Dat is inderdaad erg tof.quote:Op maandag 7 december 2015 16:13 schreef nietzman het volgende:
Ach, hier in de buurt heb je een homomannenkoor wat 'zangzaad' heet. En eerlijk is eerlijk, die naam is het beste ooit. In ooit.
Dit is echt een super goede opmerking.quote:Op maandag 7 december 2015 16:41 schreef probeer het volgende:
En och.. Een homoseksueel kan helemaal niets aan zijn voorkeur doen. Een christen daarentegen..
dat is twee keer. je bent wel erg gefrustreerd he?quote:Op maandag 7 december 2015 16:33 schreef probeer het volgende:
TS is homofoob, ook al zegt hij tegen zichzelf van niet.
Ff serieus, waarom doen de meeste homo's zo extravagant? Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat jij alleen bij de extravagante homo's denkt dat ze homoseksueel zijn, betekent niet dat er niet legio homo's zijn die er 'normaal' uitzien. Die zijn er namelijk genoeg, maar daar zie jij het gewoon niet aan af.
Kortom, je bent kortzichtig en op basis daarvan ook nog eens erg generaliserend.
Dit is wel een terechte klacht. Vooral die "De Trut".quote:Op maandag 7 december 2015 12:18 schreef Bapple het volgende:
Namen van bijvoorbeeld gaybars: 'De Lollipop', 'PRIK', 'Men Inc.' en bijvoorbeeld 'De Trut' komen best veel voor.
Nee, vind jou gewoon een enorme sukkel.quote:Op maandag 7 december 2015 16:53 schreef Bapple het volgende:
[..]
dat is twee keer. je bent wel erg gefrustreerd he?
De meeste homo's zijn niet extravagant. En de meeste negers zeuren ook niet. Daarom hoor je hen niet en blijven de aandachttrekkers over waarover jij klaagt.quote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ff serieus, waarom doen de meeste homo's zo extravagant? Waar komt dat vandaan?
Ik vind het net negers hoor, die doen ook vaak zo overdreven: alsof ze gediscrimineerd worden. Doe gewoon normaal, dan heb ik geen enkel probleem met je. Maar als je zo extravagant (jouw woord) doet, flikekr lekker op!
Geen flauw idee. Moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ff serieus, waarom doen de meeste homo's zo extravagant? Waar komt dat vandaan?
Ik vind het net negers hoor, die doen ook vaak zo overdreven: alsof ze gediscrimineerd worden. Doe gewoon normaal, dan heb ik geen enkel probleem met je. Maar als je zo extravagant (jouw woord) doet, flikekr lekker op!
Dit dus.quote:Op maandag 7 december 2015 17:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De meeste homo's zijn niet extravagant. En de meeste negers zeuren ook niet. Daarom hoor je hen niet en blijven de aandachttrekkers over waarover jij klaagt.
Waar maak jij je zo druk om?quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het is niet iets normaals. Je hoeft niet te koop te gaan lopen met een aandoening en er trots op te zijn. En opzich zou het mij niet zo uitmaken hoor. Ik ben echt heel tolerant wat dat betreft.
Maar mede door de media word het door de strotten van onze jeugd geduwd, en dat vind ik echt niet kunnen.
Met die instelling kunnen ze ook wel nazi marsmuziek uitzenden en beelden van Stalin gaan plaatsen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef FL_Freak het volgende:
User 47737281 die dezelfde discussie probeert te starten.
Je hoeft niet naar die cafés en je hoeft niet te kijken naar die 'overdreven homos' op TV.
Dus als je het allemaal niets vindt kun je het allemaal makkelijk ontwijken.
Wat bedoel je nou eigenlijk precies met provoceren ?quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik deel de opvatting van TS.
Een deel van het homo-zijn bestaat eruit dat je dat voortdurend moet uitdragen, moet provoceren, koketteren, e.d. Alsof het homo-zijn tegelijkertijd ook hun belangrijkste hobby is.
Voor de hetero is dat niet altijd prettig om te moeten aanschouwen. Op de publieke omroep zijn er ook veel te veel homo's te zien. Voor mij een van de redenen, naast andere, om daar bijna niet meer naar te kijken. Teveel Paul de Leeuw's, Carlo Boshart's, Nico de Tuiman's, etc.
Ik zou er met een boog omheen lopen. Misschien ben ik bekrompen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef Mylene het volgende:
EJ Johnson, de zoon van Magic Johnson.
[ afbeelding ]
De wereld zou heel saai zijn zonder jongens als deze, ik hou er van.
quote:Op maandag 7 december 2015 17:56 schreef Pulzzar het volgende:
Dan is deze clip leuker
Na zoveel gay is nu weer tijd voor heteroseksuele lusten die bevredigd zullen worden bij het zien van deze blonde mevrouw met bril en spannende outfit.
Doe mij dan maar een saaie wereld. Sorry, maar ik vind dit echt helemaal niks.quote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef Mylene het volgende:
Vind ik ook, niet dat ik erop zit te wachten om het te zien, maar het stoort me verder ook helemaal niet, mensen die beweren er last van hebben zijn gewoon zeikerds.quote:Op maandag 7 december 2015 17:49 schreef Mylene het volgende:
*knip.
Nope, maar het is toch wel vrij bekend dat homo's vaak echt meer outgoing zijn dan vrouwen wat dat betreft...quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus omdat je man bent willen ze je automatisch aanraken? Ook homo's vallen niet op alle mannen.
Wat maakt het nou uit?quote:Op maandag 7 december 2015 18:59 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nope, maar het is toch wel vrij bekend dat homo's vaak echt meer outgoing zijn dan vrouwen wat dat betreft...
Maar dat is toch prima? Lange leve de homofilie! Alleen dit liever niet de hele dag tentoonspreiden, daar ging dit topic over.quote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat jij alleen bij de extravagante homo's denkt dat ze homoseksueel zijn, betekent niet dat er niet legio homo's zijn die er 'normaal' uitzien. Die zijn er namelijk genoeg, maar daar zie jij het gewoon niet aan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |