abonnement Unibet Coolblue
pi_158078374
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:36 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaaa, vind wel grappig dat haar Anastacia-achtige stem iets is wat ze blijkbaar uit en aan kan zetten. Bij Locked Away kwam die wat meer naar voren.

[..]

Maar die hardstyle remixen zijn niet legit toch?
Nee klopt, inderdaad niet legit.
  maandag 7 december 2015 @ 13:51:11 #202
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158078402
Sisi( O+), een klein ding, ga je nog vertellen of Max boos is op Klaasje? Want het is een beetje gek dat Lauren de hele laag over haar heen krijgt terwijl Klaasje zelf ook vreemdging.
pi_158078453
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:49 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

O+ Heb nu toch niets doen, ga weer even genieten. :D
Ik wou dat ik niets te doen had, maar ik ga zometeen toch echt even deze pagina wegklikken. Want je blijft meelezen, ongelofelijk verslavend. :Y
pi_158078484
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sisi( O+), een klein ding, ga je nog vertellen of Max boos is op Klaasje? Want het is een beetje gek dat Lauren de hele laag over haar heen krijgt terwijl Klaasje zelf ook vreemdging.
To be continued... :)
  maandag 7 december 2015 @ 13:54:31 #205
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158078488
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:54 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

To be continued... :)
Vol verwachting klopt mijn hart...
pi_158078519
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Eigenlijk lachwekkend dat Studio 100 het zelfs maar durft om een video in zulke kwaliteit op youtube te zetten.
Ze hebben een of andere kluns een stapeltje DVD's gegeven en een primitief stukje software en that's it. Verklaart een hoop, zoals waarom van Hallo K3 uitsluitend en alleen die afleveringen op YouTube staan die op DVD zijn uitgebracht (21 van de in totaal 39 afleveringen). Overigens is de beeldkwaliteit van veel clips uit de beginperiode niet al te best, en dan staan ze ook nog eens in letterboxed 4:3 op de DVD's die de kluns van dienst als enige bron mag gebruiken, en dan krijg je dit. Ik kan het zelf beter, zie ook mijn screenshot van Oya Lélé hierboven, maar dat ga ik niet doen omdat Studio 100 een agressief beleid voert jegens in ieder geval sommige andere YouTube uploaders van hun materiaal.
pi_158078713
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ode-Neuzen-Dag.dhtml

Om toch even de moraalridder uit te gaan hangen: Had Studio 100 de meisjes ook niet wat meer tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en ze de eerste paar maanden ook gewoon moeten laten playbacken ofzo? Want de reacties op het internet zijn toch behoorlijk negatief.

Dit artikel had ik trouwens nog niet gelezen.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-star-quality.dhtml

Kristel Verbeke zoekt meisjes met star quality!

"Een K3-meisje is iemand waar veel kinderen zich aan kunnen spiegelen. Een ster worden is een droom van veel kleine meisjes. Zij moeten zichzelf kunnen herkennen in de nieuwe K3. Een K3-meisje is toegankelijk, maar heeft ook star quality."

Dat zegt ze notabene vlak vóór de finale en ze kiest precies de 3 meisjes zonder star quality. Het is echt bijna niet te bevatten, ze moet wel echt een fikse hekel aan Jindra, Lauren en Lisa hebben gehad.
pi_158078812
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze hebben een of andere kluns een stapeltje DVD's gegeven en een primitief stukje software en that's it. Verklaart een hoop, zoals waarom van Hallo K3 uitsluitend en alleen die afleveringen op YouTube staan die op DVD zijn uitgebracht (21 van de in totaal 39 afleveringen). Overigens is de beeldkwaliteit van veel clips uit de beginperiode niet al te best, en dan staan ze ook nog eens in letterboxed 4:3 op de DVD's die de kluns van dienst als enige bron mag gebruiken, en dan krijg je dit. Ik kan het zelf beter, zie ook mijn screenshot van Oya Lélé hierboven, maar dat ga ik niet doen omdat Studio 100 een agressief beleid voert jegens in ieder geval sommige andere YouTube uploaders van hun materiaal.
Het is inderdaad belachelijk, het lijkt wel of iemand de dvd's heeft gestript en met windows movie maker de boel bewerkt heeft ofzo. En inderdaad, ze moeten die beelden toch ook gewoon in de originele filmkwaliteit hebben, dan kunnen ze die toch ook gewoon op youtube zetten?

De filmkwaliteit begin jaren 90, begin 2000 was echt niet slecht hoor. HD was het misschien net niet, maar wel gewoon ontzettend scherp.
  maandag 7 december 2015 @ 14:23:19 #209
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158079558


Dankzij Sisi kan ik nooit meer normaal naar zulke foto's kijken.
pi_158079695
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]

Dankzij Sisi kan ik nooit meer normaal naar zulke foto's kijken.
  maandag 7 december 2015 @ 14:29:47 #211
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158080740
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ode-Neuzen-Dag.dhtml

Om toch even de moraalridder uit te gaan hangen: had Studio 100 de meisjes ook niet wat meer tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en ze de eerste paar maanden ook gewoon moeten laten playbacken of zo? Want de reacties op het internet zijn toch behoorlijk negatief.
Nou nee. Wat dacht je van de reacties op (a)social media wanneer uit zou komen dat ze de eerste maanden alleen mochten playbacken? Dan zouden de rapen pas echt gaar zijn.
quote:
Dit artikel had ik trouwens nog niet gelezen.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-star-quality.dhtml

Kristel Verbeke zoekt meisjes met star quality!

"Een K3-meisje is iemand waar veel kinderen zich aan kunnen spiegelen. Een ster worden is een droom van veel kleine meisjes. Zij moeten zichzelf kunnen herkennen in de nieuwe K3. Een K3-meisje is toegankelijk, maar heeft ook star quality."

Dat zegt ze notabene vlak vóór de finale en ze kiest precies de 3 meisjes zonder star quality. Het is echt bijna niet te bevatten, ze moet wel echt een fikse hekel aan Jindra, Lauren en Lisa hebben gehad.
Dan ga je er vanuit dat dit ook haar persoonlijke keuze was. Dat lijkt plausibel omdat ze tenslotte pas na de finale bekend heeft gemaakt manager te zullen zijn, en evengoed achter de schermen voor de eer had kunnen bedanken als HKM haar niet aan had gestaan, en dan hadden we nooit iets vernomen van haar intentie om manager te worden die ze kennelijk al lang had. Maar het kan ook zijn dat HKM niet haar persoonlijke favoriete combinatie was maar dat ze zich hier overheen heeft gezet en er nu toch het beste van wil maken, want zo iemand is ze wel. Dat ze een hekel zou hebben gehad aan andere finalisten geloof ik niet, daar is het echt niet de persoon voor. Wel denk ik dat de relatie met Jindra verstoord was na het DVD incident.

HLN heeft overigens al tijden geleden een aparte pagina gemaakt waar je altijd de laatste berichten van deze krant over K3 kunt vinden.
pi_158080937
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:02 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nou nee. Wat dacht je van de reacties op (a)social media wanneer uit zou komen dat ze de eerste maanden alleen mochten playbacken? Dan zouden de rapen pas echt gaar zijn.

Dat werd bij de oude K3 toch ook jarenlang geaccepteerd? Tot 2006 hebben ze zelden live gezongen voor groot publiek. Maar misschien kan dat tegenwoordig inderdaad niet meer.

quote:
[..]

Dan ga je er vanuit dat dit ook haar persoonlijke keuze was. Dat lijkt plausibel omdat ze tenslotte pas na de finale bekend heeft gemaakt manager te zullen zijn, en evengoed achter de schermen voor de eer had kunnen bedanken als HKM haar niet aan had gestaan, en dan hadden we nooit iets vernomen van haar intentie om manager te worden die ze kennelijk al lang had. Maar het kan ook zijn dat HKM niet haar persoonlijke favoriete combinatie was maar dat ze zich hier overheen heeft gezet en er nu toch het beste van wil maken, want zo iemand is ze wel. Dat ze een hekel zou hebben gehad aan andere finalisten geloof ik niet, daar is het echt niet de persoon voor. Wel denk ik dat de relatie met Jindra verstoord was na het DVD incident.

HLN heeft overigens al tijden geleden een aparte pagina gemaakt waar je altijd de laatste berichten van deze krant over K3 kunt vinden.
Dat dit juist Kristels favoriete combinatie was is inmiddels toch wel bewezen lijkt me?? Kristel was overdreven enthousiast bij Hannes auditie en zorgde er in haar eentje voor dat ze door mocht naar de bootcamps. (waarbij Josje zei: "Kristel is de enige die Hanne doorwil, is dat niet vreemd?") Daarnaast zei Kristel tegen Klaasje dat ze het zo jammer vond dat ze Klaasje "een beetje kwijt" was bij de fotoshoots. Waaraan je duidelijk kon merken dat ze een zwak had voor Klaasje. En tot slot toonde ze zich zeer enthousiast over Marthe tijdens de liveshows. ("Marthe toch!") Zo enthousiast hebben we haar nooit gezien bij een optreden van Lauren.

En we hebben natuurlijk nog het shot van Toeps waarbij Kristel zeer enthousiast zit te knikken bij HKM in de finale, terwijl Josje haar hoofd schudt. Dit was voor 99 procent zeker Kristel's favoriete groepje. Genoeg bewijs voor.
pi_158081323
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat dit juist Kristels favoriete combinatie was is inmiddels toch wel bewezen lijkt me?? Kristel was overdreven enthousiast bij Hannes auditie en zorgde er in haar eentje voor dat ze door mocht naar de bootcamps. (waarbij Josje zei: "Kristel is de enige die Hanne doorwil, is dat niet vreemd?") Daarnaast zei Kristel tegen Klaasje dat ze het zo jammer vond dat ze Klaasje "een beetje kwijt" was bij de fotoshoots. Waaraan je duidelijk kon merken dat ze een zwak had voor Klaasje. En tot slot toonde ze zich zeer enthousiast over Marthe tijdens de liveshows. ("Marthe toch!") Zo enthousiast hebben we haar nooit gezien bij een optreden van Lauren.

En we hebben natuurlijk nog het shot van Toeps waarbij Kristel zeer enthousiast zit te knikken bij HKM in de finale, terwijl Josje haar hoofd schudt. Dit was voor 99 procent zeker Kristel's favoriete groepje. Genoeg bewijs voor.
Maakt het deste erger dat we Demi, Lisa, Lauren en Jindra nooit samen in een groepje hebben gezien. Het had zo mooi kunnen zijn :'( en ze hadden iedereen om ver kunnen blazen. Nora trok Demi en Lisa's optreden van Toveren ontzettend naar beneden. En als Nora legit eerste keuze was voor de zwartharige spot waarom zagen we haar dan nooit samen met Hanne en Klaasje? Of zou dat te vals klinken?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158081337

Ugh, die Vanessa. Wat een zeikerd.
pi_158081358
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Maakt het deste erger dat we Demi, Lisa, Lauren en Jindra nooit samen in een groepje hebben gezien. Het had zo mooi kunnen zijn :'( en ze hadden iedereen om ver kunnen blazen. Nora trok Demi en Lisa's optreden van Toveren ontzettend naar beneden. En als Nora legit eerste keuze was voor de zwartharige spot waarom zagen we haar dan nooit samen met Hanne en Klaasje? Of zou dat te vals klinken?
Zonde! Wat dat betreft denk ik dat Nora niet echt een optie was. Alleen voor het 'kleurtje' heel ver gekomen.
  maandag 7 december 2015 @ 15:27:09 #217
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158081359
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:26 schreef anne53 het volgende:

Ugh, die Vanessa. Wat een zeikerd.
Televaag. :') Vanessa heeft wel een leuke baan, beetje roddelen over alles en iedereen. Mooi joh.
pi_158081369
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Televaag. :') Vanessa heeft wel een leuke baan, beetje roddelen over alles en iedereen. Mooi joh.
*Roddels oplezen. Vind het zo'n naar mens.
pi_158081378
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Televaag. Vanessa heeft wel een leuke baan, beetje roddelen over alles en iedereen. Mooi joh.
Wil ik ook wel lol. Ik vind deze Vanessa eigenlijk wel leuk, die andere die daar zit vind ik echt een kutwijf.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 7 december 2015 @ 15:28:24 #220
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158081387
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:27 schreef anne53 het volgende:

[..]

*Roddels oplezen. Vind het zo'n naar mens.
Beter dan die andere flapdrol die er altijd zit. Als die gast niet homo is dan is er iets mis.
pi_158081399
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:26 schreef anne53 het volgende:

Ugh, die Vanessa. Wat een zeikerd.
Opzich heeft ze wel gelijk, maar ze trappen bij Telegraaf tv altijd open deuren in. Allemaal dingen die allang bekend zijn, en echt veel nieuwtjes hebben ze niet.
pi_158081412
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Opzich heeft ze wel gelijk, maar ze trappen bij Telegraaf tv altijd open deuren in. Allemaal dingen die allang bekend zijn, en echt veel nieuwtjes hebben ze niet.
True
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 7 december 2015 @ 15:29:44 #223
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158081415
Oh Jan Urinoir bedoel ik, met zijn kuvvurs.
pi_158081420
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Opzich heeft ze wel gelijk, maar ze trappen bij Telegraaf tv altijd open deuren in. Allemaal dingen die allang bekend zijn, en echt veel nieuwtjes hebben ze niet.
Nee inderdaad, het is ook geen nieuws. Ze doen er gewoon nog een schepje bovenop.
  maandag 7 december 2015 @ 15:31:14 #225
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158081442
Iedereen even Shownieuws en RTL Boulevard tippen, of zou het er al vanavond in komen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')