Sacha was ook jaloers op de auto van Eva Jinek, domme trut.quote:
Werkloosheid zal in de toekomst stijgen omdat er simpel weg niet genoeg banen zijn voor dit soort mensen die bij Pauw zaten. Automatisering zorgt voor banenverlies en bullshit banen worden niet snel genoeg gecreëerd. (Binnen een aantal jaar gaat er bijvoorbeeld een slag gemaakt worden bij McDonalds, waar voedsel geproduceerd gaat worden door robots en je je order in een ipad intikt, hier in groningen staan de ipads al.)quote:Op maandag 7 december 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
De NEET lifestyle is voor mij. Ik ga de rest van mijn leven onder mijn bed liggen.
Sachaquote:Op maandag 7 december 2015 23:30 schreef Kadooosh het volgende:
bij al die foto's van Sascha zijn de kleren verkreukeld of is dat modieus?
Ik weet een leuke sjiietische iraakse voor jequote:Op maandag 7 december 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Intellectueel heb jij nog een leuke zus ofzo?
Helaas.quote:Op maandag 7 december 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Intellectueel heb jij nog een leuke zus ofzo?
Topshow.quote:Op maandag 7 december 2015 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet een leuke sjiietische iraakse voor je
Woont ze in Groningen?quote:Op maandag 7 december 2015 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet een leuke sjiietische iraakse voor je
Ik kan je hebben Rickert.quote:Op maandag 7 december 2015 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dit pik ik niet, Mani. Je zal hier spijt van krijgen.
Aan kamelen heb ik niet zoveel hier. Wat heb je nog meer?quote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een paar kamelen over voor je moeder mocht je daar tevreden mee zijn.
Zou dit niet pikken als ik Jokkebrok was.quote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een paar kamelen over voor je moeder mocht je daar tevreden mee zijn.
Perzische tapijten. Meer heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 7 december 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan kamelen heb ik niet zoveel hier. Wat heb je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |