quote:
Van het weekend nog geprobeerd, maar ik schoot in de lachquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Rukken jullie nooit voor de spiegel dan?
Jawel hoorquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Alpha, Beta, Omega... onzinnige sportschool "macho" taalquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Ojee. Bèta's die met elkaar gaan bekvechten over wie de echte beta is, ik denk dat ik de gezelligheid maar ff in andere topics ga zoeken.
Inderdaad. Wanneer snapt men nou eens dat gamma's gewoon de hete boys zijn?quote:Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alpha, Beta, Omega... onzinnige sportschool "macho" taal
We zijn geen roedel wolven!
Wat.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Waar? Misschien ben ik toch wel alphaquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Ojee. Bèta's die met elkaar gaan bekvechten over wie de echte beta is, ik denk dat ik de gezelligheid maar ff in andere topics ga zoeken.
Ik ga een leuk cadeautje maken voor kerst! Voor mijn buddy's ga ik een plumbus maken.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Mijn surprise is bijna af en hij is heul kei smerig
Ik weet wel dat ik de komende 10 jaar niet meer aan de papier mache ga. Gadverrrrdamme.
Bram wil er niet op in gaan, nepbeta dus.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Kun je wel zeggen.quote:
Sorry. Dit is een democratie (quote:
Weet nog niet, topics waar ik kom zijn meestal niet gezellig.quote:Op maandag 7 december 2015 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waar? Misschien ben ik toch wel alpha
Ohh die jaa.quote:Op maandag 7 december 2015 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer snapt men nou eens dat gamma's gewoon de hete boys zijn?
Sportschool?quote:Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alpha, Beta, Omega... onzinnige sportschool "macho" taal
We zijn geen roedel wolven!
Misschien ligt het aan jou...quote:Op maandag 7 december 2015 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet nog niet, topics waar ik kom zijn meestal niet gezellig.
Wat is dat?quote:
Nee Kaas. Nee.quote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of je wel eens masturbeert voor een spiegel, Bram.
Meer dat alfa, beta en gamma in deze context niks met de sportschool te maken heeft.quote:
Hehe.quote:Op maandag 7 december 2015 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bram wil er niet op in gaan, nepbeta dus.Echte beta's willen altijd gelijk hebben (en hebben dat meestal ook).
Nee, snap ik, maar dat denkt men wel.quote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer dat alfa, beta en gamma in deze context niks met de sportschool te maken heeft.
Wie zegt dat hij dat niet is?quote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe.
Ik moet zeggen: toen ik je als user alleen kende van een paar POL-SC bezoeken dacht ik wel dat je echt een arrogant vervelend stuk vreten was.
Ik koppel het niet helemaal aan status of iemand heet isquote:Op maandag 7 december 2015 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer snapt men nou eens dat gamma's gewoon de hete boys zijn?
En nu weet je het zeker?quote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe.
Ik moet zeggen: toen ik je als user alleen kende van een paar POL-SC bezoeken dacht ik wel dat je echt een arrogant vervelend stuk vreten was.
Dat gebeurt nou eenmaal in een SC vol alfa's die denken dat ze belangrijk zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe.
Auquote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan jou...
Ik googelde. Het ziet er eng uit.quote:Op maandag 7 december 2015 14:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ga een leuk cadeautje maken voor kerst! Voor mijn buddy's ga ik een plumbus maken.
En daar is wat mis mee?quote:Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Ang3l is de enige beta hier want volgens z'n profiel is hij "cost engineer".
Whehehe
Ook in een democratie bestaan regels jongemanquote:Op maandag 7 december 2015 14:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry. Dit is een democratie ()
Ik zei misschien. Maar ik weet het eigenlijk wel zeker. Sorry.quote:
Ja, in die sportschool/gym topics heeft men 't ook altijd over alpha mannetjes. Ik vind 't van die diknek-gesprekkenquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vannacht nog een minuutje. Is daar wel bij gebleven.
O.a.quote:Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Ang3l is de enige beta hier want volgens z'n profiel is hij "cost engineer".
Whehehe
Ja... Maar dat is echt 1/100ste van de alpha/beta discussie enzo.quote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, in die sportschool/gym topics heeft men 't ook altijd over alpha mannetjes. Ik vind 't van die diknek-gesprekken
Bustedquote:Op maandag 7 december 2015 14:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hooguit sta ik naakt voor de spiegel en denk ik "ik heb er wel eens slechter uit gezien... Nice!"
Dat is een beetje de meest voorkomende op Fok. Of iig de enige die tegenkom. Gelukkig.quote:Op maandag 7 december 2015 14:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja... Maar dat is echt 1/100ste van de alpha/beta discussie enzo.
quote:Op maandag 7 december 2015 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Busted
Nou ja, soort van.
Nee, niet echt.
Echt waar? De meeste mensen die zeggen dat ze alpha zijn, zijn het niet.quote:Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een beetje de meest voorkomende op Fok. Of iig de enige die tegenkom. Gelukkig.
Ik zeg dat iig niet in de post die je citeert, hihi.quote:Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet is?
NO! I WILL NOT BE COMPARED TO SOME 24FPS CINEMATIC EXPERIENCE NO ACURATE CONTROLLS SUB 1080P SLUT.quote:Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat onzinnige PC masterrace geneuzel. Bitch please, you're all nerds. Each and every one of you
quote:
Hehe, grappig, het verschil in jullie reacties.quote:Op maandag 7 december 2015 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal in een SC vol alfa's die denken dat ze belangrijk zijn.
Is ook wel een beetje een zelfontkrachtende uitspraak ja. Als je meent te moeten zeggen dat je alpha bent... dan ben je het dus juist niet. Want een echte zou het niet hoeven uitspreken. Die straalt het van nature uit.quote:Op maandag 7 december 2015 14:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Echt waar? De meeste mensen die zeggen dat ze alpha zijn, zijn het niet.
Too latequote:Op maandag 7 december 2015 14:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NO! I WILL NOT BE COMPARED TO SOME 24FPS CINEMATIC EXPERIENCE NO ACURATE CONTROLLS SUB 1080P SLUT.
Met het werk totaal niet, maar ik moet altijd gniffelen om titels met engineer erin die niet-technisch zijn of titels met manager erin wanneer je dat heul niet bent etc.quote:
Whehe pisnicht(-je, klinkt vriendelijker).quote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zei misschien. Maar ik weet het eigenlijk wel zeker. Sorry.
Behalve wij Ang3l.quote:Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Net als dat onzinnige PC masterrace geneuzel. Bitch please, you're all nerds. Each and every one of you
Heb je ook gekeken bij wat voor sort bedrijf ik dat doe?quote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met het werk totaal niet, maar ik moet altijd gniffelen om titels met engineer erin die niet-technisch zijn of titels met manager erin wanneer je dat heul niet bent etc.
Ik ben ook een nerdquote:
Ben je ir.? Dat en dat alleen kan mijn oordeel dat als een zwaard van Damocles boven uw nek hangt veranderen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken bij wat voor sort bedrijf ik dat doe?
Dat scheelt wellicht in je oordeel.
Dit is zoiets als zeggen dat alle foboloze mensen lelijk zijn!!!
Dat ben je alleen als je er voor gestudeerd hebtquote:Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je ir.? Dat en dat alleen kan mijn oordeel dat als een zwaard van Damocles boven uw nek hangt veranderen.
Interieurverzorger en facility managerquote:Maar je bent wel lief hoor. Ik lach toevallig om 2/3 van alle functietitels die mensen elkaar hebben gegeven in Nederland.
Ik was ooit business development manager. Toen moest ik een maandje potentiële klanten opbellen om ze warm te maken voor een of ander kutproduct.
Al game ik niet (meer) op de PC.quote:
Nou ja, dat is misschien ook weer een beetje overdreven Bram. Zoals gezegd kostte het weinig moeite, hoogstens een minuutje lichte inspanning. Toch wil ik je via deze weg even bedanken voor de felicitaties. Heel attent van je.quote:
Ik game helaas eigenlijk nooit meer omdat het te veel tijd kost, maar het blijft wel awesome. Heb je Warcraft 3 ook gedaan ooit? Die vond ik wel cool. WoW nooit gedaan.quote:Op maandag 7 december 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al game ik niet (meer) op de PC.
Na World of Warcraft en AION mee opgehouden.
Omdta ik niet aan een langlopend project mee doe (qua zang/spel) heb ik weer meer tijd. End us een PS4. En dus game ik weer meer dan voorheenquote:Op maandag 7 december 2015 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik game helaas eigenlijk nooit meer omdat het te veel tijd kost, maar het blijft wel awesome.
Nee, maar de Warcraft en WoW reeksen zijn zo anders. Alleen de legendes/lore is hetzelfde eigenlijk. Totaal ander soort spel. En ik denk dat ik geen warcraft mens ben. En wel WoW.quote:Op maandag 7 december 2015 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik game helaas eigenlijk nooit meer omdat het te veel tijd kost, maar het blijft wel awesome. Heb je Warcraft 3 ook gedaan ooit? Die vond ik wel cool. WoW nooit gedaan.
Ah. En m'n zo ongeveer favoriete reeks Gears of War kunnen we ook al niet over kletsen, want die is niet op de PS4.quote:Op maandag 7 december 2015 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar de Warcraft en WoW reeksen zijn zo anders. Alleen de legendes/lore is hetzelfde eigenlijk. Totaal ander soort spel. En ik denk dat ik geen warcraft mens ben. En wel WoW.
Lijkt beetje op Zelda waar ik een stuk of 5 delen van heb gespeeld.quote:Op maandag 7 december 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speelde ik. Want Engelen
Ik heb eigenlijk Zelda nooit gespeeld. Stom, want Final Fantasy vind ik bv geweldig. En Dragon Age etc. Maar ben ook na de SNES (16bit) "weggegaan" bij Nintendo, dus dat scheeltquote:Op maandag 7 december 2015 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt beetje op Zelda waar ik een stuk of 5 delen van heb gespeeld.
Fitness niet meer zo heel veel.quote:Op maandag 7 december 2015 14:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NO! I WILL NOT BE COMPARED TO SOME 24FPS CINEMATIC EXPERIENCE NO ACURATE CONTROLLS SUB 1080P SLUT.
Sorryquote:Op maandag 7 december 2015 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. En m'n zo ongeveer favoriete reeks Gears of War kunnen we ook al niet over kletsen, want die is niet op de PS4.
Journey is vet ja, om samen met iemand te doen zo random. Word je heel zen van.quote:Op maandag 7 december 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb op de PS4 nog niet zoveel spellen.
• Until dawn
• Dragon Age: Inquisition
• The Witcher 3: The Wild Hunt
• Mortal Kombat X
• Infamous: First Light
• Journey
• The Unfinished Swan
• Child of Light
Maar die laatste 3 is omdat ik ze op de PSN had gekocht voor de PS3 en deze ook PS4 speelbaar zijn en er dus meteen op staanJOURNEY
De rest van het topic bevestigt dit alquote:Op maandag 7 december 2015 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Bitch please, you're all nerds. Each and every one of you
Heb je de SNES nog? Want A Link to the Past is echt heel vet.quote:Op maandag 7 december 2015 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk Zelda nooit gespeeld. Stom, want Final Fantasy vind ik bv geweldig. En Dragon Age etc. Maar ben ook na de SNES (16bit) "weggegaan" bij Nintendo, dus dat scheelt
Neequote:Op maandag 7 december 2015 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je de SNES nog? Want A Link to the Past is echt heel vet.
Echt he? Ik luister de soundtrack nog wel eens. Zo fijnquote:Op maandag 7 december 2015 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Journey is vet ja, om samen met iemand te doen zo random. Word je heel zen van.
Geen hoge replay value, maar vond t erg origineelquote:En unfinished swan was een van mijn eerste spellen op de PS3. Was ik nog heel n00b
Ik ken het ook gewoon allemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb op de PS4 nog niet zoveel spellen.
• Until dawn
• Dragon Age: Inquisition
• The Witcher 3: The Wild Hunt
• Mortal Kombat X
• Infamous: First Light
• Journey
• The Unfinished Swan
• Child of Light
Maar die laatste 3 is omdat ik ze op de PSN had gekocht voor de PS3 en deze ook PS4 speelbaar zijn en er dus meteen op staanJOURNEY
Ik moest er ff inkomenquote:
Poosje terug nog een keer gedaan. Was er in een uur doorheen of zo.quote:Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Ik luister de soundtrack nog wel eens. Zo fijn
[..]
Geen hoge replay value, maar vond t erg origineel
Mijn knuffel heet Goaty.quote:
Ja, daar vind ik dus juist weer total niets aanquote:Op maandag 7 december 2015 15:34 schreef Peter het volgende:
Ik ben meer van de simulators, Open Transport Tycoon, Cities in motion 2, Sims, Age of empires, Red Alert. Lekker oude spellen (op CIM2 na)
AoE en Red Alert zijn beide fucking vet (deel 2 van beide dan).quote:Op maandag 7 december 2015 15:34 schreef Peter het volgende:
Ik ben meer van de simulators, Open Transport Tycoon, Cities in motion 2, Sims, Age of empires, Red Alert. Lekker oude spellen (op CIM2 na)
Thanks?quote:Op maandag 7 december 2015 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe pisnicht(-je, klinkt vriendelijker).
Wat vond ik dat een ruk spel.quote:Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik speel nu met deze sexy daddy
[ afbeelding ]
Noob.quote:Op maandag 7 december 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al game ik niet (meer) op de PC.
Na World of Warcraft en AION mee opgehouden.
Sorry. Was alweer vergeten waar het over ging. Was inderdaad overdreven. Bij deze neem ik mijn felicitatie terug.quote:Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, dat is misschien ook weer een beetje overdreven Bram. Zoals gezegd kostte het weinig moeite, hoogstens een minuutje lichte inspanning. Toch wil ik je via deze weg even bedanken voor de felicitaties. Heel attent van je.
Ook ff gespeeld. Helaas vind ik alle MMO's zo op elkaar lijken. Allemaal dezelfde saaie gameplay.quote:Op maandag 7 december 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze speelde ik. Want Engelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |