Wat is islamofobie dan?quote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tan2, islamofobie is dus daadwerkelijk een vereiste voor een PVV-vertegenwoordiger.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 07-12-2015 om 18:51:28De PVV zoekt kandidaat TK-leden. Mensen met lef, liefde voor NL en een afkeer van islam. Interesse? Stuur motivatie en CV: kandidaat@pvv.nl reageer retweet
Oei.quote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tan2, islamofobie is dus daadwerkelijk een vereiste voor een PVV-vertegenwoordiger.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 07-12-2015 om 18:51:28De PVV zoekt kandidaat TK-leden. Mensen met lef, liefde voor NL en een afkeer van islam. Interesse? Stuur motivatie en CV: kandidaat@pvv.nl reageer retweet
Meteen brief geschrevenquote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Spotify premiumquote:Op maandag 7 december 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
reclame luisteren met soms muziek erdoorheen
UTO is een paar deuren verderop hoorquote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef McNulty het volgende:
Als je Utopia gaat kijken dan ga je houden hiervan. IK ZEG JULLIE
Islamofobie, een neologisme, is de angst voor de islam en moslims. Vaak wordt deze term gelinkt aan haat of vooroordelen jegens of discriminatie van moslims.quote:
Nee, niet echt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
reclame luisteren met soms muziek erdoorheen
typenquote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof jij kan schrijven
hihihi ik heb ook echt over die sbs6 bagger iddquote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
UTO is een paar deuren verderop hoor
Dus een afkeer hebben van iets is hetzelfde als een ziekelijke angst hebben voor iets?quote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Islamofobie, een neologisme, is de angst voor de islam en moslims. Vaak wordt deze term gelinkt aan haat of vooroordelen jegens of discriminatie van moslims.
Die van mij allang, moet nu jammer genoeg betalen maar alles beter dan dat kutreclamequote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn 2 maanden gratis is net afgelopen
wordtquote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs bij de PVV wordt je wss afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |