SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 7 december 2015 08:44 schreef Estrys het volgende:
Hij krijgt flesvoeding als hij een flesje krijgt. Maar ik dacht dat hij meteen daarna sliep maar volgens mijn man had hij er toch nog een uur mee rondgelopen om hem rechtop te houden.
Het is denk ik de reflux is die hem nekt iedere keer. Daarom wil hij continu drinken, om het zuur weg te drinken. En omdat ik 's nachts de puf niet heb om hem rechtop te houden heeft hij daar veel last van. Om 6 uur was hij inmiddels zo uitgeput dat hij na een uur rechtop houden uiteindelijk wel in coma viel. Ik ga zo direct bellen met de huisarts voor andere medicijnen. Dit is niks. Mw Cactus wat had jij ook alweer gehad voor sjaak?
en nog even waar ik het allemaal voor doe![]()
Sjaak kreeg nexiumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N had eerst ranitidine en daarna omeprazol. Er zijn dus meerdere medicijnen. Niet alles werkt voor iedereen hetzelfde helaas.
quote:Op maandag 7 december 2015 08:44 schreef Estrys het volgende:
Hij krijgt flesvoeding als hij een flesje krijgt. Maar ik dacht dat hij meteen daarna sliep maar volgens mijn man had hij er toch nog een uur mee rondgelopen om hem rechtop te houden.
Het is denk ik de reflux is die hem nekt iedere keer. Daarom wil hij continu drinken, om het zuur weg te drinken. En omdat ik 's nachts de puf niet heb om hem rechtop te houden heeft hij daar veel last van. Om 6 uur was hij inmiddels zo uitgeput dat hij na een uur rechtop houden uiteindelijk wel in coma viel. Ik ga zo direct bellen met de huisarts voor andere medicijnen. Dit is niks. Mw Cactus wat had jij ook alweer gehad voor sjaak?
en nog even waar ik het allemaal voor doe![]()
Nexium, dat mag vanaf 5kg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn vader heeft bijv psoriasis en die is bijna verdwenen. Ook zijn suikerziekte is onder controle en stabiel. Maar dat baby's een ander verteringssysteem hebben als volwassenen gaat er bij haar niet inquote:Op maandag 7 december 2015 09:00 schreef Minarosa het volgende:
Mini is 's avonds op zijn wakkerst en gaat tegelijk met ons slapen (doet wel tussendoor nog een kort dutje) dus ik zie 'm elke dag nog best lang. Eerder naar bed heeft geen zin, dan wordt hij woest, maar ik blijf het een gek ritme vinden. Nou ja hij slaapt door en is blij en zo, dus we volgen hem maar.
Cassandra, je moederdingen toevoegen in het flesje omdat ze ergens iets nieuws heeft gelezen?! Not amused...
Ik zou denken: ongeacht wat ze weet of vindt, het is jullie baby dus jullie bepalen, hoe goed en nuttig ze haar ideeën ook vindt.quote:Op maandag 7 december 2015 09:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn vader heeft bijv psoriasis en die is bijna verdwenen. Ook zijn suikerziekte is onder controle en stabiel. Maar dat baby's een ander verteringssysteem hebben als volwassenen gaat er bij haar niet in
Dat inderdaad. Of het nu goed of slecht is wat ze doet, als jullie iets niet willen gebeurt het niet, en anders niet oppassen. Wat jammer dat je je moeder hiermee niet kan vertrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 09:09 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik zou denken: ongeacht wat ze weet of vindt, het is jullie baby dus jullie bepalen, hoe goed en nuttig ze haar ideeën ook vindt.
Zoquote:Op maandag 7 december 2015 08:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit met een dilemma. Mijn moeder heeft epigenetica gestudeerd. Ze was al tegen stoppen met bv en als ik stopte moest ik maar geitenmelk geven (poeder). Nu zei ze zaterdag tegen mij, dat ik glutamine in de fles moest toevoegen. Dus ik heb gezegd, hij krijgt bv, of kv maar meer niet. Mijn kind is geen proefkonijn (om de drie jaar wisselt ze van dieet en bijvoeding mening, tis maar net wat ze heeft gelezen). Zegt ze tegen G. Oma stopt je flesje wel vol met goede dingen hoor, wees maar niet bang.
Dus ik ben boos geworden en heb gezegd dat ik niet moet merken dat ze iets in zijn fles stopt, anders mogen ze ook niet oppassen.
Maar ik vertrouw haar sowieso niet. Ik heb /had een kaasallergie,en dan deed ze kaas in t eten zonder t te zeggen, en zei ze achteraf, zie je wel dat je dat lust? Dus ik zie haar er voor aan toch vitamines of wat dan ook te geven en te zeggen, zie je dat het kan?
We zouden eens in de maand een avond voor onszelf willen, misschien toch maar andere oppas zoeken..
Over stoppen met bv en een week wachten met de beslissing.. Ik denk er elk voedingsmoment anders over. En mijn productie ookstond ik mijn ontbijt te maken, hoor ik wat spetteren, stroomt de melk gewoon door mijn pyjama heen over de vloer. Ik denk dat ik iets heel anders ga besluiten: ik geef gewoon zoveel mogelijk bv. Trek ik dat een keer mentaal niet, dan geef ik de fles, om t even of ik gekolfde melk voor handen heb of kv.
Denk ik.. Het weekend is vrij goed gegaan, ook al heb ik alleen de zaterdagochtend en de zondag met mijn man gespendeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |