Sacha was ook jaloers op de auto van Eva Jinek, domme trut.quote:
Werkloosheid zal in de toekomst stijgen omdat er simpel weg niet genoeg banen zijn voor dit soort mensen die bij Pauw zaten. Automatisering zorgt voor banenverlies en bullshit banen worden niet snel genoeg gecreëerd. (Binnen een aantal jaar gaat er bijvoorbeeld een slag gemaakt worden bij McDonalds, waar voedsel geproduceerd gaat worden door robots en je je order in een ipad intikt, hier in groningen staan de ipads al.)quote:Op maandag 7 december 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
De NEET lifestyle is voor mij. Ik ga de rest van mijn leven onder mijn bed liggen.
Sachaquote:Op maandag 7 december 2015 23:30 schreef Kadooosh het volgende:
bij al die foto's van Sascha zijn de kleren verkreukeld of is dat modieus?
Ik weet een leuke sjiietische iraakse voor jequote:Op maandag 7 december 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Intellectueel heb jij nog een leuke zus ofzo?
Helaas.quote:Op maandag 7 december 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Intellectueel heb jij nog een leuke zus ofzo?
Topshow.quote:Op maandag 7 december 2015 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet een leuke sjiietische iraakse voor je
Woont ze in Groningen?quote:Op maandag 7 december 2015 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet een leuke sjiietische iraakse voor je
Ik kan je hebben Rickert.quote:Op maandag 7 december 2015 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dit pik ik niet, Mani. Je zal hier spijt van krijgen.
Aan kamelen heb ik niet zoveel hier. Wat heb je nog meer?quote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een paar kamelen over voor je moeder mocht je daar tevreden mee zijn.
Zou dit niet pikken als ik Jokkebrok was.quote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een paar kamelen over voor je moeder mocht je daar tevreden mee zijn.
Perzische tapijten. Meer heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 7 december 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan kamelen heb ik niet zoveel hier. Wat heb je nog meer?
Perzische tapijtenquote:Op maandag 7 december 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Perzische tapijten. Meer heb ik er niet voor over.
Die dingen zien er niet uit man. Mijn moeder blijft dus hier.quote:Op maandag 7 december 2015 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Perzische tapijten. Meer heb ik er niet voor over.
Dit heb ik ook ja.quote:Op maandag 7 december 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Vind deze man een beetje als een homo op mij overkomen.
Jij bent dan ook een cultuurbarbaar. Die wansmaak zou wel een generatie ding zijn, dus je moeder mag lekker blijven zitten waar ze zit.quote:Op maandag 7 december 2015 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die dingen zien er niet uit man. Mijn moeder blijft dus hier.
Bak met wurmen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
Bij de EO werkt Klaas van Kruistum.
Transseksuelen krijgen in Iran hun operatie vergoed door de staat dus dat zit er dik in.quote:Op maandag 7 december 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Vind deze man een beetje als een homo op mij overkomen. Misschien is zijn vrouw wel een omgebouwde, schijnen er in Iran ook veel van rond te lopen.
Haten op onze man in Teheranquote:Op maandag 7 december 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Vind deze man een beetje als een homo op mij overkomen. Misschien is zijn vrouw wel een omgebouwde, schijnen er in Iran ook veel van rond te lopen.
Moeders proberen te kopen met kamelen en tapijten getuigd van goede smaak, wilde jij zeggen? Bovendien is mijn moeder de 60 al gepasseerdquote:Op maandag 7 december 2015 23:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een cultuurbarbaar. Die wansmaak zou wel een generatie ding zijn, dus je moeder mag lekker blijven zitten waar ze zit.
Daarnaast is de bijbel nog mild vergelijken met de queranquote:Op maandag 7 december 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
Oude testament verschilt nogal van het nieuwe.
Ik las Lol.quote:Op maandag 7 december 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Daarnaast is de bijbel nog mild:
4:56 Lo! Those who disbelieve Our revelations, We shall expose them to the Fire. As often as their skins are consumed We shall exchange them for fresh skins that they may taste the torment. Lo! Allah is ever Mighty, Wise.
Fotootje van het Iraanse vrouwenvoetbalteam.quote:Op maandag 7 december 2015 23:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Transseksuelen krijgen in Iran hun operatie vergoed door de staat dus dat zit er dik in.
Ik zou haar nog wel doen hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
sascha is er ook niet knapper op geworden
Bij die Chinezen had ook minimaal driekwart een penis.quote:Op maandag 7 december 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fotootje van het Iraanse vrouwenvoetbalteam.
[ afbeelding ]
Zet een kacheltje neer.quote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Beter smelt al dat klote ijs zo snel mogelijk, ik ben dat gezeik erover wel zo zat.
Zouden zomaar het Nederlands elftal kunnen verslaan in een oefenpot. Zeker met Blind als opperhoofd.quote:Op maandag 7 december 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fotootje van het Iraanse vrouwenvoetbalteam.
[ afbeelding ]
Ja toch, Enschede aan zeequote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Beter smelt al dat klote ijs zo snel mogelijk, ik ben dat gezeik erover wel zo zat.
Zet je vriezer open vanacht! Yolo!quote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Blind doet zijn naam eer aan.quote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zouden zomaar het Nederlands elftal kunnen verslaan in een oefenpot. Zeker met Blind als opperhoofd.
Wow.quote:Op maandag 7 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kijk, zo maak je een portret Sacha.
[ afbeelding ]
Iedereen kan fotograferen, maar niemand kan het goed.quote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik vind fotografie een kut hobby, dat kan iedereen
sascha iig nietquote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Iedereen kan fotograferen, maar niemand kan het goed.
Het gaat om het verhaal!quote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Godver dit zijn gewoon vakantiekiekjes joh, wat hebben wij hier aan.
dan is iedereen dus even goedquote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Iedereen kan fotograferen, maar niemand kan het goed.
Laten we in opstand komen en de boot bestormenquote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, het boeit me ook weer geen ene reet.
Gelukkig is Sasha een boeiende verteller, haha lol.quote:
Fakkels alles!!!!quote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we in opstand komen en de boot bestormen
Insert Fifa Afrikaan.gifquote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig is Sasha een boeiende verteller, haha lol.
Doe het dan met cijfers oid in plaats van een paar kutfoto'squote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De klimaathoax verder aanwakkeren
Korfbal ookquote:Op maandag 7 december 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Schaatsen is een internationale sport
Top Gier was qua beelden beter.quote:Op maandag 7 december 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Godver dit zijn gewoon vakantiekiekjes joh, wat hebben wij hier aan.
Alleen kunstschaatsen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Schaatsen is een internationale sport
Ik loop gewoon nog in korte broek.quote:Op maandag 7 december 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Er is ook klimaatverandering in Nederland, 7 december en absoluut niet koud, lijkt wel herfst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastisch.quote:Op maandag 7 december 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Top Gier was qua beelden beter.
[ afbeelding ]
sowquote:Op maandag 7 december 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alleen kunstschaatsen.
[ afbeelding ]
Circusactquote:Op maandag 7 december 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alleen kunstschaatsen.
[ afbeelding ]
Perzische tapijten.quote:Op maandag 7 december 2015 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Fantastisch.
Ik zie wat paars, zand en een auto met haar koplampen aan.
Die lopen dan enorm achter op de westerse wereld.quote:Op maandag 7 december 2015 23:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Perzische poezen. Zijn enorm harig.
E-e-e-e-rbenquote:Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn weinig schaatsers met leuke teksten.
quote:Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn weinig schaatsers sporters met leuke teksten.
Allemaal stugge Friezen.quote:Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn weinig schaatsers met leuke teksten.
Inderdaad. Optyfen met die ongein.quote:Op maandag 7 december 2015 23:50 schreef Tagliano het volgende:
"Ik vraag het maar gewoon als leek"
Stop dan gewoon met die sportinterviews man
Je verhuist van de ene koelkast naar de andere, een hele belevenisquote:Op maandag 7 december 2015 23:54 schreef marcodej het volgende:
Van verhuizen ga je wereldrecords rijden!
quote:
quote:
Het zou interessanter zijn als er een tweede scherm was met stellingen, waarop mensen konden stemmen via telefoon/tablet/computer om de mening van de kijkers te peilen tijdens een bepaald onderwerp, in plaats van deze social media kul.quote:Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Lekker interactief d.m.v. sociaal mediaas! Samen filmpjes kijken youtube of dumpert...
Heerlijk zo'n redactie...enige geluk dat ze hebben is dat de mensen die zorgen voor de SKO-cijfers waarschijnlijk van die halfbakken bejaarden zijn..
Mwoah ik weet het niet...dat geforceerde van programma's "we moeten iets met sociaalmediaas" is juist het probleem...quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zou interessanter zijn als er een tweede scherm was met stellingen, waarop mensen konden stemmen via telefoon/tablet/computer om de mening van de kijkers te peilen tijdens een bepaald onderwerp, in plaats van deze social media kul.
quote:Kees Torn & Onno Innemee gaan terug het theater in
Na jaren van afwezigheid keert Kees Torn terug in de Nederlandse theaters! Met zijn vaste regisseur Onno Innemee staat hij vanaf januari 2016 op de planken met de voorstelling ‘Eraf met dat dak!’ Taalkunstenaar Torn en typetjeskoning Innemee bundelen opnieuw hun krachten, wat resulteert in een voorstelling vol frisheid, onvergetelijkheid en tegendraadse hilariteit. Wat kunnen we verwachten van hun terugkeer? Wie kent ze eigenlijk? Vanavond schuiven de heren aan.
Claudia de Breij zet de VARAgids in het teken van de vluchtelingencrisis
“Stop er nu mee, met het ongebreideld uitmelken van ieder weetje over weerstand tegen vluchtelingen” zo schreef Claudia de Breij in haar column in de VARAgids. Ze kon het debat in Nederland over vluchtelingen niet langer aanzien en daarom zette de cabaretière als gasthoofdredacteur van de VARAgids het blad in het teken van de vluchtelingen. Waarom is dit zo onderwerp zo belangrijk voor haar? Vanavond in Pauw.
Gaat PSV overwinteren in de Champions League?
Voor het eerst sinds negen jaar kan een Nederlandse club overwinteren in de Champions League. PSV heeft het vanavond in de wedstrijd tegen CSKA Moskou in eigen hand. Bij winst is de club verzekerd van de volgende ronde en kan ze in één keer 7 miljoen euro op haar bankrekening bijschrijven. Zelfs bij een gelijkspel maakt de Eindhovense club nog een kans door te gaan. Onze analist De Snuif, die in 1988 met PSV de Europa Cup I won, praat met Jeroen Pauw over de wedstrijd en over de gevolgen van de uitslag.
F L O P S H O Wquote:
Ik ga niet kijken neequote:Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga je lekker weg met je kruiswoordpuzzel.
HE HE HALLOquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pee atensjion toe ze menesjer.
Pechtold verplaatst ook alleen maar lucht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef Szura het volgende:
Ferry
Maar matig verder, Pechtold was al gekaapt door Nieuwsuur
Moet jij eens kijken hoe jij er straks uit ziet als je 10 jaar lang dagelijks een fles whiskey op zuipt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat een verlopen ouwe kop voor een 48-jarige.
Stap over op stroom van Eneco, ben je van het gezeik af.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik heb ook problemen met de vluchtelingen stroom. Mag ik nu ook gast redacteur zijn?
Moet van de redactie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef bombmannl het volgende:
Waarom biedt Pauw altijd een podium aan pro-vluchtelingidioten?
Ben zojuist van de Eneco naar de Nuon overgestapt. Prima tevreden. En nee, het vluchtelingen stroom gezeik blijft.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stap over op stroom van Eneco, ben je van het gezeik af.
Ik volg haar ook niet helemaal, vond Claudia nou dat de gematigde AZC tegenstander meer woord moet krijgen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef marcodej het volgende:
Deed Claudia daar nou een snelle draai?
Ja, maar dat was haar punt volgens mij eerst niet (wat die advocaat ook opmerkte, maar die daarna voor lul gezet werd).quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik volg haar ook niet helemaal, vond Claudia nou dat de gematigde AZC tegenstander meer woord moet krijgen?
Toch fijn als je je kan afsluiten van dergelijke ellende omdat je tig keer modaal binnen kan harken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Na Syrie komt binnen een paar jaar half Afrika naar Europa toe. Claudia verwelkomt ze met open benen armen.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom zit ze hier eigenlijk? Ze is in deze toch ook maar een willekeurige vrouw met een mening? Vanuit welke expertise zit ze hier?
Voor Pauw en DWDD is het genoeg als je bij de Vara werkt, dat zijn allemaal verschillige mensen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom zit ze hier eigenlijk? Ze is in deze toch ook maar een willekeurige vrouw met een mening? Vanuit welke expertise zit ze hier?
Omdat ze gast redactrice is van de Vara magazine. Omdat ze zich zorgen maakt over de vluchtelingen stroom, en de negatieve geluiden daarvan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ze kreeg teveel tegenspraak. Dat was niet de bedoeling.quote:
Dat Pauw haar te hulp schoot en en passant Johan V. aanraadde om een andere advocaat te zoeken was weer VARA ten voeten uit.quote:
quote:Felix Govers & Paul Voors maakten een documentaire over Syrische IS-slachtoffers
Wat gebeurt er als IS jouw stad verovert en je plotseling moet vluchten? Die vraag stelden de jonge documentairemakers Felix Govers, Paul Voors, Laurens van de Geer en Stephan Valkenier zichzelf. Na een ontvoeringscursus reisden ze af naar Irak om daar het verhaal van de Syrische IS-slachtoffers vast te leggen. Omdat hun reis zeker niet zonder gevaar was nam Felix zelfs een afscheidsvideo op. In de documentaire worden vier bijzondere verhalen van vluchtelingen met verschillende religies en leeftijden in beeld gebracht. De meeste indruk op Voors maakte het verhaal van een yezidi-meisje dat was ontvoerd door IS: "Ze moest zich bekeren tot de Islam en trouwen met een man die al meerdere vrouwen had. Ze is veel mishandeld en verkracht." Regisseurs Felix Govers (21) & Paul Voors (21) vertellen vanavond over hun documentaire ‘A long road ahead’. Zie hier de documentaire: http://www.npodoc.nl/docu(...)long-road-ahead.html
Renske de Greef & Dafne Holtland over hun liefde voor Drs P.
De in juni van dit jaar overleden Drs P. (Heinz Polzer) is verre van vergeten. De schrijver, dichter en taalvirtuoos wordt nu geëerd met de bloemlezing 'Troika Hier, Troika Daar’, die mede is samengesteld door schrijfster Renske de Greef. Zij laat onder meer zien dat het werk van de zachtmoedige Drs P bol stond van seks, moord en nare ziektes. Renske sprak voor zijn dood geregeld af met Polzer, net als Dafne Holtland van de band Zazi. Dat trio houdt de herinnering aan Drs P levend door diverse liedjes van hem te spelen in hun nieuwe theatershow. Vanavond vertellen Holtland en De Greef over hun liefde voor (het werk van) Drs P.
Ferry Mingelen over het rapport van de commissie-Oosting
Vandaag wordt het langverwachte rapport over de Teevendeal gepresenteerd. Twee bewindspersonen van de VVD sneuvelden al over de financiële regeling die drugscrimineel Cees H. trof met justitie. Er was geen bon van die deal, en toen plots weer wel. Vandaag brengt de commissie-Oosting haar rapport uit over deze mysterieuze zaak. Politiek commentator Ferry Mingelen blikt vanavond terug op de uitkomst van het rapport.
We zijn allemaal intellectueel.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat VBL hier ook is vertegenwoordigd.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat VBL hier ook is vertegenwoordigd.
Dirk Kuijt is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Politieke correctheid is een nog groter gevaar dan ISIS.
Nou nou nou...quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Kenneth Perez heeft nog een veel creatievere manier om ze te omschrijven.
Racisme is altijd met 2 matenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Pizzavreter, kaaskop en stokbroodvreter mogen voortaan dus ook niet meer gebruikt worden.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar er kwamen dus boze Eskimo's, sorry, Inuit klagen bij het Rijksmuseum? Of is het gewoon een linkse hobby om dit aan te passen?
Vooral blanke mannen zijn aanstootgevend.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat alles op dit moment beladen en beledigend is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het verleden poets je wel degelijk weg door een term te veranderen.
Spaarpot. Al schijnt pot ook heel beledigend te zijn. Dus: Spaar.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe moet ik mijn Jolly Nigger spaarpot nu noemen?
[ afbeelding ]
Het gros van FOK kijkt Humberto Tan.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nog geen nieuw deel trouwens? Zonder ons gaat het ook een stuk langzamer hier.
Omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het gros van FOK kijkt Humberto Tan.
Straks gaan we Boogie-woogie "KLEURENSPEL" noemen omdat dat mensen die de de boogie boogie zich beledigd voelen door het missen van de kleur groen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
Gewoon titels die de maker verzonnen heeft, veranderen. Ik vind het eigenlijk nogal wat.
hoe noemen ze Indianen in Suriname??quote:Op woensdag 9 december 2015 23:14 schreef KingRoland het volgende:
In Noord-Amerika vinden ''natives'' het erg om Indiaan genoemd te worden, maar in Zuid-Amerika toch niet?
Ingi.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe noemen ze Indianen in Suriname??
kijk een slaafquote:Op woensdag 9 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ben ik weer de enige donker getinte in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |