Zolang de kinderen het maar plezant vinden he.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:02 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dat is niet lezen, dat is betrappen!
En het album klinkt idd een beetje afgeraffeld, aan de andere kant is er voor Miguel weinig eer te behalen dus misschien heeft hij ook zoiets van "zoek het uit, goed genoeg."
Ik hoor het niet, alleen een goedkoop beatje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:02 schreef rowan634 het volgende:
Toveren is wel echt vertraagd hè, de nieuwe versie? of hoor ik spoken? (dit spreekwoord klopt niet)
Ik zoek nog de unholy combinatie van Eurodance, New Wave en retro synpop. Ergens bestaat dat en is het amazing.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Maartenfr12 het volgende:Eurodance is de beste muziek die er is.
Dus wat mij betreft kunnen ze er niet genoeg beats onderzetten.
Is dit een remix? Dit vind ik niet veel, het nummer wordt er alleen maar trager van. Zet er maar eens wat trance onder, ben heel benieuwd hoe dat klinktquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Heyah Mama klinkt als een light versie van deze remix, die ik eigenlijk best nice vind (deze remix dan niet die op t album nu)
Holy shit die rechterquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef nick333 het volgende:
Die Prinsessiatjes hebben stuk voor stuk meer uitstraling dan de nieuwe K3tjes. Ugh..
[ afbeelding ]
Bubbling remix! Beetje overgeproduceerd, maar niet de verkeerdste van het album. Maar hou het de volgende keer gewoon bij trompetjes die retteketet gaan, Miguel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:05 schreef Poedelpoes het volgende:
WAT HEBBEN ZE GEDAAN MET OMAS AAN DE TOP EN WAAROM VIND IK HET NIET HEEL ERG STOM
Ik zou mijn kinderen niet blootstellen aan dit. Je moet ze wel iets van smaak bijbrengen in hun kritieke jaren. Ik zou ze lekker naar Djumbo meenemen ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zolang de kinderen het maar plezant vinden he.
1 minuut 30 is van bijna alle liedjes de helftquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben jullie uit die korte previews al je mening klaarstaan? Wat een muziekhaters!
De vleeskeuring: Mwah, Ja, Take me away, Ja, Ja!, Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef nick333 het volgende:
Die Prinsessiatjes hebben stuk voor stuk meer uitstraling dan de nieuwe K3tjes. Ugh..
[ afbeelding ]
Wat dacht je van Pakito? Living on video? Kippenvel tot in m'n tenen. (maar ik zal je niet bombarderen met eurodance-muziek)quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik zoek nog de unholy combinatie van Eurodance, New Wave en retro synpop. Ergens bestaat dat en is het amazing.
Oh ik dacht dat het 30 seconde was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:07 schreef anne53 het volgende:
[..]
1 minuut 30 is van bijna alle liedjes de helft
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
Je blijft smaak hebben Nickquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef nick333 het volgende:
[ afbeelding ]
Sisi en ik willen rettetet tot scheld woord omdopen, mee eens?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:07 schreef Japepk het volgende:
Bubbling remix! Beetje overgeproduceerd, maar niet de verkeerdste van het album. Maar hou het de volgende keer gewoon bij trompetjes die retteketet gaan, Miguel.
Rette tetetet!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:09 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Sisi en ik willen rettetet tot scheld woord omdopen, mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |