Helaas maar een half jaar meegemaakt of zo
Toen kwamen die OV-chipkaarten en ging alles mis.quote:
laatste bezoek: 107 dagen, 10 uur geleden.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
laatste bezoek: 107 dagen, 10 uur geleden.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ]
oh, de P is niet zo goed gelukt
Wat een goei! Ik was zojuist al photoshop aan het downloadenquote:
Ik gebruik Adobe Fireworks voor dat soort dingen, maar ben er gisteren pas achtergekomen hoe ik dit kan doenquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat een goei! Ik was zojuist al photoshop aan het downloaden
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik gebruik Adobe Fireworks voor dat soort dingen, maar ben er gisteren pas achtergekomen hoe ik dit kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |