quote:Terwijl ik hier op de wc-pot met mijn rechterhand zit te sjorren aan mijn piemel op de foto's van Ariana en Selena om op deze kut avond nog enigszins seksueel actief te zijn, lees ik net op het forum dat Fylax een chick heeft... JA GVD FYLAX HEEFT EEN CHICK! De geruchten blijken toch waar te zijn.. Fylax is God. Fylaxgod heeft het onmogelijke gedaan. Fylaxgod heeft een meid als chick. HEIL FYLAXGOD![]()
![]()
![]()
![]()
Nu hebben wij gelukkig nog kans bij Ariana Grande![]()
Klacht: Fylaxgod zal minder op FOK! komen door een vrouwmensh
Pics van je baequote:Op zondag 6 december 2015 22:27 schreef Fylax het volgende:
Goed topic. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Dan mogen heel wat mensen worden opgenomen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Het boeit niemand. En als het dat wel doet mag je opgenomen worden.
Je hebt toch wel een leeg leven als de prille relatie van een schreeuwerig internethoertje je zoveel doet.quote:Op zondag 6 december 2015 22:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan mogen heel wat mensen worden opgenomen.
Zand in de vagijn?quote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een leeg leven als de prille relatie van een schreeuwerig internethoertje je zoveel doet.
Sensatie jongen, sensatie. Verder prostitueren we onszelf een-ieder door hier te zijn met elke letter die je uit je toetsenbord tikt, nagel je je eigen privacy langzaam de dood in. Tenzij je als mij bent en onberekenbaar bent.quote:Op zondag 6 december 2015 22:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een leeg leven als de prille relatie van een schreeuwerig internethoertje je zoveel doet.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 04:22 schreef henrivo het volgende:
Wie is Fylax nou weer? Vast weer zo'n eendagsvlieg.![]()
quote:Op zondag 6 december 2015 23:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pics van de rechterhand vriendin van Fielaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |