Hopelijk wordt het beter als de eerste helft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
Poster tweede helft
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Vlinder op 01-02-2016 21:25:03 (Even in een spoiler gezet) ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Lekkere spoiler hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Vlindur het volgende:
Zo dan. Lukt even niet netter en geknipt.![]()
Er staat onder dat het een still is uit Extant. Nu zegt me dat niks, maar het is goed mogelijk dat hij er in TWD dus anders uit zietquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan. Lukt even niet netter en geknipt.![]()
Oh. Oeps. Even kijken of ik ze onder een spoiler krijg. Sorry!quote:
oh. Verrek. Ik dacht eindelijk een foto gevonden te hebben is het niet eens een goedequote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Er staat onder dat het een still is uit Extant. Nu zegt me dat niks, maar het is goed mogelijk dat hij er in TWD dus anders uit ziet
Extant, sci fi serie van Spielberg. Met Halle Berry, en hem. Best leuk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Er staat onder dat het een still is uit Extant. Nu zegt me dat niks, maar het is goed mogelijk dat hij er in TWD dus anders uit ziet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Curiosity het volgende:
Maandag weer een nieuwe aflevering en aan de tijd te zien in de bode een dubbele.
De bode?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Curiosity het volgende:
Maandag weer een nieuwe aflevering en aan de tijd te zien in de bode een dubbele.
reken daar maar niet op. Tenzij NL ineens een aflevering eerder dan USA uitzend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Curiosity het volgende:
Oh dat woord ken je niet. Geef niks hoor.quote:
Hopelijk dan 90 minuten 😊quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
reken daar maar niet op. Tenzij NL ineens een aflevering eerder dan USA uitzend.![]()
zal wel 8x reclame zijn.
Leg het dan ook uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oh dat woord ken je niet. Geef niks hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |