barrie, een duppie voor dit guppiequote:Op maandag 7 december 2015 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ik start bij deze een inzamelingsactie om een auto te kopen. Als iedereen in deze SC 100 euro bijlegt kan ik een mooi karretje kopen.
Schrijf hieronder je naam en zet erachter hoeveel je wilt doneren:
Faeroer:quote:Op maandag 7 december 2015 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ik start bij deze een inzamelingsactie om een auto te kopen. Als iedereen in deze SC 100 euro bijlegt kan ik een mooi karretje kopen.
Niet heel opmerkelijk, gezien je afkomst.quote:Op maandag 7 december 2015 @ 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vind die badmat schokkender
We kunnen sinds kort ook TR'en op de fpquote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Huis met nazivlaggen te koop op Funda
[..]
Niet heel opmerkelijk, gezien je afkomst.
`quote:Op maandag 7 december 2015 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
Welke auto wil je kopenquote:Op maandag 7 december 2015 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
Haal autodropquote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 5,10 euro, dus het zal wel iets van dinkietoys worden.
Die rechter vlag is lelijk zeg, die kriegsflagge is wel leuk.quote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet ik, al kom ik er zelden.quote:Op maandag 7 december 2015 18:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
We kunnen sinds kort ook TR'en op de fp
Ja nou ja... ik heb smaakquote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen met haakneuzen?quote:Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja... ik heb smaak
Als je er vier tegen elkaar legt kan je een mooi figuur makenquote:Op maandag 7 december 2015 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen met haakneuzen?
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 december 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je er vier tegen elkaar legt kan je een mooi figuur maken
Je zou er echt vaker moeten komen, het is echt een leuke plek met nieuwsberichten in blogstijl.quote:
Jimmy houdt niet van dingen die populair zijnquote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Star Wars marathon. Ter voorbereiding.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy houdt niet van dingen die populair zijn
ja, jaquote:Op maandag 7 december 2015 19:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Twelve Monkeys al eens gezien? Fight Club?
Gone Girlquote:
Ben Nulty niet.quote:Op maandag 7 december 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten te weinig tieten in voor ons Jimmy
quote:Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
Heb wel zin in een foute '00 comedy.
waarom wil je ons slaanquote:Op maandag 7 december 2015 19:25 schreef -supergirl- het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |