Lachwekkend dat hij niet welkom was om bij jullie fit te worden. Echt topclub-onwaardig en een schande voor de naam Feyenoord.quote:Op maandag 7 december 2015 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Ron Beton naar AZ tot einde seizoen.
Gadverdamme. Ik ga er erg aan moeten wennen om hem tegen ons te zien spelen.
Wat mij betreft doodzonde.
Oke manquote:Op maandag 7 december 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lachwekkend dat hij niet welkom was om bij jullie fit te worden. Echt topclub-onwaardig en een schande voor de naam Feyenoord.
En dan tekent hij dus bij de club die hem wel een kans biedt. Slim gespeeld van AZ, Vlaar is zelfs revaliderend beter dan elke centrale verdediger bij Feyenoord.
Heeft Heracles soms ook zo'n goede advocaat als ons? KNVB is bang voor weer een fiasco: als de scheids zegt bij zijn nek gegrepen en op de beelden zie je duidelijk dat ie alleen zijn shirt vast heeft...twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-12-2015 om 15:44:27De rode kaart die Ramon Zomer gisteren opliep tijdens Feyenoord - Heracles Almelo is door de KNVB geseponeerd. #feyher reageer retweet
Dit doet niet echt recht aan het feit dat ie daarvoor lomp natrapte op Kuyt. Maar ja, daar kreeg hij al geel voor en dat is dus beoordeeld en daarna kreeg ie onterecht direct rood voor dat vastgrijpen van het shirtje. Als Nijhuis nou gewoon een 2e geel had gegeven was het goed geweest. Kortom: Nijhuisquote:Op maandag 7 december 2015 15:50 schreef Jaytje07 het volgende:
Heeft Heracles soms ook zo'n goede advocaat als ons? KNVB is bang voor weer een fiasco: als de scheids zegt bij zijn nek gegrepen en op de beelden zie je duidelijk dat ie alleen zijn shirt vast heeft...twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-12-2015 om 15:44:27De rode kaart die Ramon Zomer gisteren opliep tijdens Feyenoord - Heracles Almelo is door de KNVB geseponeerd. #feyher reageer retweet
Ze moeten nu nog 2 dingen doen, het is een stap in de goede richtingquote:Op maandag 7 december 2015 15:50 schreef Jaytje07 het volgende:
wel met je eens dat die tackle op Kuyt eigenlijk direct rood wasquote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit doet niet echt recht aan het feit dat ie daarvoor lomp natrapte op Kuyt. Maar ja, daar kreeg hij al geel voor en dat is dus beoordeeld en daarna kreeg ie onterecht direct rood voor dat vastgrijpen van het shirtje. Als Nijhuis nou gewoon een 2e geel had gegeven was het goed geweest. Kortom: Nijhuis
Verder niet echt boeiend wat er met Zomer gebeurt, we spelen voorlopig toch niet meer tegen Heracles.
Heel vreemd, maar ik dacht vanaf de 2e ring ook heel duidelijk te zien dat ie m met 2 handen om de keel beetpakte, en ik keek dus precies vanaf de andere kant als Nijhuis. Vond direct rood dan ook volstrekt logisch, maar de beelden spreken me wel behoorlijk tegenquote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit doet niet echt recht aan het feit dat ie daarvoor lomp natrapte op Kuyt. Maar ja, daar kreeg hij al geel voor en dat is dus beoordeeld en daarna kreeg ie onterecht direct rood voor dat vastgrijpen van het shirtje. Als Nijhuis nou gewoon een 2e geel had gegeven was het goed geweest. Kortom: Nijhuis
Verder niet echt boeiend wat er met Zomer gebeurt, we spelen voorlopig toch niet meer tegen Heracles.
Gustafson schorsen, en...?quote:Op maandag 7 december 2015 16:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze moeten nu nog 2 dingen doen, het is een stap in de goede richting
quote:Op maandag 7 december 2015 16:46 schreef Johnny_Angel het volgende:
Opflikkeren met Ron Vlaar. Als hij fit was geweest dan was terugkeren naar Feyenoord nooit een optie voor hem geweest want zelfs verlengen bij Aston Villa was te min voor hem. Maar omdat hij in de lappenmand zat klopte hij bij Feyenoord aan om te mogen revalideren. Had van mij op zich best gemogen als hij Feyenoord betaald zou hebben voor het gebruik van de faciliteiten en medische staf. Maar je gaat zo'n kreupel paard toch geen contract aanbieden? Dat ze dat bij AZ kennelijk wel doen zegt meer over de wanhoop van AZ dan dat het wat over Feyenoord zegt.
quote:Op maandag 7 december 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lachwekkend dat hij niet welkom was om bij jullie fit te worden. Echt topclub-onwaardig en een schande voor de naam Feyenoord.
En dan tekent hij dus bij de club die hem wel een kans biedt. Slim gespeeld van AZ, Vlaar is zelfs revaliderend beter dan elke centrale verdediger bij Feyenoord.
Wij hebben hem ook gewoon niet nodig.quote:Op maandag 7 december 2015 16:59 schreef Pascalus het volgende:
Leuk dit. Aan de ene kant heb je figuren als Badder die onzin uitslaan over hoe wij de grote Ron Vlaar moeten vereren als een soort god en aan de andere kant heb je figuren zoals Johnny Angel.
Beetje nuance mag wel eens. Ron is een prima speler en ik had hem er graag bij gehad, maar ik vind het niet vreemd dat Feyenoord hem wegstuurde. Toen wilde Ron nog per sé terug naar het buitenland zodra hij fit was en leek het er niet op dat hij een contract zou tekenen bij een eredivisieclub.
Van Benthem maakt zich niet drukquote:Op maandag 7 december 2015 17:02 schreef Caland het volgende:
Verrassend nieuws. De aanklager is een vooronderzoek naar Gustafson gestart.
KNJB dit datquote:Op maandag 7 december 2015 17:22 schreef Tortugal het volgende:
Ramonnetje Zomer die volledig door het lint ging is vrijgesproken.
Terecht. Nijhuis trok de verkeerde kaarten. Voor die schop op de benen van Kuyt had hij misschien rood kunnen geven, maar hij gaf geel. Voor het shirtje trekken had hij geel moeten geven, maar hij gaf rood.quote:Op maandag 7 december 2015 17:22 schreef Tortugal het volgende:
Ramonnetje Zomer die volledig door het lint ging is vrijgesproken.
Dus mag hij een elleboog geven? Volgens mij is geprovoceerd worden geen verzachtende omstandigheid. Dit betekent alleen dat er óók naar Fledderus een vooronderzoek gedaan kan worden.quote:Op maandag 7 december 2015 17:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van Benthem maakt zich niet druk
Geen hele gekke beslissing van Van Geel op zich, maar een fitte Vlaarquote:Op maandag 7 december 2015 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, Van Geel had hem gewoon een contract moeten aanbieden. We kunnen altijd wel nóg een centrale verdediger gebruiken.
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Botteghin maakt weinig fouten maar als hij een fout maakt dan is dat een grotequote:Op maandag 7 december 2015 17:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen hele gekke beslissing van Van Geel op zich, maar een fitte Vlaar![]()
Was toch wel lekker geweest ipv J-A Jood of Botteghin. Toch nog vrij fragiel momenteel achterin.
Niet zo serieus joh.quote:Op maandag 7 december 2015 17:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus mag hij een elleboog geven? Volgens mij is geprovoceerd worden geen verzachtende omstandigheid. Dit betekent alleen dat er óók naar Fledderus een vooronderzoek gedaan kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |