abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 december 2015 @ 23:55:12 #51
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158096052
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ga even in isolatie schrijven aan Klauren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#relationshipgoals
pi_158096056
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Wat vind je van jij bent de bom :D
Iemand gaf hier af op de 'trompetjes van Miguel', maar die geven voor mij juist jeu aan het nummer. De beat/drums is wel overduidelijk synth, dat is jammer. Ik mis de vette basgitaar van de liveshows hier. Het nummer an sich blijft wel sterk.

Jammer dat Jodelee ook zo'n dancebeat heeft. Alles aan dit nummer moet toch hartstikke kneuterig zijn. Sommige liedjes komen echt erg goedkoop over op dit album, alsof het snel snel klaar moest. Die tracks op zich hebben toch gewoon net zo geproduceerd kunnen worden als ieder ander K3 nummer? Of is instrumentkeuze echt zo afhankelijk van stemgeluid?

Net als Kusjessoldaten. Waarom zo uptempo? Had het lekker mars-achtig gehouden, zoals in de liveshow. Dat had veel beter gepast.
't Echte en 't ware!
pi_158096057
-verwijderd op aanvraag-

[ Bericht 96% gewijzigd door KingRoland op 01-02-2016 18:47:50 (Privé) ]
pi_158096070
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:51 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Zouden we ze dan leuker vinden ja zonder K3 zoekt K3 en als dit trio ons werd voorgeschotelt? -O-
Nee ik zeg dat de gunfactor dan niet had meegespeeld en iedereen zoiets zou hebben van: 'wtf is dit het beste wat ze konden vinden'.
pi_158096086
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

-verwijderd op aanvraag-
Haha, so am I. Evenals Lego. Gek op. Laten we teruggaan naar K3!

[ Bericht 26% gewijzigd door KingRoland op 01-02-2016 18:48:02 ]
pi_158096093
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Japepk het volgende:
Iemand gaf hier af op de 'trompetjes van Miguel', maar die geven voor mij juist jeu aan het nummer. De beat/drums is wel overduidelijk synth, dat is jammer. Ik mis de vette basgitaar van de liveshows hier. Het nummer an sich blijft wel sterk.
True, blijft goed nummer. De basgitaren van de liveshow mis ik ook :s) Ik heb indd een hekel aa Miguels trompetjes. :r
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 7 december 2015 @ 23:57:00 #57
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158096102
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:54 schreef Poedelpoes het volgende:
De roze krijgt van mij een free pass want ik vind al heel wat dat Studio 100 een bruin meisje erbij deed. Ze is dan ook model ipv de anderen die musical actrices zijn.

EN JAA DE ORANJE IS BAE
EN EIGENLIJK HE, EIGENLIJK VIND IK DE GELE OOK HEEL LEUK. Maar vooral omdat die ook benadeeld wordt omdat ze een beetje dom is en dus helemaal geen "leuke" positieve eigenschappen heeft. Een beetje het Huffelpufje van de groep. En dan ook nog eens een beetje mollig. Ik vind ze wel leuk. Eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk.
  maandag 7 december 2015 @ 23:57:19 #58
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158096113
Poedel heeft gelijk over binnenregent, het mist een beat.
pi_158096123
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef bogtrotter het volgende:
EN DAN NU, HET VERVOLG MET OUDE NUMMERS:

Alle Kleuren: Ik begin oprecht bijna te huilen. Dit mag niet. Ik weet dat dit allemaal het concept is met nieuwe stemmetjes en zo, maar dit klinkt gewoon voor geen meter. In de refreintjes hoor ik drie grieten die een beetje door elkaar aan het zingen zijn en in de strofes wordt het wel heel duidelijk dat ze allemaal zwak zijn op hun eigen manier. Let wel dat een andere combinatie van meisjes dus inderdaad ook hetzelfde probleem zou hebben gehad.

Tele-romeo: Oooooh. Is dit een nieuwe beat? Was die vorige ook al een nieuwe beat? Zijn het allemaal nieuwe beats? Tele-Romeo was ook wel het meest trashy jaren 2000-nummer uit hun oeuvre (samen met Frans Liedje, ook zo’n nummer met een snoeiharde biet eronder). Hier kan ik dus iets meer mee leven omdat het echt als een geüpdatete versie klinkt.

Heya Mama: En hier verlies ik dan weer alle charme die het originele nummer had. Maar dat vond ik eigenlijk ook al toen Josje het moest zingen. Het blijft dus voor mij raar om Kathleen hier niet te horen. Wie doet hier trouwens de “I’m gonna getcha” voor het refrein? Of is dat gerecycled van Kristel? Ik vind het nummer in elk geval een stuk minder pittig.

