abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158105614
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:14 schreef Gehenna het volgende:

[..]

bartdvries twitterde op maandag 07-12-2015 om 23:17:42 @ENVenema En het arme meisje kreeg een varkenskop in haar gezicht geblaft. Wat is erger? reageer retweet
_O- :D _O_
Ik moest lachen. :')
pi_158106438
Zodra de islam wordt gedefinieerd als een politieke ideologie is het al een veel acceptabeler idee. Ik denk dat ooit Amerika de deur dichtgooit.
pi_158107141
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ted Cruz heeft goede banden met het Spaanstalig deel van de bevolking

nummer 3
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:53:53 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_158107315
De varkenskop heeft inmiddels zijn excuses aangeboden en de tweet verwijderd.

https://twitter.com/ENVenema/status/674066910573690880?s=09

[ Bericht 4% gewijzigd door Ringo op 08-12-2015 18:53:57 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_158107355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:53 schreef Ringo het volgende:

De formulering was ongelukkig? :')
pi_158107357
quote:

Goede zaak dat Twitter ook kan dienen om dat soort mensen te corrigeren.
pi_158107396
quote:

:')
Wat een lafaard.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:28:06 #128
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_158108034
quote:

Tweet is niet verwijderd hoor.

En de excuses was voor de formulering, niet de inhoud :') Waarschijnlijk doelt hij op zijn spelfout in Albert Hein :')
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:20:06 #129
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_158109133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:28 schreef Gehenna het volgende:

Tweet is niet verwijderd hoor.
Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_158110164
Hmmm..op rtl zie ik wel een beetje duiding.

Hij zegt er komt geen moslim meer in tot we weten wat er aan de hand is.

Nog steeds radicaal, maar wel te verkopen aan zijn volgers
Hell To The Liars
pi_158111296
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Slim van Trump. Hier zullen velen Amerikanen (of Westerlingen in z'n algemeenheid) wel oren naar hebben.

We gaan denk ik toch sowieso steeds meer die kant op, dat er een scheiding komt tussen de praktiserende moslimwereld, en de Westerse wereld. Gaat richting een nieuw soort Apartheid. :Y
En eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg. Laat de moslimwereld eerst maar eens een beetje normaal worden en z'n interne, gruwelijke problemen gaan oplossen. En dat lekker in eigen kring, op een eigen continent wat mij betreft.
Dat is inderdaad een punt wat hierin helaas onderbelicht blijft. Deze religie heeft nogal wat problemen en door steeds te gaan janken als iemand boe of bah zegt los je dat niet op. Saudi-Arabië is een schande voor deze wereld en bepaalt geen advertentie voor een religie. Waarom durft niemand in eigen kring iets te doen om het geloof aan te passen aan moderne tijden? Het enige wat ik zie is dat men nog meer teruggrijpt op het verleden en de bijbehorende ellende.
pi_158111509
Lijkt me duidelijk wie de verkiezingen gaat winnen in de VS.
pi_158111579
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Goede zaak dat Twitter ook kan dienen om dat soort mensen te corrigeren.
Eigenlijk wil hij dat AH en andere grootgutters jonge meiden met een hoofddoek gaan weren. Dus gewoon discriminatie promoten met deze opmerking. Kijk, men kan prima tegen een religie zijn maar dit is niet de manier om mensen van hun religie te laten stappen. Dat kost tijd en energie. Steevast gaan mensen zich nog meer vast houden aan hun religie zodra die op deze manier wordt aangevallen.
pi_158111588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:07 schreef Droopie het volgende:
Hmmm..op rtl zie ik wel een beetje duiding.

Hij zegt er komt geen moslim meer in tot we weten wat er aan de hand is.

Nog steeds radicaal, maar wel te verkopen aan zijn volgers
Het is Amerika. Daar kun je alles verkopen aan volgers.
pi_158111597
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:10 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik ga dan altijd nog even wat extra ham en salami halen als ik een theedoek achter de kassa zie zitten.
Ik winkel al jaren niet meer bij winkels met kopvodden achter de kassa.
pi_158111617
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:06 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Durf je uberhaubt nog wel buiten te komen dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158111685
Wat Trump zegt gaat eventjes tegen alle mensenrechtenverdragen in, volgens mij heeft al dat geld wat ie verdient heeft zijn brein lichtjes aangetast.

Maar wat een vreselijke wereld zouden we hebben als mensen als Trump, Le Pen, en Wilders staatshoofden waren, en dan heb je Poetin ook nog.

Ik moet er niet aan denken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_158111709
quote:

[..]

Ik heb oprecht medelijden met je.
pi_158111809
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:10 schreef TLC het volgende:
Wat Trump zegt gaat eventjes tegen alle mensenrechtenverdragen in, volgens mij heeft al dat geld wat ie verdient heeft zijn brein lichtjes aangetast.

Maar wat een vreselijke wereld zouden we hebben als mensen als Trump, Le Pen, en Wilders staatshoofden waren, en dan heb je Poetin ook nog.

Is wat er nu zit dat beter :)
Mensenrechtenverdragen worden al massaal overtreden, het zijn geen natuurwetten. Bovendien mag elk land maatregelen nemen ter bescherming dat zijn ook wetten.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158111904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:36 schreef Childofthe90s het volgende:
Amerikanen met een paspoort de toegang tot het land weigeren, lijkt me toch wel een beetje in strijd met de Amerikaanse Grondwet. Dat er niet met paspoorten moet worden gestrooid en dat men de migratie uit islamitische landen wil beperken, is toe te juichen, maar je moet daar niet te ver in gaan.
Het is ook vooral bedoeld om de rechterflank van zijn achterban te paaien. Haalbaar is het totaal niet. Ik denk dat er bij de republikeinen nog geen meerderheid voor zal zijn, laat staan bij de democraten en onafhankelijke kiezers.
pi_158111960
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:14 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Is wat er nu zit dat beter :)
Mensenrechtenverdragen worden al massaal overtreden, het zijn geen natuurwetten. Bovendien mag elk land maatregelen nemen ter bescherming dat zijn ook wetten.
Ja, ik heb liever de Obama's, Hollande's, Cameron's,Merkel's en Rutte's van deze wereld dan een stel kortzichtige idioten wiens IQ niet hoger is dan van een halfgeroosterde tosti met ham en kaas.
pi_158112022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:10 schreef TLC het volgende:

Ik wel, dat zou voor mij dan weer reden zijn om op gebak te trakteren.
pi_158112036
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:05 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Eigenlijk wil hij dat AH en andere grootgutters jonge meiden met een hoofddoek gaan weren. Dus gewoon discriminatie promoten met deze opmerking. Kijk, men kan prima tegen een religie zijn maar dit is niet de manier om mensen van hun religie te laten stappen. Dat kost tijd en energie. Steevast gaan mensen zich nog meer vast houden aan hun religie zodra die op deze manier wordt aangevallen.
Meer vasthouden, of meer afzetten tegen die vervelende lui. Bij mijn AH zit er ook wel eens een meisje met een hoofddoek achter de kassa. Ik lach meestal vriendelijk naar haar als ik haar zie. Zij lacht dan vriendelijk terug. Eigenlijk nog een stuk vriendelijker dan haar autochtone collega's.

Iemand wel of niet mogen laten afhangen van religie of een kledingstuk lijkt me een lastige eigenschap om te bezitten. Als bij elk hoofddoekje dat je ziet je bloed gaat koken zal het voornaamste effect toch een hoge bloeddruk zijn.
pi_158112163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Meer vasthouden, of meer afzetten tegen die vervelende lui. Bij mijn AH zit er ook wel eens een meisje met een hoofddoek achter de kassa. Ik lach meestal vriendelijk naar haar als ik haar zie. Zij lacht dan vriendelijk terug. Eigenlijk nog een stuk vriendelijker dan haar autochtone collega's.

Iemand wel of niet mogen laten afhangen van religie of een kledingstuk lijkt me een lastige eigenschap om te bezitten. Als bij elk hoofddoekje dat je ziet je bloed gaat koken zal het voornaamste effect toch een hoge bloeddruk zijn.
Ik vind het vooral sneu voor die meisjes, zo jong en al zo in de war, triest...
pi_158112484
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik vind het vooral sneu voor die meisjes, zo jong en al zo in de war, triest...
Ze gaan niet een leven tegemoet dat wij zullen beschouwen als lang en gelukkig. Juist daarom vind ik het zo raar dat die kerel zo'n meisje aangrijpt om een haat tweet de wereld in te sturen.

De problemen zijn vooral met de mannelijke pestventjes die vooral getalenteerd blijken in criminele zaken. Als je tof wil doen, daag hun dan uit als je een vent bent, maar laat zo'n meisje dat gewoon werkt voor haar geld dan lekker met rust.
pi_158112570
'White House says @realDonaldTrump plan to ban Muslims ‘disqualifies’ him from presidency'

(vast al gepost maar boeie)

Jammer joh
pi_158112584
Is Donald Trump de vader van dat grietje? Hoe heet ze ook alweer? Shit kom niet op die naam
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:41:43 #148
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158112641
Hij heeft gelijk, kijk bijvoorbeeld op twitter, alleen haat naar emrikeh van moslims.
Hij zei 'geen moslim erin, TOTDAT... ' weet ff niet meer wat.
pi_158112874
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:39 schreef Rickertman96 het volgende:
'White House says @realDonaldTrump plan to ban Muslims ‘disqualifies’ him from presidency'

(vast al gepost maar boeie)

Jammer joh
Een pratend huis. Only in 'Murica.
pi_158113785
Ik verbaas me een beetje over deze ophef. Onze Grote Blonde Leider pleit al jaren voor een "immigratiestop", het "sluiten van de grenzen" en het "stoppen van Islamisering" wat onder de streep op hetzelfde neer komt. Waarom zou Amerika's Grote Oranje dan niet voor hetzelfde mogen pleiten? Maar goed, missie geslaagd, niemand heeft het meer over Obama's plan om het moeilijker te maken voor mensen die op no-fly-lists staan om automatische wapens te kopen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_158114152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:40 schreef Szikha2 het volgende:
Is Donald Trump de vader van dat grietje? Hoe heet ze ook alweer? Shit kom niet op die naam
Tubgirl?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:27:23 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158114244
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:40 schreef Szikha2 het volgende:
Deze? :P Ivanka Trump

pi_158114264

Zie je wel. Niets racistisch aan. Niet schadelijk voor ons land. Drink de kool-aid kinders.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_158114667
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Deze? :P Ivanka Trump

[ afbeelding ]
Gaf hij niet toe dat hij haar zou doen als ze zijn dochter niet was?
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:42:54 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158114758
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:40 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Gaf hij niet toe dat hij haar zou doen als ze zijn dochter niet was?
Ja, net zoals elke man natuurlijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158114762
Go Trump!
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:53:38 #157
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158115145
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Vertrouw nooit op het oordeel van de gemiddelde kiezer, dat is een realiteit ergens tussen een villawijk in Almere, de Zeeuwse zandgronden en het sprookjesbos van de Efteling.
I see what you did there. 8-)

Het sprookjesbos van de Efteling is hier het enige ding dat écht bestaat! Briljant!
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:04:56 #158
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158115613
quote:

[..]

Ik vind het wel geil, hoor. Die grote zwarte dik opgemaakte ogen onder zo'n doekje, die bijna beloven wat er allemaal gaat gebeuren als het doekje eenmaal afgeworpen wordt.

Oh, wacht, ik bedoel: Schaam je om zo te discrimineren!

>:O
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:07:33 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158115715
Dus naast d Hispanics, zwarten, vrouwen en homo's, gehandicapten en andere minderheden nu ook moslims, hoeveel White trash denk Trump dat er zijn aangezien dat zijn enige doelgroep is die op hem zal stemmen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158117977
Ik vind de stelligheid en vanzelfsprekendheid waarmee linksdraaiend georiënteerden dergelijke plannen plegen af te serveren, met een totaal niet onderbouwde "het kan niet, het is onmogelijk", altijd wel aandoenlijk.
pi_158118062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:04 schreef Perox het volgende:

[..]

Ik vind het wel geil, hoor. Die grote zwarte dik opgemaakte ogen onder zo'n doekje, die bijna beloven wat er allemaal gaat gebeuren als het doekje eenmaal afgeworpen wordt.

Oh, wacht, ik bedoel: Schaam je om zo te discrimineren!

>:O
Ik discrimineer helegaar niet! In mijn woonplaats heb je nu eenmaal erg weinig moslims. Een enkele verdwaalde Turk, maar dat is het dan wel. Dus die zie je ook nergens achter de kassa zitten. :7
pi_158118515
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik discrimineer helegaar niet! In mijn woonplaats heb je nu eenmaal erg weinig moslims. Een enkele verdwaalde Turk, maar dat is het dan wel. Dus die zie je ook nergens achter de kassa zitten. :7
Hier wel, sterker nog...als ik zou discrimineren op hoofddoekjes, zou ik waarschijnlijk van honger omkomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158118575
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:07 schreef Re het volgende:
Dus naast d Hispanics, zwarten, vrouwen en homo's, gehandicapten en andere minderheden nu ook moslims, hoeveel White trash denk Trump dat er zijn aangezien dat zijn enige doelgroep is die op hem zal stemmen
Mwa, ik denk dat dat in zijn geval niet zoveel zal uitmaken. De overgrote meerderheid van die groepen stemt sowieso op de Democratische kandidaat.
Daarnaast is de kracht van Trump natuurlijk dat een stem op hem de ultieme proteststem is, waardoor hij allerlei mensen naar de stembus krijgt die normaal nooit stemmen. Mensen die niet stemmen omdat ze vinden dat alle politici toch maar één pot nat zijn bijvoorbeeld.
Nu in de primaries heeft hij nog maar de steun van een minderheid van de Republikeinse kiezers. Maar als de general election straks tussen hem en Hillary Clinton gaat, dan zullen ook alle Republikeinse kiezers die hem nu niet steunen, nog altijd liever hem dan Hillary als president zien.
Tel daar al die proteststemmen bij op, en Hillary zou het nog wel eens enorm lastig kunnen krijgen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:29:21 #164
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158118880
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:23 schreef Royyy het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat dat in zijn geval niet zoveel zal uitmaken. De overgrote meerderheid van die groepen stemt sowieso op de Democratische kandidaat.
Daarnaast is de kracht van Trump natuurlijk dat een stem op hem de ultieme proteststem is, waardoor hij allerlei mensen naar de stembus krijgt die normaal nooit stemmen. Mensen die niet stemmen omdat ze vinden dat alle politici toch maar één pot nat zijn bijvoorbeeld.
Nu in de primaries heeft hij nog maar de steun van een minderheid van de Republikeinse kiezers. Maar als de general election straks tussen hem en Hillary Clinton gaat, dan zullen ook alle Republikeinse kiezers die hem nu niet steunen, nog altijd liever hem dan Hillary als president zien.
Tel daar al die proteststemmen bij op, en Hillary zou het nog wel eens enorm lastig kunnen krijgen.
Kijk, Trump is natuurlijk gewoon een paardemongool, zoveel is wel duidelijk. Maar blijkbaar is dat in de mode deze dagen. President wordt hij nooit, ik denk juist dat veel republikeinen juist liever op Hilary stemmen dan op deze malloot.
pi_158118916
Ik ben het eens met Trump.
pi_158119346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:23 schreef Royyy het volgende:

[..]

Hillary krijgt het sowieso lastig gezien alle schandalen waar ze bij betrokken was en is. Er worden grote vraagtekens gezet bij het feit dat de Clinton Foundation veel geld kreeg van landen, waar ze veel voor had geregeld toen ze minister was.

Daarnaast lachen de democraten nu hoe Trump alle geldschieters en bekende republikeinse gezichten omver gooit, maar ze beseffen zich niet dat Hillary en Jeb Bush praktisch dezelfde strategie en uitstraling hebben. Je moet wel heel naief zijn om te denken dat een standaard in een dozijn politicus die niet meer is dan het hoertje van Wall Street wel van Trump kan winnen.

In een debat zou Trump binnen vijf minuten Hillary van tafel vegen. Daardoor werd ze in 2008 geen president, omdat Obama haar vrij gemakkelijk uitspeelde toen bleek dat ze afgezien van het feit dat ze 'Hillary Clinton' heet helemaal niets van waarde brengt.

Hillary's grote probleem is om mensen naar de stembus te krijgen die Obama bij zijn eerste verkiezing naar de stembus kreeg (wat hem ook met zijn herverkiezing niet lukte). De mensen die tegen de oorlog in Irak waren, voor homorechten, zwarte Amerikanen die zich door de politiek in de steek gelaten voelde etc. . Dirty Barry is gaan golfen op maandag t/m zondag, heeft een dure website gebouwd, Hillary ruzie laten zoeken met de hele wereld en Larry Summers de economie laten fixen met zijn Wall Street vrienden. Hope & Change is er niet van gekomen.

Zelfs Romney die door de media werd neer gezet als een mongool wist 50% van de stemmen binnen te halen. Trump kan met zijn marketing machine daar gemakkelijk overheen. Ook het congres en de senaat zijn inmiddels republikeins. De democraten zijn op hun handen gaan zitten toen Messias Obama verkozen werd, dat gaat ze nu duur komen te staan.
pi_158119394
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Perox het volgende:

[..]

Kijk, Trump is natuurlijk gewoon een paardemongool, zoveel is wel duidelijk. Maar blijkbaar is dat in de mode deze dagen. President wordt hij nooit, ik denk juist dat veel republikeinen juist liever op Hilary stemmen dan op deze malloot.
Als de Democratische nominee een minder controversieel figuur was zou ik het met je eens zijn. Maar in het geval van Hillary, nee, absoluut niet. Zij is, naast Obama, al jaren lang zowat de aartsvijand van de hele Republikeinse partij.
Obama lukte het in 2008 nog om redelijk wat stemmen van Republikeinen te krijgen, dankzij zijn charisma en zijn (toenmalige) focus op samenwerking met de Republikeinen. Hillary daarentegen, met haar ijskoude uitstraling en constant gelieg en gedraai, die publiekelijk zegt dat Republikeinen haar vijanden zijn...
Nee, ik zie het niet gebeuren.
pi_158119490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Perox het volgende:

[..]

"Trump is een paardemongool", tsjonge, wat een diepzinnigheid weer. :')
pi_158119692
Heb zijn toespraak gezien en hij had het niet over definitief sluiten van de grenzen hij had het over een tijdelijke oplossing tot dat de rust weer terugkeert;

Tenminste zo begreep ik het :Y
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_158119694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hillary krijgt het sowieso lastig gezien alle schandalen waar ze bij betrokken was en is. Er worden grote vraagtekens gezet bij het feit dat de Clinton Foundation veel geld kreeg van landen, waar ze veel voor had geregeld toen ze minister was.

Daarnaast lachen de democraten nu hoe Trump alle geldschieters en bekende republikeinse gezichten omver gooit, maar ze beseffen zich niet dat Hillary en Jeb Bush praktisch dezelfde strategie en uitstraling hebben. Je moet wel heel naief zijn om te denken dat een standaard in een dozijn politicus die niet meer is dan het hoertje van Wall Street wel van Trump kan winnen.

In een debat zou Trump binnen vijf minuten Hillary van tafel vegen. Daardoor werd ze in 2008 geen president, omdat Obama haar vrij gemakkelijk uitspeelde toen bleek dat ze afgezien van het feit dat ze 'Hillary Clinton' heet helemaal niets van waarde brengt.

Eens. En al haar flaters als Secretary of State onder Obama helpen haar ook absoluut niet. Ze was een van de drijvende krachten achter het beleid in het Midden-Oosten dat zo enorm gefaald heeft.
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:48:20 #171
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158119707
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:41 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"Trump is een paardemongool", tsjonge, wat een diepzinnigheid weer. :')
Het is meer een kwestie van "stating the obvious".
Het punt dat ik wilde maken was, dat zelfs de republikeinen met hun afkeer van Clinton, liever Clinton hebben als president, dan deze meneer omdat ze ook wel inzien dat het dan wel een heel erge paardeverschutting wordt voor de Republikeinen. Hij is het debiele neefje wat ook mee mag schelden, maar het is zeker niet de bedoeling dat hij echt de leiding neemt.

Gaat ook niet gebeuren, denk ik. En zoals ik zei: als het gebeurt, wordt de democraat-kandidaat president.
pi_158119760
Trump trojan horse om in ieder journaal te komen heeft weer gewerkt:
quote:
“We love you. We want to work with you,” Trump said, when asked for his message to American Muslims. “We want you to turn in the bad ones.”
pi_158119841
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:48 schreef Perox het volgende:

[..]

Het is meer een kwestie van "stating the obvious".
Het punt dat ik wilde maken was, dat zelfs de republikeinen met hun afkeer van Clinton, liever Clinton hebben als president, dan deze meneer omdat ze ook wel inzien dat het dan wel een heel erge paardeverschutting wordt voor de Republikeinen. Hij is het debiele neefje wat ook mee mag schelden, maar het is zeker niet de bedoeling dat hij echt de leiding neemt.

Gaat ook niet gebeuren, denk ik. En zoals ik zei: als het gebeurt, wordt de democraat-kandidaat president.
Goh. "Het debiele neefje", nog meer diepzinnigheid. Nou, chapeau!
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:54:24 #174
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158119883
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:52 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Goh. "Het debiele neefje", nog meer diepzinnigheid. Nou, chapeau!
Sjonge, jij weet het er wel uit te halen, waar je over wilt vallen, hè?
Nou ga je gang hoor.

Laat ik het anders formuleren: Ik heb geen hoge pet op van meneer Trump.

EDIT: En ik denk de gemiddelde republikein ook niet, uiteindelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Perox op 08-12-2015 22:55:44 (DIT!) ]
pi_158120036
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Perox het volgende:

[..]

Sjonge, jij weet het er wel uit te halen, waar je over wilt vallen, hè?
Nou ga je gang hoor.

Laat ik het anders formuleren: Ik heb geen hoge pet op van meneer Trump.

EDIT: En ik denk de gemiddelde republikein ook niet, uiteindelijk.
Met geld is alles te koop en dus ook het president schap in de USA
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_158120229
Het gaat natuurlijk prachtig vermaak opleveren wanneer Trump wint. Niet zo zeer de overwinning zelf, want die Trump boeit me verder weinig. Maar meer de verzuring die dan bij linksdraaiende types aan de oppervlakte komt. Genieten!
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:07:40 #177
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158120264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:06 schreef hpeopjes het volgende:
Het gaat natuurlijk prachtig vermaak opleveren wanneer Trump wint. Niet zo zeer de overwinning zelf, want die Trump boeit me verder weinig. Maar meer de verzuring die dan bij linksdraaiende types aan de oppervlakte komt. Genieten!
Nee joh, ik ben een zure linksdraaier, en ik heb niets liever dan dat Trump wint! Kunnen ze het eindelijk definitief afleren in Amerika. Maar ik ben niet zo heel zuur, en denk dat ze de fout al zullen inzien voordat ze hem begaan.
pi_158120335
Ik verheug me nu al op de "duiding" bij DWDD!
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:11:00 #179
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_158120354
Zelfs al zou het onwaarschijnlijke gebeuren en zou Trump de republikeinse kandidaat voor de volgende presidentsverkiezingen worden, dan zal hij nog genadeloos ingemaakt worden door de democratische kandidaat. De EU en alle andere gematigde regeringen zullen er alles aan doen om Trump zo zwart mogelijk te maken in de media.

Het is een kansloze missie, maar misschien weet Trump dat ook wel. Voor een biljardair kan dit ook als een gigantische marketingstunt effectief zijn. Zelfs als hij niet de republikeinse kandidaat wordt zal er nog maandenlang alleen maar over Trump gesproken worden.
pi_158120467
CNN twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 23:13:33 CNN/WMUR poll: @realDonaldTrump nearly doubles his lead in New Hampshire https://t.co/vCzn1QwL7r via @CNNPolitics https://t.co/xzbQG2lZZb reageer retweet
pzf twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 23:01:02 CNN NEW HAMPSHIRE POLL: Trump 32%Rubio 14%Christie 9%Bush 8%Kasich 7%Cruz 6%Carson 5%Fiorina 5%Paul 2%Graham 1%Huckabee 1% reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')