Oma’s aan de Top: Mijn punt over Klandestientje blijft hier echt overeind. Je hoort het wel als ze “al word je nog zoow oud” zingt, maar tijdens haar eerste solostukje had ik echt moeite om thuis te brengen naar wie ik aan het luisteren was. In het ene nummer is haar accent heel erg aanwezig, en in het andere nummer hoor je er niets van.

Ola Lélé: Je hoort Kwinkslagje wel echt moeite hebben met haar uitspraak hier. Ze struikelt wat over g’s en v’s en ij’s. Dat had ik al toen ze het op de radio zong. Toen toevallig ook met Marthe en Hanne. Bizar genoeg vond ik toen ook dat iedereen in dat groepje echt heel slecht zong en dat het langs geen kanten werkte. Ook hier zet ik “in de kroeg" nog steeds het origineel met Kathleen op.

Verliefd: WAS JIJ JE OOIT HELEMAAL TOT ACHTER JE OREN
(En hier mag Kandelaartje dan weer plots iedere g uitspreken als een ch? Zullen we wel gewoon effe een beslissing maken, jongens?)

Eyo!: Dit is een nummer dat ik amper kende en ik ook echt alleen maar leuk vind omdat er een leuk bietje onderstaat maar vooral omdat dat dansje echt de max is. En de achtergrondafrikaan doet hier wel echt weer het zwaarste werk.

Ya Ya Yippee: JUSTICE4LAUREN JUSTICE4LAURA JUSTICE4LISA. Verder heb ik hier wel het minst problemen mee van alle nummers, denk ik.

Toveren: JUSTICE4DEMI. De single-versie hiervan is ook altijd wel zo’n goor nummer met een ordinaire beat geweest. Ik schrik er telkens opnieuw van omdat het in de musical zo’n leuk mooi nummer met een live-orkest en een ensemble was.

Kuma Hé: Nee, echt. Ik was nooit zo’n gigantische Kathleenrukker als alle twitteraars tijdens de wedstrijd, maar hier wil ik ook echt gewoon de originele K3 horen en niemand anders. Deze vind ik verschrikkelijk. De versie van Wir3 uit Duitsland gebruikte ook gewoon dezelfde backing vocals van blèrende kindjes en ik ben blij dat die 8 jaar later toch nog steeds ergens lagen om opnieuw gebruikt te worden. Al heb ik het gevoel dat ik ook wat nieuwe extra stemmen hoor.

FUCKING KUSJESDAG: Oh??? Staat deze er niet op??? OH???? VER-FUCKING-RASSEND. Misschien maar goed ook, kunnen ze dat nummer alvast NIET NAAR DE KLOTEN HELPEN.

Handjes draaien: Als je dan maar 3 nummers uit het Josje-tijdperk kiest, dan sta ik er echt van te kijken dat Engeltjes en K3 Airlines genegeerd zijn om hiervoor te kiezen. Vooral omdat die twee ook echt vaak gezongen zijn tijdens de wedstrijd. Maar omdat het juist zo’n nummer is waar ik nooit echt gelukkig van ben geworden, vind ik het best okee om deze nieuwe wichtjes het te horen zingen. Top.

Mamasé: Als ik Kuma Hé enkel met Kathleen wil horen, wil ik deze ook alleen horen met Josje. Maar eigenlijk heb ik er het meeste last mee om Hanne de lijn van Karen te horen zingen. Dat is een beetje heiligschennis. Dit is, van wat er al te horen valt, overigens ook de slechtste track voor Kinderslotje, die hier echt waanzinnig waardeloos klinkt.
Briljante analyse, vooral opvallend dat Klaasje zoveel verschillende accenten heeft inderdaad. Ik blijf dat gek vinden, het slaat echt nergens op.
pi_158096141
quote:
Ohja, ik had hier ooit beweerd dat ik over zou stappen op dat Prinsessia als de nieuwe K3 tegen zou vallen, dus dat ga ik bij deze doen. -O-
pi_158096169
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:55 schreef Japepk het volgende:

[..]

Iemand gaf hier af op de 'trompetjes van Miguel', maar die geven voor mij juist jeu aan het nummer. De beat/drums is wel overduidelijk synth, dat is jammer. Ik mis de vette basgitaar van de liveshows hier. Het nummer an sich blijft wel sterk.

Jammer dat Jodelee ook zo'n dancebeat heeft. Alles aan dit nummer moet toch hartstikke kneuterig zijn. Sommige liedjes komen echt erg goedkoop over op dit album, alsof het snel snel klaar moest. Die tracks op zich hebben toch gewoon net zo geproduceerd kunnen worden als ieder ander K3 nummer? Of is instrumentkeuze echt zo afhankelijk van stemgeluid?

Net als Kusjessoldaten. Waarom zo uptempo? Had het lekker mars-achtig gehouden, zoals in de liveshow. Dat had veel beter gepast.
Ik quote mezelf anders leest niemand de edits :p
't Echte en 't ware!
pi_158096171
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:56 schreef anne53 het volgende:

[..]

Haha, so am I. Evenals Lego. Gek op. Laten we teruggaan naar K3!
Laten we dat maar weer doen ja. :P
  maandag 7 december 2015 @ 23:59:33 #63
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158096175
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:58 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ohja, ik had hier ooit beweerd dat ik over zou stappen op dat Prinsessia als de nieuwe K3 tegen zou vallen, dus dat ga ik bij deze doen. -O-
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
pi_158096176
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:57 schreef bogtrotter het volgende:
EN EIGENLIJK HE, EIGENLIJK VIND IK DE GELE OOK HEEL LEUK. Maar vooral omdat die ook benadeeld wordt omdat ze een beetje dom is en dus helemaal geen "leuke" positieve eigenschappen heeft. Een beetje het Huffelpufje van de groep. En dan ook nog eens een beetje mollig. Ik vind ze wel leuk. Eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk.
Same. Ik kom er niet overheen hoe instant leuk deze meiden zijn en dit dan deze basic combinatie die de legacy van K3 moet dragen. :?

@GERTJUH @studio100

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:00:04 #65
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158096184
Princessia wil ik niet gaan kennen voor ik helemaal 90% van hun entertainment in de kinderpop heb zitten.
Maar eig is het denk ik best wel leuk. :D :D :@

Ik krijg dit niet fatsoenlijk embossed dus ik ga slapen, heb toch meer film zitten kijken dan echt aandachtig fotosoepen. 8)7.
Schapen zijn relax.
pi_158096218
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef Japepk het volgende:
Ik quote mezelf anders leest niemand de edits :p
:"( ik lees je edits
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158096225
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:50 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik denk dat je #1 bent qua posts ;)
Dat zou best weleens kunnen inderdaad. De vraag is of ik daar blij moet zijn of niet natuurlijk. :|W
pi_158096231
TeleRomeo is wel echt in 2015 gezet met deze nieuwe versie. Alsof Hardwell zelf hem gemixt heeft.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:01:58 #69
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158096242
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:58 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ohja, ik had hier ooit beweerd dat ik over zou stappen op dat Prinsessia als de nieuwe K3 tegen zou vallen, dus dat ga ik bij deze doen. -O-

Hallo hallo, de prinsen uit deze video mogen ook wel eens naar mijn bal komen.
pi_158096243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:00 schreef DumpTruck het volgende:
Princessia wil ik niet gaan kennen voor ik helemaal 90% van hun entertainment in de kinderpop heb zitten.
Maar eig is het denk ik best wel leuk. :D :D :@

Ik krijg dit niet fatsoenlijk embossed dus ik ga slapen, heb toch meer film zitten kijken dan echt aandachtig fotosoepen. 8)7.
Haha baas. Echt leuk al die cd-hoesjes.
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:02:34 #71
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158096259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:01 schreef bogtrotter het volgende:

[..]


Hallo hallo, de prinsen uit deze video mogen ook wel eens naar mijn bal komen.
D'r zijn leukere meiden...
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:02:38 #72
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158096263
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:01 schreef Poedelpoes het volgende:
:"( ik lees je edits
Dat is niet lezen, dat is betrappen!

En het album klinkt idd een beetje afgeraffeld, aan de andere kant is er voor Miguel weinig eer te behalen dus misschien heeft hij ook zoiets van "zoek het uit, goed genoeg."
Schapen zijn relax.
pi_158096267
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:01 schreef bogtrotter het volgende:
Hallo hallo, de prinsen uit deze video mogen ook wel eens naar mijn bal komen.
hahahahahhahaha
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:02:54 #74
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_158096273
Toveren is wel echt vertraagd hè, de nieuwe versie? of hoor ik spoken? (dit spreekwoord klopt niet :+ )
TEAM TAFEL
pi_158096284
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:36 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Naja de eurodance hoek heeft er altijd wel in gezeten in de Kethleen jaren hoor. Maar ik snap wat je bedoelt.
Eurodance is de beste muziek die er is. ^O^ Dus wat mij betreft kunnen ze er niet genoeg beats onderzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')